abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107779082
Stupidity tax
Ga weg
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:51:40 #102
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_107779125
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:46 schreef Nikmans het volgende:
Stupidity tax
Dat waren loterijen toch al?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_107779239

Dit is wel interessant. Als je het geduld hebt om 3 kwartier te kijken. Maar het bevestigt wel wat hier is gepost.

Er zit daar een (Tokkie) vrouw die helemaal fan is van Derek Ogilvie. Want Derek had contact met haar overleden moeder en kon dingen benoemen die hij niet kon weten, dus moest hij wel echt zijn. Dat zoiets typerend is voor cold en hot reading, wordt duidelijk met voorbeelden uitgelegd, maar het wil er niet in bij haar.
  donderdag 9 februari 2012 @ 07:55:22 #104
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107780055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 02:10 schreef Pulzzar het volgende:

Dit is wel interessant. Als je het geduld hebt om 3 kwartier te kijken. Maar het bevestigt wel wat hier is gepost.

Er zit daar een (Tokkie) vrouw die helemaal fan is van Derek Ogilvie. Want Derek had contact met haar overleden moeder en kon dingen benoemen die hij niet kon weten, dus moest hij wel echt zijn. Dat zoiets typerend is voor cold en hot reading, wordt duidelijk met voorbeelden uitgelegd, maar het wil er niet in bij haar.
Ik heb hem gezien, bedankt voor het plaatsen, vond het echt boeiend om naar te kijken! En er werden veel dingen gezegd die goed te vergelijken zijn met dit topic haha.
Maar jeetje, wat is die vrouw naïef zeg, het wordt nog voorgedaan hoe die man aan cold reading doet,, wat ik trouwens wel heel bijzonder vindt, en dan nog in herhaling vallen. Dan komt zo iemand echt labiel over bij mij. Maar die man is tenminste eerlijk en oprecht, niet zogenaamde bullshit praatjes over dat die met in geesten in contact is, nee. Hij is gewoon ontzettend slim en heeft er voor geleerd om mensen hen gedrag te 'lezen'.Dit is voor mij ook zeker een bevestiging dat die char en derek een soort van oplichters zijn, al dacht ik dat eigenlijk al voor dat ik dit filmpje had gezien.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107781001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 02:10 schreef Pulzzar het volgende:
maar het wil er niet in bij haar.
Ik heb het al eens eerder gespot in een ander topic: Het heeft geen zin om iemand, die (heilig?) overtuigd is van de wonderbaarlijke prestaties van een medium, te overtuigen van het tegenovergestelde. Ook al kun je keiharde feiten dwars door de neusgaten en ogen van de persoon duwen, dan nog zullen ze het niet geloven. Toegeven dat je (al jaren) fout zit, is verschrikkelijk.

Mijn halve schoonfamilie, vrouw inclusief, gelooft oprecht in de krachten van Derek. Zolang het me geen geld kost, laat ik het. Je schiet er werkelijk niets mee op.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:31:41 #106
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_107786950
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef Pulzzar het volgende:
En hoewel hij ontmaskerd is, blijven nog steeds honderduizenden mensen in hem geloven. Ook mensen van FOK!, "want het is zo'n lekker ding". (Waarschijnlijk gaan ze iets minder in hem geloven na het lezen van dit.)
Hij is zo'n lekker ding? Oh... :') En verder:

Derek Ogilvie (en anderen): Bewuste oplichter of niet? #3 (gaat ook over Robbert van den Broeke, maar dat paste niet in de topictitel.)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_107787391
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hij is zo'n lekker ding? Oh... :') En verder:

Derek Ogilvie (en anderen): Bewuste oplichter of niet? #3 (gaat ook over Robbert van den Broeke, maar dat paste niet in de topictitel.)
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.

Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:52:04 #108
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107787580
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:
Hij werd jaren geleden heel uitvoerig besproken op TRU. De topicreeks liep op tot deel 60 ofzo. En er werd zoveel ruzie gemaakt dat Danny serieus overwoog om TRU op te heffen.

Maar ik las heel vaak dat de vrouwelijke FOK!ers hem een lekker ding vonden met een lieve uitstraling en daarom geloofden ze hem.
Ja, ik heb ook weleens wat van die topics gelezen en ik las daar inderdaad dat Sten Oomen (die vrouw die één keer in de week haar man in de steek laat door in een andere kamer te gaan slapen om het met aliens te doen. :')) hem een lekker ding vindt.

Maar ruzie om Robbert van den Broeke en dan plannen om TRU op te heffen... :D Zo zo, die Robbert van den Broeke krijgt wel heel wat voor elkaar zeg! :D
pi_107788117
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar ruzie om Robbert van den Broeke en dan plannen om TRU op te heffen... :D Zo zo, die Robbert van den Broeke krijgt wel heel wat voor elkaar zeg! :D
De mods en admins hadden het toen heel druk om alle bagger te verwijderen.

En die Sten Oomen geloofde hem eerst wel, maar later niet meer.

Wel dankzij FOK! is hij ontmaskerd. In een aflevering liet hij 4 foto's zien van een geest, terwijl hij maar 3 keer had gefotografeerd ofzo.
pi_107791201
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

dinsdag vandaag!
Zo zie je maar weer, voor een mod heeft tijd geen betekenis!

quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Vogeltjesdans woont in Limburg, da's buitenland, dus andere tijdzone.
Maar wel elk jaar naar ons op vakantie komen he? ~O> En genieten van alles dat onze schone provincie jullie heidenen te bieden heeft c_/
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_107791296
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Kan, maar toen was ik nog geen mod he O-) En dan gaan mensen gewoon in een ander subforum verder trollen :)

quote:
Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstraling *; Zijn jullie dat dan nog steeds niet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:49:18 #112
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_107791507
Lijkt me gewoon chill werk hoor
leuk
pi_107794880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kan, maar toen was ik nog geen mod he O-) En dan gaan mensen gewoon in een ander subforum verder trollen :)

[..]

Natuurlijk ben ik een lekker ding met een lieve uitstraling *; Zijn jullie dat dan nog steeds niet?
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:20:50 #114
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107796683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan, maar toen was ik nog geen mod he O-)
Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden... :')

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Pulzzar het volgende:
Het was toen echt veel extremer dan dat het nu is. Nu zijn er op TRU weleens conflictjes, maar toen was het echt ruzie en bedreigingen.
Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man. :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:49:15 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107797626
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden... :')

Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen vinden het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.
Nu is het inderdaad rustiger, de kwaliteit van de topics is er wel beter geworden. Jammer dat 'jullie' zoveel mensen nog hebben weten weg te treiteren, had de leiding eerder serieus naar moeten kijken dus.
quote:
Ik ben daar ook meerdere keren bedreigd. Onder andere omdat ik voor een aantal paranoïde dwazen moest bewijzen dat ik een vrouw ben en geen man. :')
Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:59:54 #116
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107797983
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:49 schreef Bastard het volgende:
Onzin natuurlijk, ruimte voor iedereen. Er is slechts 1 regel, en dat is respectvol blijven, sommige mensen Bastard vinden vindt het heel lastig om zelfs aan die regel te willen voldoen.
Zo klopt ie. :)

quote:
Nu is het inderdaad rustiger dood
Zo klopt ie. :)

quote:
, de kwaliteit van de topics is er wel beter geworden. Jammer dat 'jullie' zoveel mensen nog hebben weten weg te treiteren, had de leiding eerder serieus naar moeten kijken dus.
Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens. :)

quote:
Ook onzin, daar hebben in de tijd Lavenderr, noch Jogy, noch ik ook maar een enkel bericht van ontvangen terwijl je toch wel de weg wist te vinden naar het FB topic.
Wat ben jij vergeetachtig zeg! :D Ik heb die dingen via PM gemeld, via TRU/BNW-feedback en weet-ik-het-wat. Maar ja, jij was er inderdaad ook zo eentje die dacht dat ik een piemeltje had. :')

En met Lavenderr heb ik nog heel veel contact hoor, zij weet nog wel alles van toen. :)

Maar ontopic: Ben jij een betrouwbaar medium, Bastard?
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:14:02 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107798372
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Daar is niet iedereen het in de wandelgangen van FOK! het over eens. :)
Helaas blijken die mensen in de wandelgangen dan te laf om het aan te geven of er wat aan te willen doen. Stoken is misschien leuker? Dat zou jij misschien wel kunnen beamen.

quote:
Wat ben jij vergeetachtig zeg! :D Ik heb die dingen via PM gemeld, via TRU/BNW-feedback en weet-ik-het-wat. Maar ja, jij was er inderdaad ook zo eentje die dacht dat ik een piemeltje had. :')
Nee, ik heb je wel eens Calimero genoemd omdat ook als niemand het over je piemel had je het zelf nog even graag ging vertellen. En weer een topic offtopic gemaakt, whoehoe *O*

quote:
En met Lavenderr heb ik nog heel veel contact hoor, zij weet nog wel alles van toen. :)
:)
quote:
Maar ontopic: Ben jij een betrouwbaar medium, Bastard?
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:15:01 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107798408
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Bastard het volgende:
Ik mis de stamgasten hier in het topic, dat had ik niet kunnen voorspellen.
Zie je wel.
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:18:54 #119
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107798519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Bastard het volgende:
Je hebt zoveel in mijn achtergrond zitten wroeten dat ik er vanuit ga dat je wel weet dat ik mijzelf geen medium noem.
Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg! :D

quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:15 schreef Bastard het volgende:
Zie je wel.
Jezelf quoten... :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:21:24 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107798599
Wat is er zo bijzonder aan? Ik ben ook begaafd. Ik kan altijd zin en onzin onderscheiden, daarom kan VD me ook niet uitstaan, ik hoef maar een grapje te maken in TRU en heb een weekban.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:21:55 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107798614
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Denk je dat werkelijk? Wat ben jij paranoïde zeg! :D

Nee stom toeval allemaal.
Klaar met je JP, speel maar weer verder de onschuld. ;)
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:23:04 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107798649
Is paranoide begaafd zijn ook voldoende voor dat keurmerk?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107798671
Iedereen is paranormaal begaafd.
Daar heb je toch geen medium voor nodig? :')
Twiddel
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:26:23 #124
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107798765
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef Bastard het volgende:
Nee stom toeval allemaal.
Misschien dat je tarotkaarten verteld hebben dat 'ik in je achtergrond heb zitten wroeten'. Tijd voor nieuwe kaarten dus, want je huidige kaarten zijn blijkbaar stuk. :)
pi_107807362
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Oh? Jij bent moderator van TRU? Het valt niemand op. Ik ving pas op in de wandelgangen van FOK! dat Summers daar ook modereert, valt ook totaal niet op. De enige moderator die ik weleens zijn best zie doen daar is Enneacanthus_Obesus. Sowieso, waarom 3(!) moderators op een forum dat compleet dood is sinds alle sceptici daar weggejaagd zijn en worden... :')
Tuurlijk, ik heb je geblaat daar immers regelmatig weggehaald. Van je kloons that is, omdat je er zelf niet meer mag posten. Sommige mensen hebben ook een leven en zinvollere dingen te doen dan goedbedoelende posters in TRU constant op een sneue manier proberen belachelijk te maken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')