Neeeeeee!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij heeft Gerard Butler zijn voorhoofd plat gelegd met botox: hij lacht zonder lachrimpels en met de bekende dikke ader in zijn voorhoofd:
[ afbeelding ]
Ik weet uit betrouwbare bron dat ze die ook al als klein meisje had.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
De lippen van Sylvia vind ik prachtig. En zijn toch ook puur natuur?
Ik vind haar hier:quote:
ahh duuuuuudequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Marijke Helwegen, eat your heart out:
[ afbeelding ]
Je ziet het plakbandje bijna zitten.
Check zijn wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
Roekoe! Roekoe! Het is Pete Burns!
[ afbeelding ]
En die wangenquote:
Toepasselijke hoofdband welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef Jurk het volgende:
[..]
En die wangenHet lijken wel borstimplantaten......
Is zij van Charmed?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eng...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Pete blij is met dat compliment.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht op het eerste gezicht dat het Cher was
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind het anders als iemand zichzelf moedwillig toetakelt. Maar zij heeft een ongeluk gehad en je ziet dat ze schade aan 1 kant heeft overgehouden. Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |