abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:42:33 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108075724
Eens een poging wagen of dit een leuk topic wordt. Ken je leuke verkeersongelukjes? Zonder persoonlijk letsel?

Zoals je auto die niet goed op de handrem staat en zo achteruit rolt en je achterligger kust?
Zo bleek weer: niets kan een man bozer maken dan zulke dingen, want er was totaal geen schade. Maar wat was die man boos.

En zo zag ik eens een man die niet doorhad dat hij wel erg dicht bij die afrastering met spoorbielzen ging parkeren, en die gooit zo wham zijn portier open, zo tegen die spoorbielzen. Die droge felle klap was een heerlijk geluid. En een hele hap uit die portier . :D
Zelf ben ik eens met de fiets achterop een auto gefietst, door niet goed opletten. Geen schade, maar mijn voorband zat muurvast geklemd onder de bumper. Er moesten wat mensen aan de kant even bijspringen en de auto wat optillen om de boel weer vrij te krijgen.

En een vroegere buurvrouw preseerde het haar auto op slot te gooien met draaiende motor. En natuurlijk geen reservesleutel, haar man moest van het werk komen, half uur rijden, om de auto open te maken.... ^O^
How can I make this topic about me?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:46:12 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108075805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoals je auto die niet goed op de handrem staat en zo achteruit rolt en je achterligger kust?
Schuldig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108075865
Dit natuurlijk: Tegen iemand aangereden ( :') )

Persoonlijk:
Een vriendin en ik wilden op vakantie. Ik ging met de trein naar Schiphol, zij werd gebracht door een vriend. En die vriend gooit het portier dicht in de parkeergarage op Schiphol, deuren op slot en de bagage van die vriendin zat nog in de auto. Stressen dus om de ANWB erbij te krijgen om het portier open te krijgen. Nog NET gelukt.. we hebben gerend door Schiphol om het vliegtuig te kunnen halen :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_108076447
- Auto voor me let niet op en rolt zo van de drempel af tegen mijn auto...

- Collega let niet op en rijdt bestelbus tegen het pand aan :')

- Andere collega let niet op en rijdt met de zijkant van een bestelbus zo tegen een hoek van een gebouw aan :') :')
pi_108076639
Achteruit de oprit af, lantaarnpaal niet gezien, wat een kabaal geeft dat :D

Voor de grap zo dicht mogelijk tegen mijn broer zijn auto aanrollen, en compleet vergeten dat je neus eerder tegen de auto komt dan jij kunt zien.

Omdat je net je rijbewijs hebt, denken dat je zomaar voor een bumperklever mag remmen, niet wetende dat later bij de stoplichten er twee flinke bouwvakkers je een flink pak rammel willen verkopen.
pi_108077061
Oh, nog twee ongelukjes die ik heb gehad, allebei in de file:
1) mijn passagier naast me roept "OEH! lekker wijf naast ons!", dus ik kijk.. op het moment dat de auto voor me hard remt. Gelukkig reden we niet zo heel hard, wegens file, dus ik knal achterop die auto. Mijn voorkant in elkaar (Peugeot 206), hij niet eens een schrammetje op zijn Volvo 440 :D Allebei lease-auto's dus boeie.
2) Ik sloot achteraan in de file, kijk in mijn achteruitkijkspiegel, zie een auto die afremt, dus ik kijk weer voor me... BOEM. van achteren aangereden (zachtjes). Diezelfde Peugeot 206 trouwens. De vrouw in de auto achter me zei "ik dacht dat ik stilstond!" ( :') ). Was trouwens ook een Peugeot 206, van dezelfde leasemaatschappij :P
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:30:51 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_108077106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:08 schreef Diemux het volgende:

- Collega let niet op en rijdt bestelbus tegen het pand aan :')

- Andere collega let niet op en rijdt met de zijkant van een bestelbus zo tegen een hoek van een gebouw aan :') :')
Dat heb ik een keer gehad, jaren geleden, bij een benzinepomp die aansluitend aan een autodealer zat (Alfa meen ik). We moesten tanken, komen van een dijk af en willen zo die pomp in (met 40km/h ergens). Dat ging goed, alleen zag ik een afdak/luifel/koof van die dealer over het hoofd die 2 meter uitstak van de buitengevel en half over de ingang van die pomp hing.

9 meter luifel en een gedeelte van de glazen voorpui van die dealer :W

Dit was met zo'n klein vrachtwagentje waar je nog met een B-rijbewijs op mag. Kleine cabine, grote bak.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:35:09 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108077208
Bij het uitparkeren achteruit rijden en dan er achter komen dat er net tijdens het instappen een kleine auto achter je is gaan parkeren die je over het hoofd ziet omdat je nog niet helemaal wakker bent en de achterruit niet helemaal sneeuwvrij is.
Gelukkig had mijn auto een trekhaak. :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_108077209
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Biogarde het volgende:
9 meter luifel en een gedeelte van de glazen voorpui van die dealer :W
I saw what you did there ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:51:19 #10
180174 Diemux
People vs Me
pi_108077661
Ow ja, deze past hier ook wel bij:

Dronken buurman die net na mij ook thuis aankomt en zo z'n volvo stationwagon gaat inparkeren achter mijn auto... Tot 2x toe rijdt hij tegen mijn auto om vervolgens rustig uit te stappen en richting flat te lopen, ondertussen begroet hij mij nog even (stond peukje te roken en toe te kijken...). Gelukkig had ik een trekhaak en hij nu beschadigde bumper :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:48:26 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_108079611
Lullig voor de tegenpartij; effe draaien met de hoogwerker in 020 omdat ik op de andere kant van de A2 moest werken; bij het AMC en de KFC aldaar bij een zijstraat even een rondje draaien; alle knipper en zwaai-kermis aan die erop zit (en dat is nogal wat), maar ik haalde nét het rondje niet dus ik moest even stoppen om een metertje achteruit te steken; en geheel in 020-stijl vliegen meteen alle mensen luid toeterend achter je langs, alleen had toetersufferd nummer 1 in zijn oneindige haast niet door dat ik moest gaan stoppen en verkeek hij zich dus op de beschikbaar te komen ruimte; en vlamde hij met zijn C70 tegen het trappie van de bak.

Ikke: beetje verf van zijn Vulvo op de trap
Hij: zijruit, scherm en C-stijl behoorlijk aan baklappen.

Zijn sjaggo kop: onbetaalbaar _O-

proof of which:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:50:13 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108079656
Prachtig.
Maar jij stond stil en hij schuift zelf zijn wagen tegen je aan?
Is hij zelf fout dus....
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:54:11 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_108079778
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Prachtig.
Maar jij stond stil en hij schuift zelf zijn wagen tegen je aan?
Is hij zelf fout dus....
Jep, hij wilde blijkbaar zo krap achter me langs dat hij nét nog wat meer ruimte nodig had, maar niet kreeg omdat ik moest stoppen.. Ik stopte nét voor die lichtmast, echt héél krap, als in: cm-werk, maar de DoBli spiegel zou hem net gaan raken, en die ga ik er niet moedwillig vanaf rijden :N
Het ging zódanig gelijktijdig dat ik in eerste instantie dacht dat de mast raakte, maar hij pikte gewoon nét het hoekje van de trap mee :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Forum Admin vrijdag 17 februari 2012 @ 16:06:43 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_108082626
Ik heb mijn eigen auto voorbij zien rollen. Vreemde gewaarwording, dat.. :')

Had hem op een klein grasheuveltje staan, maar de handrem stond er blijkbaar niet goed(genoeg)op, ik stond even verderop en ik zie mijn auto zo de heuvel af sukkelen met 5 km/u ofzo, kwam kalm tot stilstand toen de grond weer egaal was _O- :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:29:21 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_108083852
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Biogarde het volgende:

Dit was met zo'n klein vrachtwagentje waar je nog met een B-rijbewijs op mag. Kleine cabine, grote bak.
Ah, zo'n ding heb ik nog eens met de achterkant tegen de houten aanbouw van de overbuurman geparkeerd, omdat ik even vergat dat zo'n wagen langer is dan een parkeervak :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2012 @ 19:50:23 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108092370
Vandaag gedraaid (halve cirkel zonder steken) bij een soort T-splitsing. Ik dacht zo in één keer langs een hek te kunnen draaien. Dat leek ook te kunnen, maar net toen de hoek van m'n voorbumper voorbij het hekje was, veerde het hekje terug ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_108093137
Zelf heb ik eigenlijk nooit gekke ongelukken gehad, mijn zus is des te lomper :9

zij presteert het om..

tegen een pilaar in de parkeergarage aan te rijden, zo'n pilaar met een doorsnee van een kleine halve meter :')

bij het achteruit fileparkeren heel zachtjes tegen de bmw van de buurman aan te rijden terwijl die buurman buiten stond. Hij zei heel droog "nou ik ben ik wel dronken maar ik zag toch echt mijn auto bewegen!"

Langs de stoep aan komen rijden om hem heerlijk langs de stoep te parkeren, maar iets te dicht langs de kant rijden en een kliko meesleuren 8)7

zelf ben ik alleen wel eens op een spekgladde parkeerplaats gaan glijden waarbij ik nul komma nul controle meer had over de auto. Ik gleed recht op een gloednieuwe golf af maar kwam godzijdank letterlijk een paar cm ervoor tot stilstand
O-)
pi_108093977
Lange file rechts inhalen op de snelweg, op het laatste moment ertussen gooien en stevig in de ankers, en dan ineens 'kraak'. Aardig grietje, domme opmerking - "ja, ik reed gewoon lekker achter jou aan, alleen toen stond je ineens stil." Tja.

Bij uitdraaien parkeervak een betonnen paal van een meter in 't vierkant vergeten en je voorscherm kaal rijden - twee dagen voordat ik de auto verkocht... Garage vond 't niet echt leuk maar mij kostte 't niets.

Zelfde parkeergarage, andere auto - eventjes naar de andere uitrit willen doorsteken omdat de hekken weer eens niet werken, beetje te veel haast, en vergeten dat je nieuwe auto ietsje bredere achterschermen heeft... De rechterkant was heel erg snel voorzien van witte striping :-( Geintje kostte me 1000 euro.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:50:23 #19
53151 T42
Pinball Wizard
pi_108095443
in 2004

iemand haalde me in en sneed me nog af ook en vergat ook nog dat hij net bij de dealer een automaat had gekocht. en wou dus koppelen....
de opel was 2 weken oud en heb er de hele achterkant zowat vanafgereden. })

alleen was mijn kever eco totallos.. -O-
vooras is nog altijd krom na al die jaren :P

verder heb ik ooit met achteruit rijden uit een parkeervak en enorme gele paal gemist...

[ Bericht 12% gewijzigd door T42 op 17-02-2012 20:57:18 ]
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:53:53 #20
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_108095660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef T42 het volgende:
in 2004
[ link | afbeelding ]
iemand haalde me in en sneed me nog af ook en vergat ook nog dat hij net bij de dealer een automaat had gekocht. en wou dus koppelen....
de opel was 2 weken oud en heb er de hele achterkant zowat vanafgereden. })

alleen was mijn kever eco totallos.. -O-
vooras is nog altijd krom na al die jaren :P
Dat was het moment dat je voor een nieuwe look ging?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:58:27 #21
53151 T42
Pinball Wizard
pi_108095925
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef error_404 het volgende:

[..]

Dat was het moment dat je voor een nieuwe look ging?
jaar later heb er toen wat verf opgesmeerd en doorgereden ;)
na een motor brand en een spatbord van 5 euro kwam de nieuwe look :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:39:25 #22
252108 Len93
That's what she said.
pi_108108309
Twee jaar terug met mijn Microcar MC2 (toen) een parkeervak naast het strand uitgereden in z'n achteruit. Gaf wat gas, draaide naar links en ging op een zandhoop af - niet wetende dat daaronder zo'n langwerpige steen lag om verkeer weg te houden - blijkbaar zodanige snelheid dat ik er in een keer overheen kwam. (Tihi).

Vervolgens bij het weg willen rijden die steen een meter meegesleept - had vooruit namelijk minder vaart - om vervolgens al stekend weg proberen te komen, echter lag daarnaast een zelfde soort steen. Om de schaamte maar kwijt te zijn vervolgens zo ver mogelijk achteruit om een 'aanloopje' te nemen om eroverheen te komen. Zag er waarschijnlijk erg knullig uit, maar dat was het dan ook wel. :')
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_108109515
Dorpel en deur in elkaar op een boomstronk 1800 euro schade
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 18 februari 2012 @ 09:48:37 #24
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_108109606
Mij een keer gebeurd in de parkeergarage. Een auto voor me zet ineens achteruit zonder te kijken.
Ik kan nog net op tijd mijn auto in de achteruit gooien en naar achter zetten. Maar net op dat moment komt er een auto achter me om de bocht en daar knal ik tegen aan.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_108109758
Ik had een keer geparkeerd op een helling...Ik wou de motorkap opendoen maar ik trok per ongeluk aan de handrem die er net boven zit...

...

Nog nooit zo snel in een auto gesprongen want hij vloog gewoon naar beneden _O-

Geen schade gelukkig :)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:46:24 #26
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_108111586
Netjes met de neus naar de weg achteruit het parkeervak in, achter mij een leeg vak
Kont van de Xantia zakt wat in.......

Toen ik een half uur later terugkwam stond er inmiddels in dat lege parkeervak achter mij een dikke BMW station met de voorbumper in mijn vak over mijn trekhaak :{

Ik start de auto, kont komt omhoog met een geluidje van krrrrggggt KRAK!
Mijn trekhaak in de bumper van die BMW, toen ik wegreed brak er nog een stukje bumper af :D

Ik had geen zin om te wachten op die ander en hij stond 20cm in mijn parkeervak dus eigen schuld dikke bult :P
Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_108116894
1991...werkte toendertijd bij een autoschadeherstelbedrijf..ik rij een klantenauto die net klaar was achteruit de parkeerplaats op (eigen terrein),komt op de openbare weg een Manta aanscheuren..ik laat de klantenauto doorrollen om in te parkeren en blijf naar die Manta kijken wat die gaat doen,boem en stop..ik zit tegen een andere klantenauto aan..ik was heel blij met mijn werkgever toen maar had de 2 weken daarna wel alle collega's op m'n nek om me de zeik lauw te maken.
pi_108129163
Vorigjaar december was het glad (de weg was stijf bevroren), dus ik rijd met een slakkengangetje richting een kruispunt, komt er een opel astra met een noodgang de bocht om, en ik dus vol op de rem en glij van zo schuin op de zijkant van die astra doordat de weg wat schuin lag... 350 euro schade aan zijn auto, mijn bumper een paar krassen...

En omdat die van rechts kwam mijn schuld. Al was die technisch de bocht al uit.. Ik reed niet harder als 10km/u... |:(

Had ik die schade maar uit eigen zak betaald... betaal er nog steeds voor..
Die met die rooie broek
pi_108129467
Motorfiets aan lantaarnpaal vastgezet
Dag later scheur in mijn afdekzijl :(
Zijltje eraf grote deuk in mijn tank :D
Buuf naar buiten gerend Ja gister kwam de zandwagen wat zand brengen voor mijn achtertuin en heeft toen met zijn kraan de hoed van de lantaarnpaal erafgeduwd :|W
Die was dus op mijn motorfiets gevallen -O-
Even wat papiertjes invullen en weekje later stond de motorfiets weer te glimmen *O*
  zondag 19 februari 2012 @ 00:43:21 #30
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_108136212
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef Prowl het volgende:
Netjes met de neus naar de weg achteruit het parkeervak in, achter mij een leeg vak

Toen ik een half uur later terugkwam stond er inmiddels in dat lege parkeervak achter mij een dikke BMW station met de voorbumper in mijn vak over mijn trekhaak :{

Mijn trekhaak in de bumper van die BMW, toen ik wegreed brak er nog een stukje bumper af :D

Ik had geen zin om te wachten op die ander en hij stond 20cm in mijn parkeervak dus eigen schuld dikke bult :P
:D _O_
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zondag 19 februari 2012 @ 09:38:59 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108141365
Als er wat auto's links en rechts nogal strak geparkeerd staan (parkeerterrein bij supermarkt bijv.) en ik kan zelf geen fatsoenlijke vrije plaats vinden, noteer ik altijd de kentekens even.
Dit voor butsen en builen door portieren die zonder nadenken worden opengegooid.
pi_108141522
Serieus? Wat nou als de auto die er staat terwijl jij parkeert, 2 minuten later weggaat. vervolgens staat er 5 minuten een ander, die een deuk maakt en wegrijdt voordat jij terug bent?
  zondag 19 februari 2012 @ 10:17:28 #33
150083 Barcaconia
şş [[[[] []]]] şş
pi_108141756
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik met een VW caddy van de zaak in de file. Toen het net weer ging rijden ging opeens iedereen opnieuw op de rem. Ik haalde het net niet en kuste de trekhaak van de bestuurder voor mij.
Hij stapte uit, keek even. Deukje in mijn kentekenplaat en hij had niets. Hij lachte vrolijk en reed weer verder.

Gelukkig was het zo, ik hoor ook wel eens dat mensen daar echt een heel groot probleem van maken en schadeformulieren en dergelijke...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tč serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_108141851
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:17 schreef Barcaconia het volgende:
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik met een VW caddy van de zaak in de file. Toen het net weer ging rijden ging opeens iedereen opnieuw op de rem. Ik haalde het net niet en kuste de trekhaak van de bestuurder voor mij.
Hij stapte uit, keek even. Deukje in mijn kentekenplaat en hij had niets. Hij lachte vrolijk en reed weer verder.

Gelukkig was het zo, ik hoor ook wel eens dat mensen daar echt een heel groot probleem van maken en schadeformulieren en dergelijke...
Mijn collega had het zelfde met een berlingo, maar dan iets erger
Achterop een clio, man stapt uit gooit zijn kofferbak die niet meer sluit na drie keer hard gooien sloot hij dus die auto was achter helemaal krom. Die vent vond het wel goed en reed gewoon weg.
Berlingo voor bijna 2000 euro schade
  zondag 19 februari 2012 @ 10:42:26 #35
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108142084
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 09:56 schreef hugsy33 het volgende:
Serieus? Wat nou als de auto die er staat terwijl jij parkeert, 2 minuten later weggaat. vervolgens staat er 5 minuten een ander, die een deuk maakt en wegrijdt voordat jij terug bent?
Klopt, dat kan. Maar goed dan is wel te zien dan, dat de eerste auto niks heeft. En dan is het jammer maar helaas. Maar voor het merendeel van gevallen waarbij het wel degelijk de auto betreft waarvan ik het kenteken heb, heb ik toch tenminste een houvast.
En ik doe geen uren over boodschappen, ook niet in de stad. Zolang m'n vrouw niet mee is tenminste. :P
pi_108150010
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Klopt, dat kan. Maar goed dan is wel te zien dan, dat de eerste auto niks heeft. En dan is het jammer maar helaas. Maar voor het merendeel van gevallen waarbij het wel degelijk de auto betreft waarvan ik het kenteken heb, heb ik toch tenminste een houvast.
En ik doe geen uren over boodschappen, ook niet in de stad. Zolang m'n vrouw niet mee is tenminste. :P
Echte fokker hé, met 7km/u snel lopen en oogcontact vermijden.
Die met die rooie broek
pi_108152873
Heb er genoeg, voornamelijk uit de tijd dat ik taxi reed, maarbij ik mij 2 heel goed kan herinneren:
1) Moest met een Sprinter een rolstoeler ophalen om naar het ziekenhuis te brengen. Die mensen wonen nogal achteraf, aan een heel smal weggetje, met ernaast een sloot..
Ik parkeer de bus dus achteruit op de oprit, omdat die draai makkelijker te maken is, zet de handrem erop, en terwijl ik naar achter loop om de deur open te doen(was van binnen vergrendeld), verneem ik ineens dat de bus begint te rollen... De snelste 6meter sprint van mijn leven gedaan, vol op de rem getrapt, en kwam met de voorwielen al in het gras tot stilstand.. scheelde 50 cm...
2) Andere bus, zelfde handrem probleem(taxibussen, 750.000 km + slecht onderhoud = slappe handrem) onderweg vanaf Groningen naar een klant in Ten Boer.. Kom de ringweg afrijden, en rij al remmend op het verkeerslicht af. stop netjes achter een Fordje. Trek de handrem aan, en zet even snel een streepje in het "leugenboekje" tot ik opeens donk hoor..
Huh? Donk? Ik kijk op, en zie de Ford wel erg vlak voor mij staan..
Klein stukje achteruit gereden, beide auto's helemaal geen schade, maar man o man, wat was die andere bestuurder toch boos...

Om nog maar te zwijgen van ongeduldige mede auto-bestuurders, die terwijl je een smalle straat geblokkeerd hebt, alarmlichten aan hebt staan, en een rolstoel + inzittende aan het "uitladen"bent, er toch voorbij willen..
Gevolg: enorme kras op de andere auto, en 2 kapotte buitenspiegels, want hij pastte blijkbaar toch net niet tussen mijn bus, en de reeds aan de andere kant geparkeerde auto door... En dan ook nog mij de schuld geven... Jammer genoeg voor hem had ik een huis vol getuigen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_108153972
Leugenboekje :?
pi_108154464
Een keer ging ik inparkeren op een krap plekje (fileparkeren). Omdat het een wat drukke/chaotische weg was deed ik dit vooruit rijdend en dan met het voorwiel een stukje over de stoep, zodat je mooi strak tegen de stoeprand staat. Ik stond vrij dicht op de voorligger en dacht dat ik goed stond dus laat de rem los, maar toen bleek mijn voorwiel nog half op de stoeprand te staan. Gevolg is dat de auto nog 20cm oid naar voren schoot, *boem*, tegen de voorligger :') Even gecheckt, maar beide auto's geen schade (daar zijn bumpers ook voor ;) al heeft mijn Alfa niet echt een bumper voor).
pi_108155086
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef hugsy33 het volgende:
Leugenboekje :?
mjah, boekje waarin je je werktijden bij moet houden... waren sommige van mijn collega's erg creatief mee.. (en de baas ook, trouwens)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 19 februari 2012 @ 22:16:33 #41
53151 T42
Pinball Wizard
pi_108167724
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef Prowl het volgende:

zit daat geen hendeltje in dat hij niet omhoog komt?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2012 @ 22:37:06 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108169018
Jawel, maar als meneer in z'n bimmert zo stom is om zo te parkeren ...
pi_108169261
Na een nogal scherpe bocht in een Macdrive een keer niet ver genoeg teruggestuurd... BOEM... zo tegen het eerste raam aan :') meisje achter de counter kon er wel om lachen. Ik gelukkig ook, er was geen schade en mijn auto is toch vrij oud :P
pi_108169308
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef 2cv het volgende:
Jawel, maar als meneer in z'n bimmert zo stom is om zo te parkeren ...
als ik zag dat iemand dat met zijn stokbroden auto doet, en hij reed weg. dan deed ik toch zeker aangifte.

Doorrijders moeten ze opknopen :r
  maandag 20 februari 2012 @ 00:16:23 #45
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_108172958
20cm in mijn parkeervak over mijn trekhaak :{

Die gast vroeg er om :D
  maandag 20 februari 2012 @ 00:19:43 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_108173065
Hiero hebben ze van plastic zakken huis aan huis waar plastics in kwijt kan. Nu had mijn moeder die dus recht voor de auto gezet die op de oprit stond. Had ik dus niet gezien. Dus ik rij weg, en neem alles de straat mee in :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 01:13:29 #47
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108174514
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef densmee het volgende:

[..]

als ik zag dat iemand dat met zijn stokbroden auto doet, en hij reed weg. dan deed ik toch zeker aangifte.

Doorrijders moeten ze opknopen :r
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Prowl het volgende:

quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Prowl het volgende:

Dat dus. Ik heb bij het uitparkeren ook wel eens een andere auto een tikje gegeven. Keurig netjes een briefje achter gelaten maar (gelukkig) niets mer van gehoord.
pi_108179670
Ook al parkeert iemand slecht, dat is nog geen reden om dure schades goed te praten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 20 februari 2012 @ 12:18:07 #49
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_108181726
Aan de achterkant van zijn auto had hij zowat nog een hele meter ruimte :{ :{ :|W
  maandag 20 februari 2012 @ 12:24:33 #50
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_108181878
Dus? Daarom moet je gelijk zijn auto slopen? Kutreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')