Dat was deze bolle trien:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
Wie was dat leuke meisje in t publiek woensdag?
Haha. hij bestaat ook echt, geniaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef Specularium het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Woensdag staat er niet bij.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vandaag in DWDD: Willem Holleeder komt praten over zijn nieuwe hobby, bloemschikken.
Verder is Prem Radhikisun tafelheer en legt uit dat hij een vrouw doodsloeg, omdat ze ging voordringen in de Efteling.
Ook is Alexander aanwezig om Holleeder uit te leggen hoe je Skype moet gebruiken zonder dat je wordt afgeluisterd.
Tenslotte is er muziek van Willem van Hanegem die een ode brengt aan Willem.
Komt Peter R. de Vries over zijn maat praten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:29 schreef Specularium het volgende:
Peter r. de Vries staat in ieder geval al op de site.
quote:Nieuws: zojuist Willem Holleeder even ontmoet en gesproken... ook de eerste foto's gemaakt van na zijn vrijlating.
quote:
Poeh, wordt meteen plat gebeld of ik overal wil komen en of foto's te koop zijn, maar ik zit in DWDD en daar komen ook de foto's het eerst.
28 minuten geleden via web
antwoorden ↓
jopieenesjojolanda ten cate
@
@PeterRdeV ik had niks anders gedacht. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto
26 minuten geleden
lUUk1963Luuk Denekamp
@
@PeterRdeV Dat was je bedoeling toch ook? Hopelijk komt Steve Brown ook.Kunnen we nog ff lachen als je wegrent
26 minuten geleden
MouniaElfassihMounia Elfassih
@
@PeterRdeV vanavond? #dwdd
27 minuten geleden
»
JP030Joop de Koning
@
@PeterRdeV Wat betalen die daar nou voor?
27 minuten geleden
http://twitter.com/PeterRdeVquote:Holleeder had een ontmoeting met wat familieleden en wandelde door een bos...
44 minuten geleden via web
antwoorden ↓
ThomasVWT3Thomas Voogt
@
@PeterRdeV ga je vanavond ook voor hem koken?? Lekker stamppotje. En keuvelen over ditjes en datjes??
35 minuten geleden
_STEENIE_Marcel Steenkamp
@
@PeterRdeV Je gaat zeker zondag met Willem naar je clubje
37 minuten geleden
jackyhagemannJacqueline
@
@PeterRdeV Dacht dat Cor van Hout jouw grootste vriend was...god wat ben jij zielig zeg..matennaaier ! #peterrdevries
36 minuten geleden
JeanuitsoestJan van der Meij
@
@PeterRdeV wow!
39 minuten geleden
Stiffler1981Stefan snap
@
@PeterRdeV wat een nieuws hij liep in het bos LB
40 minuten geleden
BinnertdeBBinnert de Beaufort
@
@PeterRdeV in welk bos? Een loofbos of een naaldbos?
41 minuten geleden
LachmetmijPaul Bleeser
@
@PeterRdeV Leuk allemaal, maar de vraag die op ieders lippen ligt, blijft natuurlijk: 'Is hij de juiste man om de Ajax-crisis op te lossen?'
41 minuten geleden
lUUk1963Luuk Denekamp
@
@PeterRdeV Wat ben je eigenlijk hypocriet he.Misdaad aanpakken en als je er bang voor bent ze pluim in hun reet douwen.Bah
bron: tvgids.nlquote:Wegens de vervroegde vrijlating van Willem Holleeder vanavond geen Media-uitzending van De Wereld draait Door:
Peter R. de Vries is te gast om te praten over de bijzondere ontmoeting die hij vanmiddag met Willem Holleeder had.
De omstreden vrijlating van Holleeder nodigt uit om een 1-minuut opera te maken: Tommy Wieringa schreef het libretto, Michel van der AA componeerde de muziek.
Verder De Jakhalzen, het beste van De TV Draait Door en Lucky TV.
De week wordt afgesloten met de bekende rubriek De Week Draait Door met o.a. Dominee Gremdaat.
Eindelijk weer.quote:De omstreden vrijlating van Holleeder nodigt uit om een 1-minuut opera te maken
Het Amsterdamse Bos? Vandaar die politiehelicopter?quote:@PeterRdeV in welk bos? Een loofbos of een naaldbos?
Had dat niet met haar ex Dox te maken? Die kwam in DWDD zielig doen over Anouk, dat het zo'n veeleisende vrouw is blabla en dat het echt niet alleen aan hem lag dat de relatie stuk was gelopen.. Hij zat toen in DWDD om zijn documentaire te promoten.. Verder nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anouk is leuk man gewoon lekker gek waarom die haat?
En wat is er gebeurd in het verleden tussen haar en Mathijs?
Ik vermoedt sex
Dat dan weer wel..ondanks dat ik die vent niks aan vind Willem Holleeder dan,ga ik toch kijken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond natuurlijk een record aantal kijkers.
Nou, dan is dat toch helemaal perfect?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat dan weer wel..ondanks dat ik die vent niks aan vind Willem Holleeder dan,ga ik toch kijken!
Sowieso goed bezig de laatste tijd heletijd tussen 1 en 1,3 miljoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond natuurlijk een record aantal kijkers.
Van misdaadjournalisten kan ik het me nog voorstellen maar van Peter R. de Vries, die de moraalridder en crimefighter wil uithangen begrijp ik het ook niet goed. Maar ja, Peter R. was ook zo dik met Cor van Hout, als een ander iets doet klopt het niet maar als Peter het zelf doet......quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Modus het volgende:
Waarom de neuk wil iedereen Holleeder 'hebben'? Vind het nogal vreemd om je daar zo mee in te willen laten, ook als journalist. En serieuze antwoorden gaat ie heus niet geven.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Gremdaat altijd erg leuk en verhelderend!
Leuk kort fris koppiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef Specularium het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Woensdag staat er niet bij.
En Peter live neerlegt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:31 schreef YazooW het volgende:
Zou mooi zijn als Holleeder vanavond zelf gewoon doodleuk de studio in komt wandelen
Ik gok dat-ie wel in paneltjes gaat zitten. En in Klasgenoten en zo.quote:
Vroeger zou het WakuWaku zijn geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie wel in paneltjes gaat zitten. En in Klasgenoten en zo.
Vriend, want Brown leeft nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Is Holleeder een vriend of een vijand van Steve Brown?
Samen Eva sandwichen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem aan dat Mosko ook in de standaard aanhang van Holleeder meehobbelt.
Als in, dat doet-ie anders wel?quote:
Zit in een spagaat he: vertelt hij teveel krijgt hij geen nieuwe dingen te horen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Peter laat zijn vrindjes niet vallen en dat is ook iets waard!
Ik zeg toch dat hij zielig is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen toch met ernstige gezondheidsproblemen? Lijkt me vrij vervelend.
Wij noemden hem vroeger Ben Miscramer. Maar dat is lang geleden hoor.quote:
Ik heb hem ooit gezien tijdens een optreden in Amsterdam Noord, wat een kapsones die man, om niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij noemden hem vroeger Ben Miscramer. Maar dat is lang geleden hoor.
denk niet dat ik em zou herkennenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kijk je toch raar op, als Willem voor je in de rij bij AH staat.
Geen idee, maar zijn principes zouden hem zeker niet in de weg staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Krijgt Matthijs geld van AH? Hij heeft het nu al 10x genoemd.
Nou hè?! Dacht dat ze 't niet zo vaak mochten noemen maar misschien is dat alweer veranderd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Krijgt Matthijs geld van AH? Hij heeft het nu al 10x genoemd.
En die twee foto's dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heeft dat gesprek tussen Peter R en Holleeder niet plaats gevonden. Petertje heet het uit z'n duim gezogen!
en de foto's dan? verder kun je vast en zeker gelijk hebben, niet alleen mathijs doet alles voor de kijkcijfers..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heeft dat gesprek tussen Peter R en Holleeder niet plaats gevonden. Petertje heet het uit z'n duim gezogen!
Ik ben het hier vol-le-dig mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Silenus het volgende:
Zo kut is dit altijd. Flikker toch op met deze onzin.
mooi, dan doe het nog maar een keerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is niet goed voor Holleeder's hart.
Hij had familieleden bij zich, op de foto's staat ie alleen. Ik vond het een wat ongeloofwaarrdig verhaalquote:
Hansje Dorrestijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Heej nog iemand die Meryl Streep haat, ik mag hem nu al, ik verstond helaas niet wie de hater was.
Best of van januari?quote:
Nee, maar Peter is al wel gekomen. En ook te gast.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het begin gemist, komt Willem nu?
Die begrijp ik ook niet, hij gooit hem van de trapquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef arucard het volgende:
Hoezo steeds een vergelijking met nazi's bij die katten?
En een echte band te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
De redactie mag misschien wat meer moeite doen om echte tv-fragmenten te vinden.
Beetje wel he?quote:
Heeft ze veel voor je betekend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Marilyn Monroemijn favoriete filmster.
Nou nee, dat niet, ik vind haar gewoon geweldigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heeft ze veel voor je betekend?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Baszh het volgende:
Het is tong80 ?
Vinden jullie Meryl Streep ook een overgewaardeerde vreselijke actrice
Hier wordt het elke week minder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik moet elke keer maar weer lachen om gremdaat
De droge humorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef arucard het volgende:
Toren C, snap niet wat daar nou zo leuk aan is
Vrouwen moeten zich ook niet met humor bemoeien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vooraf analyseren maakt zo'n fragment helemaal kapot
Ja, vind ik ook. Gewoon laten zien en allemaal kop houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vooraf analyseren maakt zo'n fragment helemaal kapot
En dan ook de hele scène laten zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Gewoon laten zien en allemaal kop houden.
Ja, ik ga zeker kijken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Die Docu over Koot & Bie lijkt me interessant.
Je moet er inderdaad een beetje voor in de stemming zijn merk ik nu. Zeker nadat dat mens er over zat te tetteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die 2 fragmenten waren echt niet grappig
Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, jullie vinden het nog wel grappig.
Nee hoor, lachen is gezond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.
Alsof zo'n zogenaamde belediging Hans nog raakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Hans Dorrestijn die geen liefdesscène met Meryl Streep wil doen.Dude, je bent kankerlelijk, ze zou je op haar knieën bedanken.
Zij mag hem wel eens op haar knieën bedanken. Dan piept hij wel anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Hans Dorrestijn die geen liefdesscène met Meryl Streep wil doen.Dude, je bent kankerlelijk, ze zou je op haar knieën bedanken.
Bedoel je niet "je zou haar"?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vond het wel leuk, vooral vanwege dat gezicht van Peter R. Hij zal zich wel ongemakkelijk hebben gevoeld toen het over die families van de slachtoffers ging maar daar denkt onze moraalridder met karakter alleen aan als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee sorry ik vind het stom je mag het niet leuk vinden foutje.
Nee, ze zou hem bedanken voor het niet doen van de scenequote:
Echt he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:22 schreef Fascination het volgende:
lakmoesproefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef superky het volgende:
Een vraagje: ze zeiden vandaag iets met lakmiesmup of lakmoesmik. Welk woord is het of kan iemand mij het juiste woord geven :p? Alvast bedankt.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee, ze zou hem bedanken voor het niet doen van de scene
Volgens mij kwam het omdat die Dox vertelde dat hij "bruut was vreemdgegaan", of iets van die strekking. Toen zei Matthijs iets tegen Jan Mulder van "Dat klinkt best goed eigenlijk", wat Anouk pijnlijk vond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Had dat niet met haar ex Dox te maken? Die kwam in DWDD zielig doen over Anouk, dat het zo'n veeleisende vrouw is blabla en dat het echt niet alleen aan hem lag dat de relatie stuk was gelopen.. Hij zat toen in DWDD om zijn documentaire te promoten.. Verder nooit meer wat van gehoord
Typisch Nederlands verschijnsel, trouwens. Tv-kijken en er over FOK!ken/twitteren/facebooken tegelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
Er zijn wel meer programma's die ik minder vaak zou kijken zonder topic.
Bij talkshow's is dat ook heerlijk om te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Typisch Nederlands verschijnsel, trouwens. Tv-kijken en er over FOK!ken/twitteren/facebooken tegelijk.
Eigenlijk zouden we een constante reeks moeten maken voor ieder net ... een slowchattopic voor Nederland 1, een slowchattopic voor RTL4, een slowchattopic voor Discovery Channel ... etcquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Typisch Nederlands verschijnsel, trouwens. Tv-kijken en er over FOK!ken/twitteren/facebooken tegelijk.
De TV SC loopt als een trein, VOORAL op de zondagavondquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een constante reeks moeten maken voor ieder net ... een slowchattopic voor Nederland 1, een slowchattopic voor RTL4, een slowchattopic voor Discovery Channel ... etc
Hehe, eindelijk weer eens goeie muziek!quote:Te gast zijn Nick en Simon, zij komen praten over hun nieuwe muzikale televisieprogramma Nick tegen Simon. -Muziek van De Avonduren. Zij spelen hun nieuwe single Sjakie Schildpad. Tafelheer is Jan Mulder.
Inderdaad. Zeker bij sporten doen we dat massaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens mee tijdens sportevenementen ja. Afgelopen weekend tijdens het schaatsen dan niet, maar daarna wel weer ff gauw het wk-sprint topic doorgescand en genieten hoe iedereen digitaal 'JAAAAAAAA' schreeuwt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
De Avonduren zijn echt heel goed
[..]
Inderdaad. Zeker bij sporten doen we dat massaal.Bijvoorbeeld het tennis gisterne, ik mis dan bij wijze van spreke de helft van de rallies omdat ik dan hier post hoe geweldig de rally is
Maar om een of andere reden is het heel leuk om meteen je gevoel te delen en vooral dat van anderen te lezen. Alsof je met vrienden naar de TV aan het kijken bent maar dan zonder met elkaar te praten en door het programma aan het heenpraten bent
Ik bedoelde eigenlijk Nick & Simon.quote:
Nou, achteráf lees ik het topic ook vaak wel even door, maar dat is toch niet hetzelfde. Dat is toch een beetje als de krant onder uit de kattenbak halen, het grint er af schudden en dan tussen de kattenpisvlekken door nog gaan lezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef thettes het volgende:
Afgelopen weekend tijdens het schaatsen dan niet, maar daarna wel weer ff gauw het wk-sprint topic doorgescand en genieten hoe iedereen digitaal 'JAAAAAAAA' schreeuwt.
Dankjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef k_man het volgende:
De TV SC loopt veel te hard en is gevuld met idioten.![]()
Twintig identieke posts met 'blauw blauw' als er even een zwaailicht in beeld komt.
Klinkt idd niet slecht...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Hij kan best aardig zingen, het is net Blof![]()
Klopt inderdaad, als hij zingt is het opeens foetsie.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klinkt idd niet slecht...
Bij dat programma merkte je trouwens wel dat dat accent van hem een beetje show is...
Sorry, mijn Koningsbrugge-tax heb ik in 2009 al bereikt.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Cynix vindt het niet leuk maar dit was een van de betere typetjes.
hij had even wat beter moeten schrobben ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ie nu weer voor een aangebrande rand op zijn hoofd?
Logisch tochquote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
Omdat het over Frankrijk gaat komt er een Belg....
Die woont er al iets dichterbij, dus dat zal dan wel een deskundige zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
Ze hadden ook IVO kunnen vragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
België blijft de verwaarloosde achtertuin van Frankrijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die woont er al iets dichterbij, dus dat zal dan wel een deskundige zijn.
Sowieso Fransenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is Frankrijk toch een kutonderwerp.
dat kenmerkt de doorsnee DWDD gast wel jaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Die mannetjes horen zichzelf heel graag praten maar ze hebben eigenlijk niks te melden.
Dat is Wallonie. Vlaanderen is een prima economie.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
België blijft de verwaarloosde achtertuin van Frankrijk.
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Tem het volgende:
Felix heeft gisteren een optreden gehad als Flip Fluitketel. De rand zie je nog zitten.
Heb ik nog levend gezien vorige zomer.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik moet de hele tijd aan dit liedje denken bij dit onderwerp
Die is nu 60 of zo? Of nog ouder?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik nog levend gezien vorige zomer.
Iets in de 70 dacht ik. Nou ja, Aznavour is 114.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |