Ik denk dat hij het beste was voor Nederland maar niet voor de PvdA.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Kut, Cohen was het beste voor de PDVA.
Als je omlaag in de peilingen wilt gaan wel ja. Heb het vanaf het begin geroepen, die vent is te oud om nog fractieleider te zijn in de Tweede Kamerquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Hij als premier?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het beste was voor Nederland maar niet voor de PvdA.
Ik vind het een oprechte man, hij zou een prima premier zijn maar als oppositieleider is hij te licht.
Onderschat Cohen niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij als premier?
Dan krijgen we een thee tekort.
Zit me nu ook net te bedenken of het welquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ja misschien wel, maar hoe oud was Wim Kok? Ik denk gewoon dat Job Cohen gewoon te zacht was, dus te zwak om fractieleider te zijn van een partij in deze tijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als je omlaag in de peilingen wilt gaan wel ja. Heb het vanaf het begin geroepen, die vent is te oud om nog fractieleider te zijn in de Tweede Kamer
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef nikk het volgende:
Jammer. Cohen had van mij nog tien jaar de leider mogen zijn. Een PvdA met Cohen betekent namelijk een steeds kleinere PvdA.
Vind ik niet. Een premier hoort net zo sterk te zijn, duidelijke taal, stevig in zijn schoenen en als het even kan door alle partijen gewaardeerd en gerespecteerd. Cohen had dat geen van allen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat hij het beste was voor Nederland maar niet voor de PvdA.
Ik vind het een oprechte man, hij zou een prima premier zijn maar als fractie- of oppositieleider is hij te licht.
Hij is onkundig gebleken, niet zwak.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar hoe was Wim Kok? Ik denk gewoon dat Job Cohen gewoon te zacht was, dus te zwak om fractieleider te zijn van een partij in deze tijd.
Dit. En als je als prmier je macht moet ontlenen aan jouw positie dan doe je als politicus iets verkeerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een premier hoort net zo sterk te zijn, duidelijke taal, stevig in zijn schoenen en als het even kan door alle partijen gewaardeerd en gerespecteerd. Cohen had dat geen van allen.
Onkunde is een zwakte.quote:
Ik zit al te F5'en daar maar het is nog stil.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef StephanL het volgende:
Straks een tweet van Wilders: Goede zet van Job, kan die weer meer tijd besteden aan thee drinken.
hihihiquote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef slipjesgeur het volgende:
Misschien kan die een leuke baan krijgen bij Pickwick Thee..
Hij schijn al groot aandeel houder te zijn..
Jammer dat die weg gaat, opvolger kan het alleen maar beter doen, voor dat linkse partijtje
Dat is hooguit een nadeel voor de SP.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef slipjesgeur het volgende:
Misschien kan die een leuke baan krijgen bij Pickwick Thee..
Hij schijn al groot aandeel houder te zijn..
Jammer dat die weg gaat, opvolger kan het alleen maar beter doen, voor dat linkse partijtje
De ene linkse partij snoept zetels weg bij de andere linkse partij. Niks om je druk over te maken. Sterker nog: dat komt een VVD alleen maar goed uit, want meer kans om de grootste te blijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoop niet dat het Samsom wordt, aangezien dat eigenlijk wel een prima kerel is, maar ik de hele ideologie van de pvda verwerp. Het zou betekenen dat ze in de peilingen gaan steigen.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef alors het volgende:
Had hem meer gegund, maar het kwam niet zo uit de verf...
Daar heb je wel gelijk in. Maar de SP zie ik voorlopig niet regeren (eigenlijk nooit).quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
De ene linkse partij snoept zetels weg bij de andere linkse partij. Niks om je druk over te maken. Sterker nog: dat komt een VVD alleen maar goed uit, want meer kans om de grootste te blijven.
Ik zou het prima vinden.quote:
Nou henk & Ingrid stappen naar de SP over, of ze naar de PvdA overstappen weet ik niet....quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
De ene linkse partij snoept zetels weg bij de andere linkse partij. Niks om je druk over te maken. Sterker nog: dat komt een VVD alleen maar goed uit, want meer kans om de grootste te blijven.
Het is dan de vraag of de gemiddelde Nederlandse kiezer een staatsman wil, of gewoon een kansloze manager als die waar we nu mee opgescheept zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden.
Hij werd al steeds vaker naar voren geschoven in de media.
Een intelligente man, staat midden in deze tijd, weet wat er speelt (door praktijkervaring).
Alleen nog iets te gretig/enthousiast misschien om over te komen als een staatsman.
De PvdA kennende zullen ze wel weer een vrouw als tussenpaus neerzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoop niet dat het Samsom wordt, aangezien dat eigenlijk wel een prima kerel is, maar ik de hele ideologie van de pvda verwerp. Het zou betekenen dat ze in de peilingen gaan steigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |