Zoals gezegd: ze heeft een ongeluk gehad en haar gezicht lag enigszins in puin.quote:
Bronquote:According to an article in the New York Post, McGowan suffered serious injuries in a car accident early in 2007. Riding as a passenger, her car was struck by another vehicle and the force of the impact drove her eyeglasses into her face. McGowan is quoted as saying, "I didn't realize I was hurt until I put my hand to my face and felt the flap of skin. My glasses had sliced me under my eye." After obtaining the services of a plastic surgeon, McGowan is reported to be suffering no long-lasting consequences from the incident.
Ja heel vreemd dat mensen dat vergoedelijken. Die botox komt toch echt niet door dat ongeluk.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef Copycat het volgende:
Er was een stuk glas in haar oog vast komen zitten. Iets anders dan een gezicht dat enigszins in puin lag.
Blijkbaar toch niet zo nieuw, aangezien die foto al een jaar of vier, vijf oud is ...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Copycat het volgende:
Aan dat botoxvoorhoofd ben ik inmiddels gewend, maar die lelijke lippen van rubber zijn een nieuw schrikbeeld.
Dat is ook wel een beetje een lullige vergelijking, want toen was ze ergens in twintigquote:
Wat zonde, zo'n eendenbek weer, terwijl ze zelf een mooie mond hadquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nicole er eigenlijk wel mooi uitzien (als ze niet van die opgespoten lippen heeft tenminste).![]()
Jenny Lee, bekend door de plastische chirurgie:
[ afbeelding ]
Links = voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit valt mij ook reuze mee, idd bij de Golden compass was het echt heel erg...quote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicole tijdens de Golden Globe awards.
Ik weet niet, ze ziet er mooi uit, maar het is net of het iemand anders is.
Die eerste foto links doet me een klein beetje aan Lieke van Lexmond denkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nicole er eigenlijk wel mooi uitzien (als ze niet van die opgespoten lippen heeft tenminste).![]()
Jenny Lee, bekend door de plastische chirurgie:
[ afbeelding ]
Links = voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |