Ik ken genoeg mensen die geloven in kabouters, heksen en UFO's, en voor UFO's is aardig bewijs. En ik hecht evenveel waarde aan de mening van de dokter als die van de buurvrouw. Ik hecht wel meer waarde aan de diagnose van de dokterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Zo kan je alles waarvoor geen bewijs voor bestaat niet uitsluiten. Kabouters, heksen, UFO's, God, Sinterklaas, enz. Als er 0,0 aanwijzingen zijn voor X, mag men gerust X uitsluiten.
Die filosoof heeft trouwens gelijk als hij zegt dat niet elke mening evenveel waard is. Of hecht jij evenveel belang aan de mening van je buurvrouw als die van een dokter over een bepaald ziektebeeld?
Mijn buurvrouw zei dat ik een aidskop heb, de dokter kon niets vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geloven in kabouters, heksen en UFO's, en voor UFO's is aardig bewijs. En ik hecht evenveel waarde aan de mening van de dokter als die van de buurvrouw. Ik hecht wel meer waarde aan de diagnose van de dokter
Er was toch ook eens een topic van een gast die helemaal in kabouters geloofde?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geloven in kabouters, heksen en UFO's, en voor UFO's is aardig bewijs. En ik hecht evenveel waarde aan de mening van de dokter als die van de buurvrouw. Ik hecht wel meer waarde aan de diagnose van de dokter
Toegegeven, bij deze mensen heb ik ook een hoog jeuk gehalte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op die site (betrouwbaarmedium.nl) staan ook energie- en lichtwerkers (en daar valt Reiki ook onder):
[ afbeelding ]
"Jolanda werkt zeer zacht."
...
En deze dan:
[ afbeelding ]
"Hetty werkt met de vibratie van een voornaam."
...
Het is een complot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toegegeven, bij deze mensen heb ik ook een hoog jeuk gehalte.
Slecht voor de beeldvorming van het mediumschap, maar daarom kies je ze ook natuurlijk.
Als een dokter van mening is dat een bepaalde infectie alleen het gevolg is van een bepaalde bacterie terwijl je buurvrouw beweert dat betreffende infectie viraal is, dan hecht je dus evenveel waarde aan beide meningen. Dat mensen geloven in bepaalde zaken, wil toch niet zeggen dat ze werkelijkheid zijn. Bijna alle kinderen geloven in de paashaas, de kerstman, enz. Je wilt toch niet gaan beweren dat die echt bestaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je aanrecht met die nutteloze opmerkingen steeds van je.quote:
Zolang jij je ergerd is het tijd goed besteedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je aanrecht met die nutteloze opmerkingen steeds van je.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef Bastard het volgende:
Toegegeven, bij deze mensen heb ik ook een hoog jeuk gehalte.
Slecht voor de beeldvorming van het mediumschap, maar daarom kies je ze ook natuurlijk.
Oplichtersquote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef RTB het volgende:
TS is op zoek naar werk in de avond en/of 's nachts en zoekt in vacaturebanken.
Zie ik ineens deze vacature staan: http://ec.europa.eu/eures(...)4&uniqueJvId=2281829
[..]
Met een link naar www.betrouwbaarmedium.nl. Naast het feit dat de naam van deze site alleen al een oxymoron is, word ik toch ook niet vrolijk van de mensen die ik daar zie:
[ afbeelding ] voor al je vragen op liefdesgebied.
[ afbeelding ] heeft "mediamieke gaves", what the fuck dat ook mogen zijn.
[ afbeelding ] misschien heb je meer aan een magnetiseer-behandeling op afstand ....
Nu het ergste....ze hebben blijkbaar een "officieel keurmerk"http://www.consuwijzer.nl(...)wbaarmedium_Keurmerk, waar ze zelfs een aparte site voor hebben aangemaakt ( http://www.betrouwbaarmediumkeurmerk.nl/).
Ja mensen, je leest het goed. Er is een keurmerk voor paranormaal gezwets via de telefoon.
Wie verzint deze onzin toch....en het feit dat het bestaat betekend dat mensen er nog naar bellen ook.
Zolang ik er om kan lachen valt het met ergeren nog wel meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang jij je ergerd is het tijd goed besteed
Krieltjes met een biefstukje schat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat eet jij vanavond basterd? Een opwarmpizza?
Hoe kun je dat nou denken! Een pizza opwarmen in de oven is toch véél te culinair voor Bastard! Pizza's kun je namelijk ook gewoon laten bezorgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat eet jij vanavond basterd? Een opwarmpizza?
Waarom hebben we het hier over eten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang ik er om kan lachen valt het met ergeren nog wel mee
[..]
Krieltjes met een biefstukje schat.
Nee, net zo min als dat er gevonden kan worden dat het verplicht is voor een medium om een reikimaster te wezen of andersom.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, op de site nu al een betrouwbaar medium gespot?
Wat is dít nou weer voor wartaal? Verplicht voor een medium om reikimaster te zijn? Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef Bastard het volgende:
Nee, net zo min als dat er gevonden kan worden dat het verplicht is voor een medium om een reikimaster te wezen of andersom.
Ik zou ze kunnen bellen en het uittesten. Ik ben sinds kort een paar cardas interlinks kwijt en sinds joipoi hier woont een kaasschaaf. Als ze nou even vertellen waar die zijn, dan zijn ze betrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, op de site nu al een betrouwbaar medium gespot?
Basterdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat is dít nou weer voor wartaal? Verplicht voor een medium om reikimaster te zijn? Wie zegt dat dan?
Je kaasschaaf is achter de lade in het aanrechtkastje beland! Ik kreeg het zojuist door.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zou ze kunnen bellen en het uittesten. Ik ben sinds kort een paar cardas interlinks kwijt en sinds joipoi hier woont een kaasschaaf. Als ze nou even vertellen waar die zijn, dan zijn ze betrouwbaar.
Allang gecheckt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je kaasschaaf is achter de lade in het aanrechtkastje beland! Ik kreeg het zojuist door.
En nu svp die cardas interlinks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je kaasschaaf is achter de lade in het aanrechtkastje beland! Ik kreeg het zojuist door.
Leer eerst maar een correct citeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef SoraAoi het volgende:
http://www.mediumangel.nl/?gclid=CK-67veOlK4CFYeEDgodxgpiKw
hier kun je ook veel mensen vinden die zich bezig houden met het paranormale. Cker interessant.
Er is echt wel meer tussen hemel en aarde
Nee, jij bent een wereldwonder met die spelling van jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:10 schreef SoraAoi het volgende:
als je dit nie geloof ben je egt kortzigtig
Dat is een belediging van bavianen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee, jij bent een wereldwonder met die spelling van jou!
Weer een bevestiging dat veel believers domme tokkies zijn met het IQ van de baviaan.
Zoals de Dikke van Dale ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef SoraAoi het volgende:
http://www.mediumangel.nl/?gclid=CK-67veOlK4CFYeEDgodxgpiKw
Er is echt wel meer tussen hemel en aarde
Vrouw en te dom om te poepenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef SoraAoi het volgende:
Kunne jullie dom doen he.. maar uieindelik lag ik om jullie wan jullie zijn dom! jullie zijn kortzichtig en gelove niet in wat voor ons normaal is.. veel plezier in jullie saaie wereldje he!
Ik vrees dat je docent nederlands niet erg kan lachen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef SoraAoi het volgende:
Kunne jullie dom doen he.. maar uieindelik lag ik om jullie wan jullie zijn dom! jullie zijn kortzichtig en gelove niet in wat voor ons normaal is.. veel plezier in jullie saaie wereldje he!
Ze pijpt hem voor een voldoende, er is meer tussen lippen en kaken ...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vrees dat je docent nederlands niet erg kan lachen...
Mijn hemel, waar hebt Gij Nederlands geleerd ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef SoraAoi het volgende:
wrm nie? krijg toch betaal? gaat om de centjes hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vrees dat je docent nederlands niet erg kan lachen...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leer eerst maar een? correct citeren.
(In hemel en op aarde is het.) --> ?
Voornaamvibraties?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Allang gecheckt!
Maar doe jij ook voornaamvibraties, Enneacanthus_Obesus? Dat lijkt me namelijk erg lekker.
Die zitten gewoon nog in een tas die je ergens hebt laten slingeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En nu svp die cardas interlinks.
Daar wordt ik wijzer van dan van een kaasschaaf. Alleen de kaasschaaf is misschien interessanter omdat die spontaan verdwenen is.
Die interlinks heb ik gewoon te goed opgeborgen
quote:
Briljant!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hetty werkt met de vibratie van een voornaam."
Die kans is groot, nou maak eens gebruik van het collectief geheugen van de mensheid om mij te vertellen wáár ik die tas heb laten slingeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die zitten gewoon nog in een tas die je ergens hebt laten slingeren.
In de kofferbak van je auto of onder de zitting..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die kans is groot, nou maak eens gebruik van het collectief geheugen van de mensheid om mij te vertellen wáár ik die tas heb laten slingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |