Je bedoelt : de aanval op Iran komt net op tijd voor de Amerikaanse presidents-verkiezingen ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:
frontpage: Khamenei: Niets kan kernprogramma stoppen
De Iraanse Opperste Leider ayatollah Ali Khamenei heeft gezegd dat de nucleaire koers van zijn land ondanks alle druk niet zal veranderen. Hij zei dat woensdag kort nadat inspecteurs van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) zijn land onverrichter zake verlieten.
[ afbeelding ]
Khamenei: Niets kan kernprogramma stoppen
"Druk, sancties en moordaanslagen zullen geen vruchten afwerpen. Geen obstakel kan Irans nucleaire werk stoppen", aldus Khamenei. Hij verzekerde woensdag opnieuw dat Iran niet uit is op een kernwapen. Israël en westerse landen vrezen dat Iran in het geheim werkt aan zo'n wapensysteem.
=============
Die nucleaire oorlog is net op tijd voor 2012
Was het land maar van de Iraniers. Het land is van die man met de baard. Daar zit hem de crue.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:08 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg laat Iran doen wat ze willen, het is hun land notabene.
Hij heeft inderdaad het meeste te vertellen, maar ben je het niet met me eens dat we Iran beter gewoon hun gang moeten laten gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Was het land maar van de Iraniers. Het land is van die man met de baard. Daar zit hem de crue.
Ik geloof ook wel dat ze naderhand genoeg plutonium hebben verzameld om een tiental kernbommen te bouwen maar de truuk is om een kernbom eens echt te testen voor je kunt claimen dat je er een hebt. Alleen weet de hele wereld dan wel dat je er een hebt en dat is Iran waarschijnlijk net te link.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Chadi het volgende:
De powerpoints worden alweer uit de kast gehaald. Ze zouden 15 jaar geleden al 2 jaar verwijderd zijn van een nucleaire bom.
Ben bang van wel, alleen zal deze oorlog een veel grotere impact heben op de wereld dan de afgelopen 2 oorlogen bijelkaar.quote:
Ja en dan heb je hem ..wat wil je ermee gaan doen? De bom zelf heeft weinig waarde de techniek erachter en de ontwikkeling wat het meebrengt des te meer. Plus nog een hoop andere politieke zaken die dan niet meer opgaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze naderhand genoeg plutonium hebben verzameld om een tiental kernbommen te bouwen maar de truuk is om een kernbom eens echt te testen voor je kunt claimen dat je er een hebt. Alleen weet de hele wereld dan wel dat je er een hebt en dat is Iran waarschijnlijk net te link.
Wat een dom gelulquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ben bang van wel, alleen zal deze oorlog een veel grotere impact heben op de wereld dan de afgelopen 2 oorlogen bijelkaar.
Als we dan toch oorlog moeten voeren dan zou ik kiezen om de Jood te bombarderen en ze herlocaliseren naar Nevada of Arizona.
De staat Israël is onhoudbaar en is de luis in de pels van wereldvrede, zolang die Joden daar blijven zitten in een ongelijke machtsverhouding blijft het daar onrustig.
Ik had het voornamelijk over het midden-oosten. En ik geloof werkelijk dat Israël een negatieve invloed heeft op de stabiliteit in die landen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat een dom gelul
Als Israel morgen op magische wijze van de wereld verdwenen is dan heb je echt geen wereldvrede daarna. Net zo goed als Israel geen ene fluit te maken heeft met de moslim terroristen in Indonesie en Thailand die hun eigen staat willen vormen. En India, Afrika, etc...
Als Iran genoeg kernbommen heeft dan veroorzaakt dat rust binnen het militaire speelveld omdat niemand verzeild wil raken in een atoomoorlog. Daarnaast heeft Iran ook een aardig arsenaal van lange afstandstandsraketten dus kunnen ze doeltreffend ingezet worden waar nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:30 schreef Chadi het volgende:
Ja en dan heb je hem ..wat wil je ermee gaan doen? De bom zelf heeft weinig waarde de techniek erachter en de ontwikkeling wat het meebrengt des te meer. Plus nog een hoop andere politieke zaken die dan niet meer opgaan.
De Israelische staat is prima houdbaar. Ze hebben het enige land in het midden oosten waar een democratie functioneert en hebben het land opgebouwd tot wat het nu is. Ze zijn verder dan alle andere landen in de regio ondanks het feit dat die andere landen er voldoende moeite, geld en levens in hebben gepompt om de staat Israel te vernietigen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ben bang van wel, alleen zal deze oorlog een veel grotere impact heben op de wereld dan de afgelopen 2 oorlogen bijelkaar.
Als we dan toch oorlog moeten voeren dan zou ik kiezen om de Jood te bombarderen en ze herlocaliseren naar Nevada of Arizona.
De staat Israël is onhoudbaar en is de luis in de pels van wereldvrede, zolang die Joden daar blijven zitten in een ongelijke machtsverhouding blijft het daar onrustig.
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
De Israelische staat is prima houdbaar.
Israël is zo "ver" gekomen dankzij de VS. Zonder de jaarlijkse subsidies van de VS bestond Israël al lang niet meer.quote:Ze hebben het enige land in het midden oosten waar een democratie functioneert en hebben het land opgebouwd tot wat het nu is. Ze zijn verder dan alle andere landen in de regio ondanks het feit dat die andere landen er voldoende moeite, geld en levens in hebben gepompt om de staat Israel te vernietigen.
Nee is nog nooit gebeurd nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef Farenji het volgende:
De staat Israel is even goed houdbaar als een hardcore Ajax-enclave in de grootste tokkiewijk van Rotterdam-Zuid. Het is wachten tot de tiefus uitbreekt, en eigenlijk een godswonder dat dit nog niet is gebeurd.
Testen is juist goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze naderhand genoeg plutonium hebben verzameld om een tiental kernbommen te bouwen maar de truuk is om een kernbom eens echt te testen voor je kunt claimen dat je er een hebt. Alleen weet de hele wereld dan wel dat je er een hebt en dat is Iran waarschijnlijk net te link.
Ik vraag mij eigen af waarom ze de Joden daar hebben geplaatst en niet bijvoorbeeld een stukje in Duitsland of GB of de VS.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
De Israelische staat is prima houdbaar. Ze hebben het enige land in het midden oosten waar een democratie functioneert en hebben het land opgebouwd tot wat het nu is. Ze zijn verder dan alle andere landen in de regio ondanks het feit dat die andere landen er voldoende moeite, geld en levens in hebben gepompt om de staat Israel te vernietigen.
*de Jood*quote:
neequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je je wat matigt. Om zo over "de Jood" te spreken, vind ik wat ongepast.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De Joden is beter dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je je wat matigt. Om zo over "de Jood" te spreken, vind ik wat ongepast.
Veel beter, daar duidt je immers geen hele bevolkingsgroep mee aan, vol met lieve onschuldigen, die je wil bombarderen. Dat is helemaal niet generaliserend. O wacht, dat is het wel, dus doe maar gewoon niet.quote:
dat mag nooit gebeuren... dan ga je die haatbaarden belonen voor landje pik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wie pikt wie z`n land?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat mag nooit gebeuren... dan ga je die haatbaarden belonen voor landje pik.
Lees de Bijbel eens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wie pikt wie z`n land?
Ik weet wel zeker dat de Palestijnen er al eerder zaten ipv de Joden.
Ja das een goeie.quote:
Je hebt niet heel goed opgelet he met geschiedenis he.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja das een goeie.![]()
Zullen de Turken mischien ook verlangen naar Mongolië of de Amerikanen weer naar Europa/Afrika?
De romeinen hebben de Joden uit Israël getrapt en dat is meer als 1600 jaar geleden, ben je nu serieus van mening dat men nog recht heeft op dat stukje land?
Mischien omdat dat dat geen 1600 jaar geleden is? Bovendien vind je niet dat de Palestijnen hier gewoon recht hebben op hun eigen onderkomen? Wat er na de holocaust is gebeurd is gewoon misdadig maar dat stukje geschiedenis is word tot op de dag van vandaag doodgezwegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef havanagila het volgende:
Leuke redenering: Waarom hebben Palestijnen dan wel recht op dat stukje land? Die zijn er tenslotte ook uitgetrapt.
Enlighten me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je hebt niet heel goed opgelet he met geschiedenis he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |