Echte vrienden houden rekening met elkaars tekortkomingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Buurman bakje koffie "ja lekker" Appelgebak erbij "ja doe maar" Slagroom erop buurman "ja doe maar lekker hoor" 30 minuten later heeft het gesmaakt buurman "ja perfect buurman" Dat is dan ¤6 buurman (val jij even lekker......................buurman.)
Heb je zeker veel vrienden?
Tja, 60 euro is niet weinig, maar voor een kraamcadeau valt het best mee toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent goed bezig.
PS ze hebben beide een baan.. '-) en zij zegt dat 60 euro te veel is voor een kraamkado (dat fotoboek dus)
Reguliere bezoekers zitten op de grond, de rest moet zelf een kussentje meenemen. Een klapstoeltje meebrengen mag ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En als ze te vaak langskomen een vergoeding voor je bankstel zeker ivm slijtageplekken.
Dat had ze dan moeten bedenken voor ze het bestelde, overigens vind ik ¤ 60,= ook een heel flinke prijs voor een fotoboek.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
[..]
PS ze hebben beide een baan.. '-) en zij zegt dat 60 euro te veel is voor een kraamkado (dat fotoboek dus)
Idd wel jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ze dan moeten bedenken voor ze het bestelde, overigens vind ik ¤ 60,= ook een heel flinke prijs voor een fotoboek.
Misschien had ze beter moeten zoeken wat de prijzen zijn, want ik heb het idee dat het stukken goedkoper kan.
Bij de Hema is de duurste ¤ 49,95.... dus een goedkopere variant moet mogelijk zijn.
En nee, de ontvanger van een cadeau laten meebetalen is niet normaal, zelfs niet acceptabel, de enige manier waarop het acceptabel zou kunnen zijn is wanneer je zelf om een buitengewoon duur cadeau gevraagd zou hebben.
Ik heb laatst 250 EUR gegeven bij de geboorte van het zoontje van mijn beste vriend, zal maar een deel terug vragen zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak je daarvoor naar het café kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:56 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik heb laatst 250 EUR gegeven bij de geboorte van het zoontje van mijn beste vriend, zal maar een deel terug vragen zeker
Student neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak je daarvoor naar het café kan.Daar had je hem blijer mee gemaakt.
Schaam je ober en WC mannetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:16 schreef RichardHammond het volgende:
Oh noes, de vrouwen hebben het topic gevonden, nu gaat het leuk worden.
Inderdaad. Dat vind ik erger dan dat je een cadeau niet kunt geven ivm geldgebrek. Geef dan wat anders.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:15 schreef Copycat het volgende:
Dat ga ik voortaan ook doen! Sigaren uit eigen doos cadeau geven.
Wat een lef heb je dan. En hoe weinig schaamtegevoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |