Alsof een studie met die naam anders dan onzin kán zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef Piye het volgende:
Overigens vind ik het altijd vrij goedkoop om studies af te kraken op basis van de naam. Heb je überhaupt wel gevraagd wat die studie zoal inhoudt?
Nou dat vrijetijdsmanagement bijvoorbeeld zit toch wel meer achter dan bepalen of je zaterdag gaat shoppen of naar de bios gaat, maar hier is het altijd "haha vrijetijdsmanagement, niet eens een bétastudiequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:15 schreef netflanders het volgende:
[..]
Alsof een studie met die naam anders dan onzin kán zijn.
Dat is zijn bijbaantje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef vogelkooi het volgende:
Als ze met jou later gaat trouwen dan hoeft ze niet meer te werken, en lekker hobbyen met haar kwast. Want jij bent natuurlijk over 5 jaar CEO bij Shell.
Haha nee kijk, wat je nu doet is precies hetzelfde als wat TS doet. Je zegt ongetweifeld terwijl het eigenlijk ongetwijfeld is. Je verwisselt de lange ei met een korte ij. Haha eigenlijk best ironisch.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IQ van TS zal ongetweifeld ook niet heel hoog zijn.
Haha.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha nee kijk, wat je nu doet is precies hetzelfde als wat TS doet. Je zegt ongetweifeld terwijl het eigenlijk ongetwijfeld is. Je verwisselt de lange ei met een korte ij. Haha eigenlijk best ironisch.
Gna.quote:
Wat is daar in vredesnaam mis mee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef luckass het volgende:
Terechte klacht, ondanks de TT faal.
Ik sprak laatst zo'n mokkeltje die universitaire pabo deed.
Ik had moeite om mijnte verbergen.
Alleen bétanerds zijn hier goed genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam mis mee?Ik had het graag gedaan als het eerder had bestaan... Heb nu de gewone pabo moeten doen na 't gymnasium. Toch jammer, ik had die kans ook graag gehad.
Er is een overschot aan studies op het wetenschappelijk onderwijs dat in de verste verte niet wetenschappelijk is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam mis mee?Ik had het graag gedaan als het eerder had bestaan... Heb nu de gewone pabo moeten doen na 't gymnasium. Toch jammer, ik had die kans ook graag gehad.
Soberzo ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef jonkeau het volgende:
Soberzo, tuig dat een alfa-studie doet.............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |