Met een link naar www.betrouwbaarmedium.nl. Naast het feit dat de naam van deze site alleen al een oxymoron is, word ik toch ook niet vrolijk van de mensen die ik daar zie:quote:paranormaal therapeut gezocht
Brr. wat een engerds.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef RTB het volgende:
TS is op zoek naar werk in de avond en/of 's nachts en zoekt in vacaturebanken.
Zie ik ineens deze vacature staan: http://ec.europa.eu/eures(...)4&uniqueJvId=2281829
[..]
Met een link naar www.betrouwbaarmedium.nl. Naast het feit dat de naam van deze site alleen al een oxymoron is, word ik toch ook niet vrolijk van de mensen die ik daar zie:
[ afbeelding ] voor al je vragen op liefdesgebied.
[ afbeelding ] heeft "mediamieke gaves", what the fuck dat ook mogen zijn.
[ afbeelding ] misschien heb je meer aan een magnetiseer-behandeling op afstand ....
kotsquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef CSSO het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog Jurrien heten.
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef leeell het volgende:
mensen die er naar bellen verdienen het om genaaid te worden
Kwartet!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef Twiitch het volgende:
4 Heleens voor je topic
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe jij dat niet op afstand dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef BlueMage het volgende:
Lichtwerkers? Die kunnen vast de problemen met 't licht op de badkamer hier fixen.Maar TS je houdt me van 't werk af, ik moet nog 5 fotolezingen door de telefoon doen vandaag.
Nee doe ik alleen bij kaarleggingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe jij dat niet op afstand dan?
Ik kreeg laatst een mail van achmedvandepostbank@hotmail.com met de vraag of ik mijn persoonlijke gegevens naar hem toe wilde sturen ivm een totaalcheck van mijn rekening. Het leek me wel betrouwbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Betrouwbareoplichters.nl en mensen trappen daar nog in
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mail van achmedvandepostbank@hotmail.com met de vraag of ik mijn persoonlijke gegevens naar hem toe wilde sturen ivm een totaalcheck van mijn rekening. Het leek me wel betrouwbaar
No shit.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef SomePerson het volgende:
Die mensen zien er dan ook uit alsof ze aan de drugs zitten.
Hey man, niet zo vooringenomen over het idee dat alles eigenlijk spaghetti is doen he. Wel open staan voor nieuwe dingen man!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Jullie hebben al een mening terwijl je nog nooit met een medium in aanraking bent geweest. Echt zo kortzichtig, genoeg mensen die dagelijks een medium bezoeken en er veel aan hebben.
Walgelijk, net zoals lui die nog niet het woord van onze liever Heer willen accepteren.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Jullie hebben al een mening terwijl je nog nooit met een medium in aanraking bent geweest. Echt zo kortzichtig, genoeg mensen die dagelijks een medium bezoeken en er veel aan hebben.
Ik vond het volgende album toch beter?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Bastard het volgende:
Ik mis de stamgasten hier in het topic, dat had ik niet kunnen voorspellen.
Wat bedoel je man? Mijn moeder is medium en het stoort mij dat veel mensen al een mening over haar hebben gevormd terwijl ze niet weten wat voor goede dingen ze allemaal doet. Kan ik slecht tegen man.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hey man, niet zo vooringenomen over het idee dat alles eigenlijk spaghetti is doen he. Wel open staan voor nieuwe dingen man!
Maak je niet druk, ht is maar fokquote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Meteen afvoeren al die lui, dit is je reinste oplichting bedoeld voor de Untermenschen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Als je zulke pupillen overdag hebt heb je het geld hard nodig *snuif*quote:Op maandag 6 februari 2012 09:09 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Evelina vindt dit een goed topic!
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Betrouwbareoplichters.nl en mensen trappen daar nog in
Ik ben eerder maximum. Medium is het net niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat bedoel je man? Mijn moeder is medium en het stoort mij dat veel mensen al een mening over haar hebben gevormd terwijl ze niet weten wat voor goede dingen ze allemaal doet. Kan ik slecht tegen man.
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ht is maar fok
Jeuj, alfabetpoepen!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik voel een letter opkomen. Kan dat kloppen TS?
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Die ziet er inderdaad uit alsof ze heel veel ervaring in de liefde heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef RTB het volgende:
[ afbeelding ] voor al je vragen op liefdesgebied.
Na de 'gaven' van Derek Olijfolie ben ik overtuigd van het feit dat deze mensen afzettende oplichters zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon geboren met bijzondere gaves... t feit dat jij dit onzin vindt TS zegt meer over jou dan over deze vakmensen. Kortzichtigheid
Niet doen, klik op 'stop volgen'quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.
Mwah, Jahr00n's moeder heeft vast wel de gave om hem rustig te krijgen. Ze is tenslotte een medium, een mooi mens, een warm mens, een prachtmens.quote:
Must..... maintain...... composure.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mwah, Jahr00n's moeder heeft vast wel de gave om hem rustig te krijgen. Ze is tenslotte een medium, een mooi mens, een warm mens, een prachtmens.
De eerste opmerking van jou die ik leuk vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar 'kaartlezer'... Alsof vrouwen kunnen kaartlezen...Daar hebben ze mannen (
) voor uitgevonden.
zo'n pc heb ik ook eens gehad. nu is hij mijn pc niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon geboren met bijzondere gaves... t feit dat jij dit onzin vindt TS zegt meer over jou dan over deze vakmensen. Kortzichtigheid
Relax, het is KLB hequote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sora is onze huistroll met jahr00nquote:
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef Pharkus het volgende:
Sora is onze huistroll met jahr00n en vogeltjesdans
Alleen op woensdagen waarop ik friet eet.quote:
Niet zelf je patat maken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alleen op woensdagen waarop ik friet eet.
O wacht, dat is vandaag. Even naar de snackbar, goed dat je het zegt.
dinsdag vandaag!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alleen op woensdagen waarop ik friet eet.
O wacht, dat is vandaag. Even naar de snackbar, goed dat je het zegt.
Vogeltjesdans woont in Limburg, da's buitenland, dus andere tijdzone.quote:
baas jurrienquote:
WTFquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
baas jurrien
baas juuj saab
[ afbeelding ]
Genoeg mensen die regelmatig naar de McDonalds gaan en daar veel aan hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Had hij het wel zien aankomen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef wise het volgende:
ik was laatst ook in aanraking gekomen met een medium. Ben snel door gereden.
hij was te diep in gedachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Had hij het wel zien aankomen?
Heb je de video al bekeken? Of voel je je sowieso aangevallen als er kritiek is op dit soort dingen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En terecht ook. Als je wist hoeveel mensen ze helpen zou je dit niet typen.
Jahr00n is de troll van klb. Niet zo happen. Hij heeft zelfs zijn icoontje naar een vrouw veranderdquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heb je de video al bekeken? Of voel je je sowieso aangevallen als er kritiek is op dit soort dingen?
Ja, de moeder van Jahr00n bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:12 schreef Pulzzar het volgende:
Er zullen misschien best mensen zijn die echt paranormaal begaafd zijn.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef wise het volgende:
Hij heeft zelfs zijn icoontje naar een vrouw veranderd
Wie weet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, de moeder van Jahr00n bijvoorbeeld.
Je bedoelt: Mooie warme volslanke ruimdenkende vrouwen met uitstraling en pit die niet bang zijn voor het onbekende.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn vooral ook moddervette wijven met een pittig kapsel die in dat gezwets geloven
Ja, want het is een behoorlijk vermakelijk stukje, dat ook voor niet-wetenschappelijk opgeleiden denk ik redelijk te volgen is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:38 schreef boekenplank het volgende:
@ MREn denk je nu echt dat iemand die lap tekst gaat lezen?
Waant hier rond of waart hier rond?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Wrick het volgende:
ik voel wat negatieve spanning in dit topic
de geest van adolf hitler waant hier rond
Dat waren loterijen toch al?quote:
Ik heb hem gezien, bedankt voor het plaatsen, vond het echt boeiend om naar te kijken! En er werden veel dingen gezegd die goed te vergelijken zijn met dit topic haha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:10 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is wel interessant. Als je het geduld hebt om 3 kwartier te kijken. Maar het bevestigt wel wat hier is gepost.
Er zit daar een (Tokkie) vrouw die helemaal fan is van Derek Ogilvie. Want Derek had contact met haar overleden moeder en kon dingen benoemen die hij niet kon weten, dus moest hij wel echt zijn. Dat zoiets typerend is voor cold en hot reading, wordt duidelijk met voorbeelden uitgelegd, maar het wil er niet in bij haar.
Ik heb het al eens eerder gespot in een ander topic: Het heeft geen zin om iemand, die (heilig?) overtuigd is van de wonderbaarlijke prestaties van een medium, te overtuigen van het tegenovergestelde. Ook al kun je keiharde feiten dwars door de neusgaten en ogen van de persoon duwen, dan nog zullen ze het niet geloven. Toegeven dat je (al jaren) fout zit, is verschrikkelijk.quote:
Hij is zo'n lekker ding? Oh...quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef Pulzzar het volgende:
En hoewel hij ontmaskerd is, blijven nog steeds honderduizenden mensen in hem geloven. Ook mensen van FOK!, "want het is zo'n lekker ding". (Waarschijnlijk gaan ze iets minder in hem geloven na het lezen van dit.)
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij is zo'n lekker ding? Oh...En verder:
Derek Ogilvie (en anderen): Bewuste oplichter of niet? #3 (gaat ook over Robbert van den Broeke, maar dat paste niet in de topictitel.)
Ja, ik heb ook weleens wat van die topics gelezen en ik las daar inderdaad dat Sten Oomen (die vrouw die één keer in de week haar man in de steek laat door in een andere kamer te gaan slapen om het met aliens te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.
Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
De mods en admins hadden het toen heel druk om alle bagger te verwijderen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar ruzie om Robbert van den Broeke en dan plannen om TRU op te heffen...Zo zo, die Robbert van den Broeke krijgt wel heel wat voor elkaar zeg!
Zo zie je maar weer, voor een mod heeft tijd geen betekenis!quote:
Maar wel elk jaar naar ons op vakantie komen he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Vogeltjesdans woont in Limburg, da's buitenland, dus andere tijdzone.
Kan, maar toen was ik nog geen mod hequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.
Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstralingquote:Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar toen was ik nog geen mod heEn dan gaan mensen gewoon in een ander subforum verder trollen
[..]
Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstralingZijn jullie dat dan nog steeds niet?
Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan, maar toen was ik nog geen mod he![]()
Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Pulzzar het volgende:
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.
Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen vinden het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...
Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.quote:Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man.
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Bastard het volgende:
Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen Bastard vinden vindt het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.
Zo klopt ie.quote:Nu is het inderdaad rustiger dood
Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens.quote:, de kwaliteit van de topics is er wel beter geworden. Jammer dat 'jullie' zoveel mensen nog hebben weten weg te treiteren, had de leiding eerder serieus naar moeten kijken dus.
Wat ben jij vergeetachtig zeg!quote:Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.
Helaas blijken die mensen in de wandelgangen dan te laf om het aan te geven of er wat aan te willen doen. Stoken is misschien leuker? Dat zou jij misschien wel kunnen beamen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens.
Nee, ik heb je wel eens Calimero genoemd omdat ook als niemand het over je piemel had je het zelf nog even graag ging vertellen. En weer een topic offtopic gemaakt, whoehoequote:Wat ben jij vergeetachtig zeg!Ik heb die dingen via PM gemeld, via TRU/BNW-feedback en weet-ik-het-wat. Maar ja, jij was er inderdaad ook zo eentje die dacht dat ik een piemeltje had.
quote:En met Lavenderr heb ik nog heel veel contact hoor, zij weet nog wel alles van toen.
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.quote:Maar ontopic: Ben jij een betrouwbaar medium, Bastard?
Zie je wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Bastard het volgende:
Ik mis de stamgasten hier in het topic, dat had ik niet kunnen voorspellen.
Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Bastard het volgende:
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.
Jezelf quoten...quote:
Nee stom toeval allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg!
Misschien dat je tarotkaarten verteld hebben dat 'ik in je achtergrond heb zitten wroeten'. Tijd voor nieuwe kaarten dus, want je huidige kaarten zijn blijkbaar stuk.quote:
Tuurlijk, ik heb je geblaat daar immers regelmatig weggehaald. Van je kloons that is, omdat je er zelf niet meer mag posten. Sommige mensen hebben ook een leven en zinvollere dingen te doen dan goedbedoelende posters in TRU constant op een sneue manier proberen belachelijk te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...
Nou, je was ook regelmatig nadrukkelijk hinderlijk in andere fora bezig, en notes tellen nu eenmaal op. Wie een ban krijgt bepalen wij niet. Gelet op jouw historie en zure reacties ben jij degene die mensen niet uit kan staan, en niet andersomquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan? Ik ben ook begaafd. Ik kan altijd zin en onzin onderscheiden, daarom kan VD me ook niet uitstaan, ik hoef maar een grapje te maken in TRU en heb een weekban.
Nou, het is echt al héél lang geleden dat ik in TRU met een kloon gepost heb!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk, ik heb je geblaat daar immers regelmatig weggehaald. Van je kloons that is, omdat je er zelf niet meer mag posten. Sommige mensen hebben ook een leven en zinvollere dingen te doen dan goedbedoelende posters in TRU constant op een sneue manier proberen belachelijk te maken
Toch opvallend dat mensen die in TRU/BNW posten al heel snel een note krijgen als ze iets posten wat de moderators niet bevalt en in andere subfora veel minder snel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, je was ook regelmatig nadrukkelijk hinderlijk in andere fora bezig, en notes tellen nu eenmaal op. Wie een ban krijgt bepalen wij niet. Gelet op jouw historie en zure reacties ben jij degene die mensen niet uit kan staan, en niet andersom
Het wordt steeds interessanter!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een fascinerend topic. Zo hoor je nog eens wat.
Toch goed om de historie van een forum die je mod te kennen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een fascinerend topic. Zo hoor je nog eens wat.
Maakt niet uit hoe lang het geleden is, je mag er gewoon niet meer komen. En hoeveel mods er op een forum zitten is jouw zaak nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nou, het is echt al héél lang geleden dat ik in TRU met een kloon gepost heb!En in al die maanden dat ik daar niet meer post, heb ik jou daar ook niet veel zien posten hoor. En sowieso wordt daar amper gepost, dus waarom 3(!) moderators waarvan alleen Enneacanthus_Obesus enigszins actief is...
Ik vind het schitterendquote:Vind je het wel leuk om moderator te zijn, vogeltjesdans? En zo ja, wát vind je er precies leuk aan?
Opvallend dat sommige users in bepaalde fora wel trollen en in andere nietquote:[..]
Toch opvallend dat mensen die in TRU/BNW posten al heel snel een note krijgen als ze iets posten wat de moderators niet bevalt en in andere subfora veel minder snel.
Als jij hard gaat lopen verkondigen dat je een kloon van gebande bent kan je dat verwachten ja. Daar ben je toen ook rechtstreeks voor gewaarschuwd. En als je trollt ga je naar de FA's en als zij vinden dat het terecht is lig je er af, zo simpel is het. Nou niet gaan huilen omdat je bent gestraft nav je eigen gedragquote:En een ban bepaal jij niet nee, maar jij bent wél degene die een ban aanvraagt. Heb je voor mij ook een keer gedaan, onterecht, want een paar uur later was ie er weer af.
Ten eerste is je visie over dingen posten iets anders dan 'belachelijk maken'.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maakt niet uit hoe lang het geleden is, je mag er gewoon niet meer komen. En hoeveel mods er op een forum zitten is jouw zaak nietZoals ik al zei, sommige mensen hebben gewoon een leven en zijn niet de hele dag bezig om anderen proberen belachelijk te maken.
Ik post in andere fora niet op een andere manier dan in TRU. Alleen in TRU wordt een afwijkende visie al heel snel als 'trollen' bestempeld.quote:Opvallend dat sommige users in bepaalde fora wel trollen en in andere niet
Ik gaf gewoon mijn mening over die post. Dit is een forum. Als jij dingen speciaal alleen tegen Pietverdriet wilt zeggen (of tegen wie dan ook), waar alleen hij op mag reageren, dan moet je hem een privé-bericht sturen.quote:Bovendien denk ik dat PV uitstekend zelf kan reageren op posts die aan hem zijn gericht, daar heeft hij niemand anders voor nodig.
Ik moest die ondertitel 'kloon van gebande' pas weghalen, nadat jij daarover was gevallen.quote:Als jij hard gaat lopen verkondigen dat je een kloon van gebande bent kan je dat verwachten ja. Daar ben je toen ook rechtstreeks voor gewaarschuwd.
De desbetreffende FA had het verder niet gecheckt, maar ging uit van jouw gehuil in het crew-forum. Nadat ik de desbetreffende FA een bericht had gestuurd dat de ban onterecht was, heeft hij/zij het gecheckt en ging mijn ban er direct af.quote:En als je trollt ga je naar de FA's en als zij vinden dat het terecht is lig je er af, zo simpel is het. Nou niet gaan huilen omdat je bent gestraft nav je eigen gedrag
Dat je daar niet meer mag posten spreekt je bewering helaas toch heel erg tegenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ten eerste is je visie over dingen posten iets anders dan 'belachelijk maken'.![]()
Neuh, tuurlijk niet. Als mensen geen zin meer hebben om te posten in een topic wat door kloons kapot wordt geluld valt er voor jou ook niet meer te reageren natuurlijk. En dan mij de schuld geven dat het niet lekker meer looptquote:Ten tweede doe je het elke keer zo voorkomen alsof ik in TRU constant met kloons heb lopen posten. Zóveel heb ik er ook weer niet gehad hoor, en zóveel heb ik daar in 2011 ook niet gepost.
Jij hebt echt geen idee he?quote:En sinds jij daar onzichtbare moderator bent bijna helemaal niet meer, want erg gezellig is dat forum sinds die tijd niet meer.
Daar is het ook een ander type forum voor, het heeft een heel andere strekking. Dat sommigen dat nog steeds niet snappen en het als een speciaal verlengstuk van ONZ zien, heeft niets met TRU zelf te maken.quote:Ik post in andere fora niet op een andere manier dan in TRU. Alleen in TRU wordt een afwijkende visie al heel snel als 'trollen' bestempeld.
Goed idee, als jij dat nu ook eens doet. O wachtquote:Ik gaf gewoon mijn mening over die post. Dit is een forum. Als jij dingen speciaal alleen tegen Pietverdriet wilt zeggen (of tegen wie dan ook), waar alleen hij op mag reageren, dan moet je hem een privé-bericht sturen.
Nee hoor, ik viel er niet over. Iemand anders viel er over. Dat is de policy en die heb ik niet gemaaktquote:Ik moest die ondertitel 'kloon van gebande' pas weghalen, nadat jij daarover was gevallen.Bovendien mocht ik het daar niet meer over hebben, maar ja, jij begint er zelf weer over hè.
Ongeregeldheden worden gewoon gemeld, en daarbij maakt het niet uit wie het doet. Feit is dat er gelet op jouw historie en ondertitel wel degelijk een reden was om actie te ondernemen.quote:De desbetreffende FA had het verder niet gecheckt, maar ging uit van jouw gehuil in het crew-forum. Nadat ik de desbetreffende FA een bericht had gestuurd dat de ban onterecht was, heeft hij/zij het gecheckt en ging mijn ban er direct af.
Wat een vraagquote:Maar ontopic: Vogeltjesdans, vind jij jezelf een betrouwbaar medium?
Niet meer nodig? Want ik heb al een kloon ofzo? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet dat het voor jou nog nodig is om een kloon aan te maken nu trouwens.
Jawel, in KLB en ONZ posten.quote:Jij hebt echt geen idee he?Wat er nog meer bij komt kijken en wat ik allemaal nog meer doe.
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Nee, toen jij en je vriendjes de boel constant op zaten te kloten was het erg gezellig zullen we zeggen
Nou, bijvoorbeeld jij met je Reiki. Vind jij jezelf een betrouwbare Reikimaster?quote:Wat een vraagWel leuk dat je hem stelt. Dan moet ik eerst beter weten wat jij onder een medium verstaat.
Ach ja hoor, als ik de grap Maak of je door de UFOs de TRUTH niet meer ziet, krijg ik prompt een ban. Je gevoel voor humor is homeopatisch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, je was ook regelmatig nadrukkelijk hinderlijk in andere fora bezig, en notes tellen nu eenmaal op. Wie een ban krijgt bepalen wij niet. Gelet op jouw historie en zure reacties ben jij degene die mensen niet uit kan staan, en niet andersom
Waarom niet, doen alternatieve genezers ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Bastard het volgende:
Een medium hoeft geen reikimaster te wezen en andersom ook niet.
Niet alles op die 'vage hoop' gooien als je niet weet wat het verschil is.
Reiki is ook een 'medium' toch? In de brede zin des woords.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Bastard het volgende:
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet, doen alternatieve genezers ook
In de hele brede zin van het woord ben je een doorgeefluik van energie. De term medium word gebruikt voor mensen die spiritist zijn en ook communiceren met overledenen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Reiki is ook een 'medium' toch? In de brede zin des woords.
http://www.harrysmit.com/quote:
Nee, ze claimen dat, het is boerenbedrogquote:In de hele brede zin van het woord ben je een doorgeefluik van energie. De term medium word gebruikt voor mensen die spiritist zijn en ook communiceren met overledenen.
Sommige mediums leggen overigens ook contact met levende zielen.
Ik zie dat even zo snel niet staan, medium=reikimeester, kan het mij ook niet voorstellen. Daarbij zeggende dat je een combinatie wel vaak tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.harrysmit.com/
http://www.ontdekjekracht(...)ale_Geneeswijze.html
Dat is jouw conclusie.quote:Nee, ze claimen dat, het is boerenbedrog
Wat zitten ze nou te janken dat je dit niet mag zeggen ofzo, zo onlogisch is die verklaring van hun niet eens (behalve dat ze het zou hebben doorgekregen). Het is een boodschap van mededogen maar je mag natuurlijk niks zeggen als er mensen zijn doodgegaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:17 schreef Pulzzar het volgende:
Je moet dit maar eens zien. (Is al oud filmpje trouwens.) Denk je in eerste instantie dat niemand zo'n persoon serieus zal nemen, blijkt dat haar paranormale praktijken vergoed worden door de zorgverzekering.
Dat zei ik ook niet, ik zei dat ze alles op een hoop gooien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie dat even zo snel niet staan, medium=reikimeester, kan het mij ook niet voorstellen. Daarbij zeggende dat je een combinatie wel vaak tegenkomt.
correct, en aangezien ik de gave heb poep van waarheid te onderscheiden op micro en metaniveaus is dat een bijzonder waardevolle conclusie.quote:[..]
Dat is jouw conclusie.
Nouja keiharde feiten, dat cold reading bestaat is nog geen bewijs dat Oglivie een oplichter is. Niet dat ik Oglivie geloof verder hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gespot in een ander topic: Het heeft geen zin om iemand, die (heilig?) overtuigd is van de wonderbaarlijke prestaties van een medium, te overtuigen van het tegenovergestelde. Ook al kun je keiharde feiten dwars door de neusgaten en ogen van de persoon duwen, dan nog zullen ze het niet geloven. Toegeven dat je (al jaren) fout zit, is verschrikkelijk.
Mijn halve schoonfamilie, vrouw inclusief, gelooft oprecht in de krachten van Derek. Zolang het me geen geld kost, laat ik het. Je schiet er werkelijk niets mee op.
Begint de eerste letter met een R, H, S, B, C, of....quote:Op maandag 6 februari 2012 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
Ik voel heel veel activiteit in dit topic. Ook van de mensen die belangrijk voor jullie zijn. Ik krijg een naam door... Oh i'm getting a huge clue right now
Het valt niet te bewijzen. Daarom is de rol aannemen dat je een paranormaal begaafd medium bent ideaal om mensen op te lichten, want niemand kan je ontmaskeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja keiharde feiten, dat cold reading bestaat is nog geen bewijs dat Oglivie een oplichter is. Niet dat ik Oglivie geloof verder hoor.
Het is niet te bewijzen, dus zullen we ook niet weten of wat hij zegt waar is. Dus vind ik ook niet dat je het moet uitsluiten. Wel is cold reading een heel sterke tegenhanger, maar ik zou het niet uitsluitenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het valt niet te bewijzen. Daarom is de rol aannemen dat je een paranormaal begaafd medium bent ideaal om mensen op te lichten, want niemand kan je ontmaskeren.
Zo kan je alles waarvoor geen bewijs voor bestaat niet uitsluiten. Kabouters, heksen, UFO's, God, Sinterklaas, enz. Als er 0,0 aanwijzingen zijn voor X, mag men gerust X uitsluiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet te bewijzen, dus zullen we ook niet weten of wat hij zegt waar is. Dus vind ik ook niet dat je het moet uitsluiten. Wel is cold reading een heel sterke tegenhanger, maar ik zou het niet uitsluiten
Ik sluit zelf zelf christendom niet uit... Vind dat die filosoof ook een beetje een vastgeroeste spijker is, zelfs zeggen dat niet elke mening evenveel waard is
Op die site (betrouwbaarmedium.nl) staan ook energie- en lichtwerkers (en daar valt Reiki ook onder):quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Bastard het volgende:
Ik ken genoeg mensen die geloven in kabouters, heksen en UFO's, en voor UFO's is aardig bewijs. En ik hecht evenveel waarde aan de mening van de dokter als die van de buurvrouw. Ik hecht wel meer waarde aan de diagnose van de dokterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Zo kan je alles waarvoor geen bewijs voor bestaat niet uitsluiten. Kabouters, heksen, UFO's, God, Sinterklaas, enz. Als er 0,0 aanwijzingen zijn voor X, mag men gerust X uitsluiten.
Die filosoof heeft trouwens gelijk als hij zegt dat niet elke mening evenveel waard is. Of hecht jij evenveel belang aan de mening van je buurvrouw als die van een dokter over een bepaald ziektebeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |