Een mens slaapt doorgaans 8 uur per dag.quote:waarin gezegd werd dat een mens gemiddeld 3000 keer per dag zijn gezicht aan raakt
Het is een film..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Een mens slaapt doorgaans 8 uur per dag.
Dan blijven er 16 uur over om je gezicht 3000 keer aan te raken.
16 uur zijn 960 minuten.
Als een mens gemiddeld 3000 keer per dag zijn gezicht aanraakt wilt dat dus zeggen dat je elke minuut 3,125 maal je gezicht aanraakt.
Elke minuut. En dat 16 uur aan een stuk. Ruim 3 keer per minuut.
Schiet mij maar lek, maar ik geloof daar helemaal geen ene kut van
Klaarblijkelijk niet echt een realistische film dan. Me dunkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef woads het volgende:
[..]
Het is een film..
edit: ergens geloof ik het stiekempjes wel.
Je moet voor de grap eens tijdens een film kijken afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om ongemerkt en de ondertitel te lezen en de film te kijken tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:53 schreef twiFight het volgende:
Je wordt wel erg zelfbewust van dit topic trouwens.
Aan je neus kriebelen, ondertussen een paar keer loslaten kan zo al 5 keer zijn. Ik geloof best dat je zo tot 3000 komt hoor. En m'n ex die bleef me er ook telkens maar op wijzen, dat ik m'n gezicht niet zoveel aan moest raken. Onhygiënisch! Ja, probeer er maar eens mee te stoppen :'_quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
Als een mens gemiddeld 3000 keer per dag zijn gezicht aanraakt wilt dat dus zeggen dat je elke minuut 3,125 maal je gezicht aanraakt.
Dit ga je niet menen. Ik heb een uurtje geleden dit topic gelezen, zit nu de film uit de OP te kijken en eet die nootjesquote:
Zeg mij wat. Nu ga ik ook bijhouden hoe vaak ik mijn gezicht aanraak. Papiertjes gereed, boys?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:53 schreef twiFight het volgende:
Je wordt wel erg zelfbewust van dit topic trouwens.
misschien een nulletje teveelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef woads het volgende:
[..]
Het is een film..
edit: ergens geloof ik het stiekempjes wel.
Je hebt ook momenten dat je 40 keer per minuut je gezicht aanraakt, dit compenseert jwzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
16 uur zijn 960 minuten.
+ in die 8 uur slaap raak je natuurlijk ook vaak zat je gezicht aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 05:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt ook momenten dat je 40 keer per minuut je gezicht aanraakt, dit compenseert jwz
Nee man dat is iets ervelijks en het is een ziekte jwz. Maar je hebt gelijk.quote:
Ik dacht precies dit.quote:
Dat het in een film beweerd wordt maakt het ook niet per definitie waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
16 uur zijn 960 minuten.
Ja. Of voel je je straks een Control Freak.quote:
Goede vraag mijn psychologie docent zei altijd dat het met gebrek aan aandacht te maken heeft. Die geeft je jezelf dan. Als ik niks te doen heb ga ik altijd aan mijn krullen zitten, ga ze dan uit de clit halen of weer in de clit zetten.Of trek ze uit mijn hoofd. Hij zat mij altijd aan te kijken van waarom ik dat nou altijd deed?Weet ik allang dat is een soort ijdelheid met vrouwen enzo. Doe het alleen als ik lang haar heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef woads het volgende:
Naar de film "Contagion" waarin gezegd werd dat een mens gemiddeld 3000 keer per dag zijn gezicht aan raakt heb ik besloten om te stoppen met mijn gezicht aan te raken (of in ieder geval proberen).Ik ben nu inmiddels een half uur bezig en het voelt op momenten als een ware hel.
Waarom is dit zo moeilijk?
Ik zet ondertiteling altijd uit, want het leidt alleen maar afquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens tijdens een film kijken afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om ongemerkt en de ondertitel te lezen en de film te kijken tegelijkertijd.
Over erg zelfbewust gesproken.
ps: veel plezier nog met de rest van de film
Zoiets heb ik ook: ik kijk meestal met Engelse ondertitels, maar soms denk ik achteraf, had ik nou gekeken met Engelse of met Nederlandse ondertitels?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zet ondertiteling altijd uit, want het leidt alleen maar afAls ik iets zonder ondertiteling kijk denk ik er helemaal niet over na. Maar soms kijk ik wel eens iets met ondertiteling (in de bios bv) en dan ga ik daar automatisch naar kijken. Ik vind het dan bizar hoe ik het voor elkaar krijg om bij films zonder ondertiteling nooit over die ondertiteling na te denken. Als het er niet is mis ik het niet, als het er wel is moet ik er naar kijken.
Kan pukkels verergeren, maar je krijgt ze er meestal niet van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef HenkXL het volgende:
Krijg je pukkels van, handen zijn een bron van bacterieen, zo min mogelijk aanraken dus.
Klopt, maar ik reken dat als één keer. Wanneer je elke keer dat je handen net even geen deel van je gezicht aanraken je opnieuw gaat tellen dan maakt dat een heel verschil natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ook nu zit ik met mijn hand over mijn kin heen te wrijven. Best grappig als je er bij nadenkt, ook bijvoorbeeld in de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |