Schuldig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoals je auto die niet goed op de handrem staat en zo achteruit rolt en je achterligger kust?
Dat heb ik een keer gehad, jaren geleden, bij een benzinepomp die aansluitend aan een autodealer zat (Alfa meen ik). We moesten tanken, komen van een dijk af en willen zo die pomp in (met 40km/h ergens). Dat ging goed, alleen zag ik een afdak/luifel/koof van die dealer over het hoofd die 2 meter uitstak van de buitengevel en half over de ingang van die pomp hing.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:08 schreef Diemux het volgende:
- Collega let niet op en rijdt bestelbus tegen het pand aan
- Andere collega let niet op en rijdt met de zijkant van een bestelbus zo tegen een hoek van een gebouw aan![]()
I saw what you did therequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Biogarde het volgende:
9 meter luifel en een gedeelte van de glazen voorpui van die dealer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jep, hij wilde blijkbaar zo krap achter me langs dat hij nét nog wat meer ruimte nodig had, maar niet kreeg omdat ik moest stoppen.. Ik stopte nét voor die lichtmast, echt héél krap, als in: cm-werk, maar de DoBli spiegel zou hem net gaan raken, en die ga ik er niet moedwillig vanaf rijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Prachtig.
Maar jij stond stil en hij schuift zelf zijn wagen tegen je aan?
Is hij zelf fout dus....
Ah, zo'n ding heb ik nog eens met de achterkant tegen de houten aanbouw van de overbuurman geparkeerd, omdat ik even vergat dat zo'n wagen langer is dan een parkeervakquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Biogarde het volgende:
Dit was met zo'n klein vrachtwagentje waar je nog met een B-rijbewijs op mag. Kleine cabine, grote bak.
Dat was het moment dat je voor een nieuwe look ging?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef T42 het volgende:
in 2004
[ link | afbeelding ]
iemand haalde me in en sneed me nog af ook en vergat ook nog dat hij net bij de dealer een automaat had gekocht. en wou dus koppelen....
de opel was 2 weken oud en heb er de hele achterkant zowat vanafgereden.![]()
alleen was mijn kever eco totallos..
vooras is nog altijd krom na al die jaren
jaar later heb er toen wat verf opgesmeerd en doorgeredenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat was het moment dat je voor een nieuwe look ging?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef Prowl het volgende:
Netjes met de neus naar de weg achteruit het parkeervak in, achter mij een leeg vak
Kont van de Xantia zakt wat in.......
Toen ik een half uur later terugkwam stond er inmiddels in dat lege parkeervak achter mij een dikke BMW station met de voorbumper in mijn vak over mijn trekhaak
Ik start de auto, kont komt omhoog met een geluidje van krrrrggggt KRAK!
Mijn trekhaak in de bumper van die BMW, toen ik wegreed brak er nog een stukje bumper af
Ik had geen zin om te wachten op die ander en hij stond 20cm in mijn parkeervak dus eigen schuld dikke bult
Mijn collega had het zelfde met een berlingo, maar dan iets ergerquote:Op zondag 19 februari 2012 10:17 schreef Barcaconia het volgende:
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik met een VW caddy van de zaak in de file. Toen het net weer ging rijden ging opeens iedereen opnieuw op de rem. Ik haalde het net niet en kuste de trekhaak van de bestuurder voor mij.
Hij stapte uit, keek even. Deukje in mijn kentekenplaat en hij had niets. Hij lachte vrolijk en reed weer verder.
Gelukkig was het zo, ik hoor ook wel eens dat mensen daar echt een heel groot probleem van maken en schadeformulieren en dergelijke...
Klopt, dat kan. Maar goed dan is wel te zien dan, dat de eerste auto niks heeft. En dan is het jammer maar helaas. Maar voor het merendeel van gevallen waarbij het wel degelijk de auto betreft waarvan ik het kenteken heb, heb ik toch tenminste een houvast.quote:Op zondag 19 februari 2012 09:56 schreef hugsy33 het volgende:
Serieus? Wat nou als de auto die er staat terwijl jij parkeert, 2 minuten later weggaat. vervolgens staat er 5 minuten een ander, die een deuk maakt en wegrijdt voordat jij terug bent?
Echte fokker hé, met 7km/u snel lopen en oogcontact vermijden.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar goed dan is wel te zien dan, dat de eerste auto niks heeft. En dan is het jammer maar helaas. Maar voor het merendeel van gevallen waarbij het wel degelijk de auto betreft waarvan ik het kenteken heb, heb ik toch tenminste een houvast.
En ik doe geen uren over boodschappen, ook niet in de stad. Zolang m'n vrouw niet mee is tenminste.
mjah, boekje waarin je je werktijden bij moet houden... waren sommige van mijn collega's erg creatief mee.. (en de baas ook, trouwens)quote:
zit daat geen hendeltje in dat hij niet omhoog komt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef Prowl het volgende:
Netjes met de neus naar de weg achteruit het parkeervak in, achter mij een leeg vak
Kont van de Xantia zakt wat in.......
Toen ik een half uur later terugkwam stond er inmiddels in dat lege parkeervak achter mij een dikke BMW station met de voorbumper in mijn vak over mijn trekhaak
Ik start de auto, kont komt omhoog met een geluidje van krrrrggggt KRAK!
Mijn trekhaak in de bumper van die BMW, toen ik wegreed brak er nog een stukje bumper af
Ik had geen zin om te wachten op die ander en hij stond 20cm in mijn parkeervak dus eigen schuld dikke bult
als ik zag dat iemand dat met zijn stokbroden auto doet, en hij reed weg. dan deed ik toch zeker aangifte.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef 2cv het volgende:
Jawel, maar als meneer in z'n bimmert zo stom is om zo te parkeren ...
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik zag dat iemand dat met zijn stokbroden auto doet, en hij reed weg. dan deed ik toch zeker aangifte.
Doorrijders moeten ze opknopen
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Prowl het volgende:
20cm in mijn parkeervak over mijn trekhaak
Die gast vroeg er om
Dat dus. Ik heb bij het uitparkeren ook wel eens een andere auto een tikje gegeven. Keurig netjes een briefje achter gelaten maar (gelukkig) niets mer van gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Prowl het volgende:
20cm in mijn parkeervak over mijn trekhaak
Die gast vroeg er om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |