En die twee foto's dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heeft dat gesprek tussen Peter R en Holleeder niet plaats gevonden. Petertje heet het uit z'n duim gezogen!
en de foto's dan? verder kun je vast en zeker gelijk hebben, niet alleen mathijs doet alles voor de kijkcijfers..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij heeft dat gesprek tussen Peter R en Holleeder niet plaats gevonden. Petertje heet het uit z'n duim gezogen!
Ik ben het hier vol-le-dig mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Silenus het volgende:
Zo kut is dit altijd. Flikker toch op met deze onzin.
mooi, dan doe het nog maar een keerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is niet goed voor Holleeder's hart.
Hij had familieleden bij zich, op de foto's staat ie alleen. Ik vond het een wat ongeloofwaarrdig verhaalquote:
Hansje Dorrestijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Heej nog iemand die Meryl Streep haat, ik mag hem nu al, ik verstond helaas niet wie de hater was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |