Hehe, eindelijk weer eens goeie muziek!quote:Te gast zijn Nick en Simon, zij komen praten over hun nieuwe muzikale televisieprogramma Nick tegen Simon. -Muziek van De Avonduren. Zij spelen hun nieuwe single Sjakie Schildpad. Tafelheer is Jan Mulder.
Inderdaad. Zeker bij sporten doen we dat massaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Typisch Nederlands verschijnsel, trouwens. Tv-kijken en er over FOK!ken/twitteren/facebooken tegelijk.
Ik doe ook wel eens mee tijdens sportevenementen ja. Afgelopen weekend tijdens het schaatsen dan niet, maar daarna wel weer ff gauw het wk-sprint topic doorgescand en genieten hoe iedereen digitaal 'JAAAAAAAA' schreeuwt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
De Avonduren zijn echt heel goed
[..]
Inderdaad. Zeker bij sporten doen we dat massaal.Bijvoorbeeld het tennis gisterne, ik mis dan bij wijze van spreke de helft van de rallies omdat ik dan hier post hoe geweldig de rally is
Maar om een of andere reden is het heel leuk om meteen je gevoel te delen en vooral dat van anderen te lezen. Alsof je met vrienden naar de TV aan het kijken bent maar dan zonder met elkaar te praten en door het programma aan het heenpraten bent
Ik bedoelde eigenlijk Nick & Simon.quote:
Nou, achteráf lees ik het topic ook vaak wel even door, maar dat is toch niet hetzelfde. Dat is toch een beetje als de krant onder uit de kattenbak halen, het grint er af schudden en dan tussen de kattenpisvlekken door nog gaan lezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef thettes het volgende:
Afgelopen weekend tijdens het schaatsen dan niet, maar daarna wel weer ff gauw het wk-sprint topic doorgescand en genieten hoe iedereen digitaal 'JAAAAAAAA' schreeuwt.
Dankjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef k_man het volgende:
De TV SC loopt veel te hard en is gevuld met idioten.![]()
Twintig identieke posts met 'blauw blauw' als er even een zwaailicht in beeld komt.
Klinkt idd niet slecht...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Hij kan best aardig zingen, het is net Blof![]()
Klopt inderdaad, als hij zingt is het opeens foetsie.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klinkt idd niet slecht...
Bij dat programma merkte je trouwens wel dat dat accent van hem een beetje show is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |