Met een link naar www.betrouwbaarmedium.nl. Naast het feit dat de naam van deze site alleen al een oxymoron is, word ik toch ook niet vrolijk van de mensen die ik daar zie:quote:paranormaal therapeut gezocht
Brr. wat een engerds.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef RTB het volgende:
TS is op zoek naar werk in de avond en/of 's nachts en zoekt in vacaturebanken.
Zie ik ineens deze vacature staan: http://ec.europa.eu/eures(...)4&uniqueJvId=2281829
[..]
Met een link naar www.betrouwbaarmedium.nl. Naast het feit dat de naam van deze site alleen al een oxymoron is, word ik toch ook niet vrolijk van de mensen die ik daar zie:
[ afbeelding ] voor al je vragen op liefdesgebied.
[ afbeelding ] heeft "mediamieke gaves", what the fuck dat ook mogen zijn.
[ afbeelding ] misschien heb je meer aan een magnetiseer-behandeling op afstand ....
kotsquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef CSSO het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog Jurrien heten.
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef leeell het volgende:
mensen die er naar bellen verdienen het om genaaid te worden
Kwartet!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:07 schreef Twiitch het volgende:
4 Heleens voor je topic
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe jij dat niet op afstand dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef BlueMage het volgende:
Lichtwerkers? Die kunnen vast de problemen met 't licht op de badkamer hier fixen.Maar TS je houdt me van 't werk af, ik moet nog 5 fotolezingen door de telefoon doen vandaag.
Nee doe ik alleen bij kaarleggingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe jij dat niet op afstand dan?
Ik kreeg laatst een mail van achmedvandepostbank@hotmail.com met de vraag of ik mijn persoonlijke gegevens naar hem toe wilde sturen ivm een totaalcheck van mijn rekening. Het leek me wel betrouwbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Betrouwbareoplichters.nl en mensen trappen daar nog in
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mail van achmedvandepostbank@hotmail.com met de vraag of ik mijn persoonlijke gegevens naar hem toe wilde sturen ivm een totaalcheck van mijn rekening. Het leek me wel betrouwbaar
No shit.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef SomePerson het volgende:
Die mensen zien er dan ook uit alsof ze aan de drugs zitten.
Hey man, niet zo vooringenomen over het idee dat alles eigenlijk spaghetti is doen he. Wel open staan voor nieuwe dingen man!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Jullie hebben al een mening terwijl je nog nooit met een medium in aanraking bent geweest. Echt zo kortzichtig, genoeg mensen die dagelijks een medium bezoeken en er veel aan hebben.
Walgelijk, net zoals lui die nog niet het woord van onze liever Heer willen accepteren.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Jullie hebben al een mening terwijl je nog nooit met een medium in aanraking bent geweest. Echt zo kortzichtig, genoeg mensen die dagelijks een medium bezoeken en er veel aan hebben.
Ik vond het volgende album toch beter?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Bastard het volgende:
Ik mis de stamgasten hier in het topic, dat had ik niet kunnen voorspellen.
Wat bedoel je man? Mijn moeder is medium en het stoort mij dat veel mensen al een mening over haar hebben gevormd terwijl ze niet weten wat voor goede dingen ze allemaal doet. Kan ik slecht tegen man.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hey man, niet zo vooringenomen over het idee dat alles eigenlijk spaghetti is doen he. Wel open staan voor nieuwe dingen man!
Maak je niet druk, ht is maar fokquote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Meteen afvoeren al die lui, dit is je reinste oplichting bedoeld voor de Untermenschen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Als je zulke pupillen overdag hebt heb je het geld hard nodig *snuif*quote:Op maandag 6 februari 2012 09:09 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Evelina vindt dit een goed topic!
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
Betrouwbareoplichters.nl en mensen trappen daar nog in
Ik ben eerder maximum. Medium is het net niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat bedoel je man? Mijn moeder is medium en het stoort mij dat veel mensen al een mening over haar hebben gevormd terwijl ze niet weten wat voor goede dingen ze allemaal doet. Kan ik slecht tegen man.
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ht is maar fok
Jeuj, alfabetpoepen!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik voel een letter opkomen. Kan dat kloppen TS?
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
Die ziet er inderdaad uit alsof ze heel veel ervaring in de liefde heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef RTB het volgende:
[ afbeelding ] voor al je vragen op liefdesgebied.
Na de 'gaven' van Derek Olijfolie ben ik overtuigd van het feit dat deze mensen afzettende oplichters zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon geboren met bijzondere gaves... t feit dat jij dit onzin vindt TS zegt meer over jou dan over deze vakmensen. Kortzichtigheid
Niet doen, klik op 'stop volgen'quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.
Mwah, Jahr00n's moeder heeft vast wel de gave om hem rustig te krijgen. Ze is tenslotte een medium, een mooi mens, een warm mens, een prachtmens.quote:
Must..... maintain...... composure.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mwah, Jahr00n's moeder heeft vast wel de gave om hem rustig te krijgen. Ze is tenslotte een medium, een mooi mens, een warm mens, een prachtmens.
De eerste opmerking van jou die ik leuk vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar 'kaartlezer'... Alsof vrouwen kunnen kaartlezen...Daar hebben ze mannen (
) voor uitgevonden.
zo'n pc heb ik ook eens gehad. nu is hij mijn pc niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit hier te trillen achter de pc van woede.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon geboren met bijzondere gaves... t feit dat jij dit onzin vindt TS zegt meer over jou dan over deze vakmensen. Kortzichtigheid
Relax, het is KLB hequote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef SoraAoi het volgende:
Sora is onze huistroll met jahr00nquote:
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef Pharkus het volgende:
Sora is onze huistroll met jahr00n en vogeltjesdans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |