wij kochten een woonkamer, het dressoir had schade bij het uitpakken. hier heb ik melding van gemaakt en hier ook een foto van gestuurd via de mail als bewijs. vervolgens geeft de winkel aan dat de schade is aangebracht door eigen toedoen en ik dus moet betalen voor een nieuwe onderdeel. hier was ik dan op z'n zachts gezegd niet blij mee. ben al maanden aan het strijden voor rechtvaardigheid!
dus pas op met de koop en maak duidelijke afspraken anders krijg je gratis ook veel hoofdpijn.
[ Bericht 10% gewijzigd door BrandX op 18-01-2012 15:55:44 ]
dan doe je al maanden te ingewikkeld. Dien je klacht in bij de geschillencommissie (www.geschillencommissie.nl) en laat het voor je doen. a meubel is CBW erkend, dus je kan het daar zo kwijt.
TS opent het topic met nadrukkelijke benaming van een meubelzaak, en gaat vervolgens gelijk offline. TS is een nieuwe user. TS heeft 99% zeker het topic alleen geopend om de meubelzaak zwart te maken.