Nadeel van een professionele partij is dat ze een belang hebben. Het advies hier is misschien niet altijd even goed maar het is tenminste wel onafhankelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef danos het volgende:
Sorry hoor maar vind het best amateuristisch over komen als je je bedrijsproblemen met klanten via een forum gaat uitzoeken, neem je dan ook printscreens mee van het forum? Neem gewoon een professionele partij in de armen die je kan adviseren en vorkomen dat je in al teveel incassotrajecten komt.
Tevens kan jij je dan weer focussen op waar het echt om gaat
Ook ondernemers zijn mensen, hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef danos het volgende:
Sorry hoor maar vind het best amateuristisch over komen als je je bedrijsproblemen met klanten via een forum gaat uitzoeken
een goede ondernemer weet het juiste advies eruit te filteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Nadeel van een professionele partij is dat ze een belang hebben. Het advies hier is misschien niet altijd even goed maar het is tenminste wel onafhankelijk.
Nou, ik ben het wel een beetje met hem eens egenlijk. Als ik een offerte laat maken en daarmee akkoord ga heb ik ook geen zin in extra kosten omdat er niet goed wordt gekeken naar de materialen die nodig zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, want (jonge) ondernemers mogen geen fouten maken.. je bent echt een man met ervaring, ik hoor het. Je hebt geen idee waar je het over hebt. De marges in deze branche zijn zo laag dat als een klus uitloopt, dat dat je marge is. Als je meer vraagt, krijg je de klus niet. Dus moet je risico's nemen. Verder wentel ik qua lift niets op een klant af.
Update:
Klant heeft brief geschreven waarin men mij mededeelt dat het er helemaal opnieuw op moet omdat de profielen aan de onderkant uitsteken. Klant beweert van te voren dat aangegeven te hebben (mij niet bekend). Klant had na 4!! panelen al kunnen zien dat de profielen uitsteken, heeft niets gemeld. Verder heeft klant zelf tegen monteurs gezegd dat het zo hoog mogelijk moet (waardoor automatisch profielen uitsteken).
Heb advocatenkantoor in de arm genomen, en daar een juridisch service contract bij afgesloten voor 450 EUR / jaar. Deze partij neemt nu de incasso van mij over, en geeft al aan dat de klant geen poot heeft om op te staan.
Andersom. Zegt genoeg over je inschattingsvermogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Technisch is TS misschien erg goed, maar zakelijk gezien zou er nog wel eea aan scholing kunnen.
Of over je zelfbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Andersom. Zegt genoeg over je inschattingsvermogen.
Fout! want een ondernemer zal om bij te blijven altijd moeten leren, al is het uit 'ervaring'. Kennis krijg je niet zomaar! lessen leer je of het nou uit een boek is of in de praktijk!.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Andersom. Zegt genoeg over je inschattingsvermogen.
Welke ondernemer zet zijn problemen op een forum inclusief foto's van het pand van zijn opdrachtgeverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Fout! want een ondernemer zal om bij te blijven altijd moeten leren, al is het uit 'ervaring'. Kennis krijg je niet zomaar! lessen leer je of het nou uit een boek is of in de praktijk!.
Ben wel benieuwd naar de oplossing van het geschil!
Dus kan TS hier iets van lerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Welke ondernemer zet zijn problemen op een forum inclusief foto's van het pand van zijn opdrachtgever
En dus klopt het inderdaad dat hij technisch waarschijnlijk sterk is, maar als ondernemer een stuk minder.quote:
Mensen die EN technisch sterk zijn EN als ondernemer sterk zijn, zijn zeldzaam, dus dat is wel een grote inkopper....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En dus klopt het inderdaad dat hij technisch waarschijnlijk sterk is, maar als ondernemer een stuk minder.
Nou dat lijkt me onzin, maar goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mensen die EN technisch sterk zijn EN als ondernemer sterk zijn, zijn zeldzaam, dus dat is wel een grote inkopper....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |