Ik zou echt iets anders nemen hoor een fotoboek dat kan echt niet hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:34 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
Nee geen ruzie, helemaal niet ;-) zijn eigenlijk 1 van elkaars beste vrienden.. Maar vind dit vreemd. Maar ja, zij is nogal geldlustig ;-)
Ik kan je uit ervaring vertellen dat mensen een fotoboek liever niet als cadeau willen. Hier is zelfs een keer een onderzoek naar gedaan door een Britste universiteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
Haha, ja ik kon zo geen andere naam bedenken haha ;-)
Nee ik vind het ook raar, maargoed, zij wilde graag ons een kado doen...
Mja ze krabbelt nu terug. Ps, fotoboek kost 60 euro zegt ze.
Maar ik vind dat je afspraken moet nakomen ;-)
maar vroeg me eigenlijk af of je achteraf te weten komt hoe duur een fotoboek is...
(als ik ze maak weet ik het van te voren hehe)
Niks meer dan logisch. Als mensen hier komen vraag ik ook entree, en wc doorspoelgeld. Allemaal al duur genoeg tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je moet meebetalen aan het kado wat je vrienden aan je willen geven
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niks meer dan logisch. Als mensen hier komen vraag ik ook entree, en wc doorspoelgeld. Allemaal al duur genoeg tegenwoordig.
Ik ga alleen maar op bezoek, kan de kachel ook uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]Dan krijg je wel weinig bezoek, handige truc.
Buurman bakje koffie "ja lekker" Appelgebak erbij "ja doe maar" Slagroom erop buurman "ja doe maar lekker hoor" 30 minuten later heeft het gesmaakt buurman "ja perfect buurman" Dat is dan ¤6 buurman (val jij even lekker......................buurman.)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niks meer dan logisch. Als mensen hier komen vraag ik ook entree, en wc doorspoelgeld. Allemaal al duur genoeg tegenwoordig.
Hier nog serieus op ingaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Heb je zeker veel vrienden?
Hahaha, jij bent goed bezig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar op bezoek, kan de kachel ook uit.
En als ze te vaak langskomen een vergoeding voor je bankstel zeker ivm slijtageplekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Gewoon laten dokken die Dagobert Ducks.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent goed bezig.
PS ze hebben beide een baan.. '-) en zij zegt dat 60 euro te veel is voor een kraamkado (dat fotoboek dus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |