Neeeeeee!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij heeft Gerard Butler zijn voorhoofd plat gelegd met botox: hij lacht zonder lachrimpels en met de bekende dikke ader in zijn voorhoofd:
[ afbeelding ]
Ik weet uit betrouwbare bron dat ze die ook al als klein meisje had.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
De lippen van Sylvia vind ik prachtig. En zijn toch ook puur natuur?
Ik vind haar hier:quote:
ahh duuuuuudequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Marijke Helwegen, eat your heart out:
[ afbeelding ]
Je ziet het plakbandje bijna zitten.
Check zijn wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
Roekoe! Roekoe! Het is Pete Burns!
[ afbeelding ]
En die wangenquote:
Toepasselijke hoofdband welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef Jurk het volgende:
[..]
En die wangenHet lijken wel borstimplantaten......
Is zij van Charmed?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eng...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Pete blij is met dat compliment.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht op het eerste gezicht dat het Cher was
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind het anders als iemand zichzelf moedwillig toetakelt. Maar zij heeft een ongeluk gehad en je ziet dat ze schade aan 1 kant heeft overgehouden. Jammer
Zoals gezegd: ze heeft een ongeluk gehad en haar gezicht lag enigszins in puin.quote:
Bronquote:According to an article in the New York Post, McGowan suffered serious injuries in a car accident early in 2007. Riding as a passenger, her car was struck by another vehicle and the force of the impact drove her eyeglasses into her face. McGowan is quoted as saying, "I didn't realize I was hurt until I put my hand to my face and felt the flap of skin. My glasses had sliced me under my eye." After obtaining the services of a plastic surgeon, McGowan is reported to be suffering no long-lasting consequences from the incident.
Ja heel vreemd dat mensen dat vergoedelijken. Die botox komt toch echt niet door dat ongeluk.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef Copycat het volgende:
Er was een stuk glas in haar oog vast komen zitten. Iets anders dan een gezicht dat enigszins in puin lag.
Blijkbaar toch niet zo nieuw, aangezien die foto al een jaar of vier, vijf oud is ...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Copycat het volgende:
Aan dat botoxvoorhoofd ben ik inmiddels gewend, maar die lelijke lippen van rubber zijn een nieuw schrikbeeld.
Dat is ook wel een beetje een lullige vergelijking, want toen was ze ergens in twintigquote:
Wat zonde, zo'n eendenbek weer, terwijl ze zelf een mooie mond hadquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nicole er eigenlijk wel mooi uitzien (als ze niet van die opgespoten lippen heeft tenminste).![]()
Jenny Lee, bekend door de plastische chirurgie:
[ afbeelding ]
Links = voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit valt mij ook reuze mee, idd bij de Golden compass was het echt heel erg...quote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicole tijdens de Golden Globe awards.
Ik weet niet, ze ziet er mooi uit, maar het is net of het iemand anders is.
Die eerste foto links doet me een klein beetje aan Lieke van Lexmond denkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nicole er eigenlijk wel mooi uitzien (als ze niet van die opgespoten lippen heeft tenminste).![]()
Jenny Lee, bekend door de plastische chirurgie:
[ afbeelding ]
Links = voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |