Dat waren loterijen toch al?quote:
Ik heb hem gezien, bedankt voor het plaatsen, vond het echt boeiend om naar te kijken! En er werden veel dingen gezegd die goed te vergelijken zijn met dit topic haha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:10 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is wel interessant. Als je het geduld hebt om 3 kwartier te kijken. Maar het bevestigt wel wat hier is gepost.
Er zit daar een (Tokkie) vrouw die helemaal fan is van Derek Ogilvie. Want Derek had contact met haar overleden moeder en kon dingen benoemen die hij niet kon weten, dus moest hij wel echt zijn. Dat zoiets typerend is voor cold en hot reading, wordt duidelijk met voorbeelden uitgelegd, maar het wil er niet in bij haar.
Ik heb het al eens eerder gespot in een ander topic: Het heeft geen zin om iemand, die (heilig?) overtuigd is van de wonderbaarlijke prestaties van een medium, te overtuigen van het tegenovergestelde. Ook al kun je keiharde feiten dwars door de neusgaten en ogen van de persoon duwen, dan nog zullen ze het niet geloven. Toegeven dat je (al jaren) fout zit, is verschrikkelijk.quote:
Hij is zo'n lekker ding? Oh...quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef Pulzzar het volgende:
En hoewel hij ontmaskerd is, blijven nog steeds honderduizenden mensen in hem geloven. Ook mensen van FOK!, "want het is zo'n lekker ding". (Waarschijnlijk gaan ze iets minder in hem geloven na het lezen van dit.)
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij is zo'n lekker ding? Oh...En verder:
Derek Ogilvie (en anderen): Bewuste oplichter of niet? #3 (gaat ook over Robbert van den Broeke, maar dat paste niet in de topictitel.)
Ja, ik heb ook weleens wat van die topics gelezen en ik las daar inderdaad dat Sten Oomen (die vrouw die één keer in de week haar man in de steek laat door in een andere kamer te gaan slapen om het met aliens te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.
Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
De mods en admins hadden het toen heel druk om alle bagger te verwijderen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar ruzie om Robbert van den Broeke en dan plannen om TRU op te heffen...Zo zo, die Robbert van den Broeke krijgt wel heel wat voor elkaar zeg!
Zo zie je maar weer, voor een mod heeft tijd geen betekenis!quote:
Maar wel elk jaar naar ons op vakantie komen he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Vogeltjesdans woont in Limburg, da's buitenland, dus andere tijdzone.
Kan, maar toen was ik nog geen mod hequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.
Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstralingquote:Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar toen was ik nog geen mod heEn dan gaan mensen gewoon in een ander subforum verder trollen
[..]
Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstralingZijn jullie dat dan nog steeds niet?
Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan, maar toen was ik nog geen mod he![]()
Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Pulzzar het volgende:
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.
Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen vinden het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...
Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.quote:Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man.
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Bastard het volgende:
Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen Bastard vinden vindt het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.
Zo klopt ie.quote:Nu is het inderdaad rustiger dood
Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens.quote:, de kwaliteit van de topics is er wel beter geworden. Jammer dat 'jullie' zoveel mensen nog hebben weten weg te treiteren, had de leiding eerder serieus naar moeten kijken dus.
Wat ben jij vergeetachtig zeg!quote:Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.
Helaas blijken die mensen in de wandelgangen dan te laf om het aan te geven of er wat aan te willen doen. Stoken is misschien leuker? Dat zou jij misschien wel kunnen beamen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens.
Nee, ik heb je wel eens Calimero genoemd omdat ook als niemand het over je piemel had je het zelf nog even graag ging vertellen. En weer een topic offtopic gemaakt, whoehoequote:Wat ben jij vergeetachtig zeg!Ik heb die dingen via PM gemeld, via TRU/BNW-feedback en weet-ik-het-wat. Maar ja, jij was er inderdaad ook zo eentje die dacht dat ik een piemeltje had.
quote:En met Lavenderr heb ik nog heel veel contact hoor, zij weet nog wel alles van toen.
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.quote:Maar ontopic: Ben jij een betrouwbaar medium, Bastard?
Zie je wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Bastard het volgende:
Ik mis de stamgasten hier in het topic, dat had ik niet kunnen voorspellen.
Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Bastard het volgende:
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.
Jezelf quoten...quote:
Nee stom toeval allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg!
Misschien dat je tarotkaarten verteld hebben dat 'ik in je achtergrond heb zitten wroeten'. Tijd voor nieuwe kaarten dus, want je huidige kaarten zijn blijkbaar stuk.quote:
Tuurlijk, ik heb je geblaat daar immers regelmatig weggehaald. Van je kloons that is, omdat je er zelf niet meer mag posten. Sommige mensen hebben ook een leven en zinvollere dingen te doen dan goedbedoelende posters in TRU constant op een sneue manier proberen belachelijk te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |