Ramptoerist.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat het serieus zou zijn![]()
Dooie mus
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Niet tegen het zere been schoppen jij! Op zo'n manier zet je TS op het verkeerde been!
TS. Zet je beste beentje voor, het komt echt goed. Ga naar buiten, een stukje lopen met de benenwagen. Of zoek iets anders wat je op de been houdt.
Als het je echt teveel wordt kun je altijd nog de benen nemen! Misschien is het wel tijd om op eigen benen te staan!
Kop op! Houd het been stijf!
Raap me op.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Niet tegen het zere been schoppen jij! Op zo'n manier zet je TS op het verkeerde been!
TS. Zet je beste beentje voor, het komt echt goed. Ga naar buiten, een stukje lopen met de benenwagen. Of zoek iets anders wat je op de been houdt.
Als het je echt teveel wordt kun je altijd nog de benen nemen! Misschien is het wel tijd om op eigen benen te staan!
Kop op! Houd het been stijf!
Dat zou dit topic overbodig maken.quote:
Had dat eerder bedachtquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat zou dit topic overbodig maken.
Heb je een bezem ? kan je me even opvegenquote:
Maar mijn dag wel goed spring van een brug ofzo doe hetquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat zou dit topic overbodig maken.
Kan je potverdikkeme niet een beetje respect hebben voor mensen met een geamputeerd been die met elkaar in de knoei (hehehe) zit? Voel je je beter of zoquote:
Gaat nogal moeilijk bij haar...dat dr beide benen met elkaar in de knoei (knoop..whatever) zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je potverdikkeme niet een beetje respect hebben voor mensen met een geamputeerd been die met elkaar in de knoei (hehehe) zit? Voel je je beter of zo
Dat was de grap.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk bij haar...dat dr beide benen met elkaar in de knoei (knoop..whatever) zitten![]()
Neem ik meteen mn houten carnavalsbeen meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |