Neemt niet weg dat een ongelukje je erg duur kan komen te staan (qua premie).quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Roellie80 het volgende:
dat hoef je ook niet te betalen, daar ben je als het goed is tegen verzekerd
Jij veroorzaakt een ongeval en wilt dan niet als schuldige aangemerkt worden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef Frosting het volgende:
Hallo!
Vanmiddag reed ik op een drukke parkeerplaats.
Er stond op rechts een auto te wachten. De bestuurder in de deze auto wilde graag links afslaan en ik wilde rechtdoor. De bestuurder duwt zn auto ertussen. Ik was hier niet van gediend en wil de bestuurder klem rijden. Helaas gaat dit goed en rij een kras in de bumper.
De bestuurder in de auto gaat volledig asociaal uit zn bol. Er is een schade formulier ingevuld. Er zijn geen getuigen.
Hoe kan ik dit het best op lossen. Ik ben niet van plan om op te draaien voor de kosten.
Dank.
Nee, hij had dus gewoon voorrang puntquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Dat wil niet zeggen dat je dan maar tegen iemand aan moet gaan rijden. Lijkt me dus volledig jouw schuld (op basis van je eigen woorden).quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Dus?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Precies, dus?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Voorrang moet je geven, niet klemrijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
volgens mij zijn we er alquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit wordt een goed topic.
Ik voel het!
Nee nee, het word nog mooier.quote:
Kort lontje, maandelijkse problemen, kies maar uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Tinos85 het volgende:
Als hij voorrang had, waarom wil je hem dan klem rijden?
Je bent een vrouw, hij een man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Frosting het volgende:
Maar ik wil er onderuit komen. Bv door te zeggen dat hij aan het uit parkeren was en toen tegen mij aan reed. Dan is hij namelijk fout. Met uitparkeren heeft het overige verkeer wel voorran.
En wat als ik vol houd dat hij tegen mij aanreed.
Had je de reacte van TS al gezien of was je gewoon voorzienend?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee nee, het word nog mooier.
Let maar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |