Ik heb grijze haren. Nee, dat valt vanzelf toch uit. Over 4 jaar mag je je schedel in de was zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Laatste tijd grijze haren erbij gekregen.. Kan dit iets tijdelijks zijn, of ben ik voor het leven getekend?
Is hier qua voeding nog wat aan te doen?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb grijze haren. Nee, dat valt vanzelf toch uit. Over 4 jaar mag je je schedel in de was zetten
ik hoorde van iemand dat eruit trekken juist slecht is, want daar komen nog meer grijze haren van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Dat heb ik ook al.
Ik ben 18.
Ik trek ze er nu nog uit, gelukkig heb ik dik haar.
Maar ik denk dat ik over een jaartje (of half jaartje) ook aan de haarverf moet
Dat is onzin. Maar waar je een grijze haar uittrekt, komt gewoon weer een grijze terug.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik hoorde van iemand dat eruit trekken juist slecht is, want daar komen nog meer grijze haren van.
dat zeggen mensen die dat zelf niet hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef trovey het volgende:
Beter grijs dan kaal...en zelfs dat is niet erg.
Een vrouw die kaal is van boven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef trovey het volgende:
Beter grijs dan kaal...en zelfs dat is niet erg.
Onzin, ik zit in de leeftijdsklasse dat vele mannen grijs en/of kaal zijn en maak me er niet druk om, hoort er gewoon bij en soms begint het gewoon wat vroeger...stoort het je dan is haarverf voor jou een wondermiddel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat zeggen mensen die dat zelf niet hebben.
Nou, niet echt...blond(met een tikje grijs als ik het niet kleur) en krullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw die kaal is van boven.
Ik heb gewoon grijze haren door mijn donkere haren. Nog 10 jaar en dan lost het probleem vanzelf op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Onzin, ik zit in de leeftijdsklasse dat vele mannen grijs en/of kaal zijn en maak me er niet druk om, hoort er gewoon bij en soms begint het gewoon wat vroeger...stoort het je dan is haarverf voor jou een wondermiddel.
[..]
Nou, niet echt...blond(met een tikje grijs als ik het niet kleur) en krullen.
Hoort er allemaal bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon grijze haren door mijn donkere haren. Nog 10 jaar en dan lost het probleem vanzelf op.
zoals?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef Kabolter het volgende:
Voeding en stress schijnen de oorzaken te kunnen zijn.
Ik ben vanaf mijn 14de al grijs aan het worden. En ja, er is genoeg aan te doen. Dus zo erg is het nou ook weer niet.
Vervenquote:
Just for men doet het bij mij nog steeds erg goed. Niet langer dan 5 minuten er in laten zitten, anders wordt het pikzwart.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Piye het volgende:
Grijze haren zijn baas. Ik verf m'n haren juist grijs.
Mij staat het beter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lady Gaga is het met je eens.
That's the spirit!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
Maar ik heb liever een volle bos die grijs wordt dan dat het steeds dunner wordt en er uiteindelijk niets meer opstaat.
Dat heb ik ook. Heb je nog andere symptomen van vitiligo? Of alleen dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Geelman het volgende:
Ik heb een grijze plek op m'n achterhoofd, waarschijnlijk een symptoom van vitiligo. Soms beginnen mensen erover, dat vind ik wel irritant. Maar ja, verven is ook weer zo wat voor een man...
jij vindt hem aantrekkelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
That's the spirit!
Liever grijs dan KAAL, toch?
Volle bos grijs = zeer aantrekkelijk. Nou ja, voor mannen dan...
[ afbeelding ]
Alleen z'n haar uiteraard. Niet gek zo'n imposante bos voor een 70+-er (weet niet hoe oud hij was toen hij omviel).quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij vindt hem aantrekkelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |