Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, jullie vinden het nog wel grappig.
Nee hoor, lachen is gezond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.
Alsof zo'n zogenaamde belediging Hans nog raakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Hans Dorrestijn die geen liefdesscène met Meryl Streep wil doen.Dude, je bent kankerlelijk, ze zou je op haar knieën bedanken.
Zij mag hem wel eens op haar knieën bedanken. Dan piept hij wel anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Hans Dorrestijn die geen liefdesscène met Meryl Streep wil doen.Dude, je bent kankerlelijk, ze zou je op haar knieën bedanken.
Bedoel je niet "je zou haar"?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vond het wel leuk, vooral vanwege dat gezicht van Peter R. Hij zal zich wel ongemakkelijk hebben gevoeld toen het over die families van de slachtoffers ging maar daar denkt onze moraalridder met karakter alleen aan als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.
Nee, ze zou hem bedanken voor het niet doen van de scenequote:
Echt he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |