In ieder geval die post bewaren mocht het tot de rechter komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef Snowfish het volgende:
Mondelinge overeenkomst bij bedrijf. En als ik al op feiten werd gewezen zal het wel in die brief uit December hebben gestaan. Die ik nog nooit heb gehad. Let wel dat zij die laatste brief ook twee weken te laat hebben verstuurd naar mij. Aanhef zegt 6-01, stempel op postzegel zegt 18-01. Dat ruikt naar makkelijk geld vangen.
Dus ja..
En dan zeker de envelop waar de stempeldatum op staatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In ieder geval die post bewaren mocht het tot de rechter komen.
Dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:17 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
En dan zeker de envelop waar de stempeldatum op staat
En ook dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:19 schreef Knavia het volgende:
Ik vind de titel niet helemaal in relatie tot het werkelijke probleem staan. Dat bedrijf probeert het geld te innen van een product dat jij blijkbaar al hebt afgenomen. Oplichting?
Geen product maar een dienst. Het is oplichting als zij beweren een brief te hebben verstuurd in december die ik nooit heb gezien. En de laatste brief ook nogeens twee weken later dan de datum in de aanhef verasturen (zie datum op de postzegel). Zodat ik niet op tijd kan reageren/betalen. Dat vind ik rieken naar oplichting.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:19 schreef Knavia het volgende:
Ik vind de titel niet helemaal in relatie tot het werkelijke probleem staan. Dat bedrijf probeert het geld te innen van een product dat jij blijkbaar al hebt afgenomen. Oplichting?
Oplichting wellicht niet als zij de dienst wel geleverd hebben of hadden.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:19 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Geen product maar een dienst. Het is oplichting als zij beweren een brief te hebben verstuurd in december die ik nooit heb gezien. En de laatste brief ook nogeens twee weken later dan de datum in de aanhef verasturen (zie datum op de postzegel). Zodat ik niet op tijd kan reageren/betalen. Dat vind ik rieken naar oplichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |