abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106950180
wij kochten een woonkamer, het dressoir had schade bij het uitpakken. hier heb ik melding van gemaakt en hier ook een foto van gestuurd via de mail als bewijs. vervolgens geeft de winkel aan dat de schade is aangebracht door eigen toedoen en ik dus moet betalen voor een nieuwe onderdeel. hier was ik dan op z'n zachts gezegd niet blij mee.
ben al maanden aan het strijden voor rechtvaardigheid!

dus pas op met de koop en maak duidelijke afspraken anders krijg je gratis ook veel hoofdpijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door BrandX op 18-01-2012 15:55:44 ]
pi_106950650
Je hebt dat dressoir zelf uitgepakt en in elkaar gezet?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  Boks-Chick woensdag 18 januari 2012 @ 14:51:01 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106950695
dan doe je al maanden te ingewikkeld. Dien je klacht in bij de geschillencommissie (www.geschillencommissie.nl) en laat het voor je doen. a meubel is CBW erkend, dus je kan het daar zo kwijt.
lolwut
pi_106951283
Niet netjes van hun!
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:37:21 #5
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_106952391
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef Aliana het volgende:
Niet netjes van hun! ze!
Fixed.
geen.
pi_106952460
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Fixed.
Pf, hun kan daar best. :{w :'(
  Boks-Chick woensdag 18 januari 2012 @ 15:55:00 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106953042
TS opent het topic met nadrukkelijke benaming van een meubelzaak, en gaat vervolgens gelijk offline.
TS is een nieuwe user.
TS heeft 99% zeker het topic alleen geopend om de meubelzaak zwart te maken.

Daar doen we niet aan, op slot dus *O*
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')