Really!?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef _Led_ het volgende:
En dan als klap op de vuurpijl de vraag "Waar geniet je nou meer van, van je 'astrale sex met aliens' of van echte sex met je man?" waarop ze doodleuk zegt : "Ja, toch de astrale sex !"
dus jij bent haar astrale heldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef Ticker het volgende:
Van sten gaat me astrale plasser stijgen.
omfb dan kan je als kerel echt door de grond zakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef _Led_ het volgende:
En dan als klap op de vuurpijl de vraag "Waar geniet je nou meer van, van je 'astrale sex met aliens' of van echte sex ?" waarop ze doodleuk zegt : "Ja, toch de astrale sex !"
In de uitzending ziet ze er toch een jaartje of 10 ouder uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Really!?!
[ afbeelding ]
Arme jongen!
Arme arme jongen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef _Led_ het volgende:
In de uitzending ziet ze er toch een jaartje of 10 ouder uit
Hij zit er ook echt zo bij als een schaap,quote:
Waarom ex-fok-user eigenlijk? Ging alle seks te veel tijd in beslag nemen?quote:
Waar staat dat? Fok User? Ex Fok User? Wie is dit dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom ex-fok-user eigenlijk? Ging alle seks te veel tijd in beslag nemen?
Lees jij nooit openingsposts ofzo? Je reageert gewoon in het wilde weg?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:15 schreef Flammie het volgende:
Waar staat dat? Fok User? Ex Fok User? Wie is dit dan?
Ik heb ex fok user gemist terwjl het blauw staat geschreven.. wat dom van mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lees jij nooit openingsposts ofzo? Je reageert gewoon in het wilde weg?
OMFB doet mij beetje denken aan die afl van grey's anatomy die afgelopen week op de buis was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:
De fokkers zijn nu jaloers dat zij wel neukt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef _Led_ het volgende:
AKA "De man die minder lekker sekst dan een spook".
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
AKA "De man die minder lekker sekst dan een spook"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |