Ik zou er toch wel erg graag 650/700 euro voor willen hebben. Hij functioneert nog perfect, beetje oppoetsen en hij ziet er als nieuw uit, en is pas een jaar oud. Heb er dus 1 jaar geleden 1100 voor betaald.quote:
Klopt, ik kan zelfs Battlefield 3 op een acceptabele snelheid/kwaliteit spelen. Ik ga echter verhuizen en heb meer ruimte. Desktop is toch krachtiger en bovendien makkelijker up te graden.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef DeHangui het volgende:
Heb exact de zelfde laptop. Top ding, ideaal formaat, en rap genoeg voor de meeste games
Ja, denk je dat ik er niet meer voor zou kunnen krijgen? Je hebt gelijk dat laptops/computers etc snel in waarde stijgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef attamottamotta het volgende:
Ik zou hem voor 550 euro meteen weg doen. PC/Laptops schrijven makkelijk de helft af in 1 jaar en voor 550 euro kun je ook een prima laptop nieuw kopen (wel mindere specs weliswaar)....
Dalen.quote:Je hebt gelijk dat laptops/computers etc snel in waarde stijgen.
Dat is ook mijn hoop, met 600 euro en een beetje spaargeld moet ik wel een aardig desktop set-up bij elkaar kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dalen.![]()
Denk persoonlijk dat je nog wel iets meer er uit zou moeten kunnen krijgen dan ¤550, al zou dat inderdaad wel zo'n beetje de top zijn.
Niet dat ik weet, wat houdt dat precies in? Laptop is vrij stil, bij hoog CPU-gebruik hoor ik hem wel eens blazen, maar that's about it.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Heb je ook last van de bekende "piep" toon bij VAIO-F series? (irritante piep geluid vanuit de CPU).
Vrij ongezond dit, tenzij je hem eruit hebt gehaald.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef Ghostandor het volgende:
Heb vrijwel altijd netstroom gebruikt, dus de batterij is ook nog in goede staat.
Dat laatste uiteraard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij ongezond dit, tenzij je hem eruit hebt gehaald.
Onzin, het is met de huidige accu's slechter om de accu elke keer helemaal leeg te maken en weer helemaal op te laden dan hem vaak aan netstroom te hangen met de batterij erin. Natuurlijk is het verwijderen van de batterij beter (dan wordt ie helemaal niet gebruikt), maar het algemene idee dat accu's lui worden wanneer je ze continue bijlaadt/aan de stroom hebt hangen is allang achterhaald.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bullshit, al mijn laptops hebben haast continue aan netstroom gehangen en gaan na een paar jaar nog erg lang mee. Indianenverhalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik dit juist het beste formaat, handzaam, gewicht nagenoeg gelijk, volledig toestenbord en HD scherm.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef leolinedance het volgende:
Mooi ding trouwens. Jammer dat het geen 15" is anders had ik interesse gehad!
Goed idee! Ik zal van het weekend eens wat foto's maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:38 schreef Navida het volgende:
Wellicht zullen een paar eigen foto's je ook goed doen voor de verkoop
Thanks, goeie tip. Komen er zo aan!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
Gebruik liever imgur.com, dan zien we je foto's direct.
Goede prijs? Hoeveel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:46 schreef Ghostandor het volgende:
Kick!
Niemand is geïnteresseerd in een mooie, 'nieuwe', supersnelle laptop voor een goede prijs?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef Ghostandor het volgende:
Wegens de aankoop van een nieuwe desktop, bied ik deze laptop te koop aan. Hij is iets meer dan een jaar oud, ik kocht hem bij de www.Wehkamp.nl in november 2010. De nieuwprijs was toen 1089 euro.
De laptop is nog in uitstekende staat, slechts de deksel heeft wat sporen van gebruik. De laptop heeft mijn kamer nooit verlaten, en ik ben er zuinig mee omgegaan. Heb vrijwel altijd netstroom gebruikt, dus de batterij is ook nog in goede staat.
[ afbeelding ]
Technische Specificaties:
CPU-type Intel Core i5 560M
Snelheid 2,66GHz
Moederbordchipset Intel Mobile PM55
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 16,4"
Videochip GeForce GT425M
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Backlight Led: Edge-lit
Opslag
Opslagcapaciteit 500GB
Hardeschijftype 7200rpm
Optische Drive Type Blu-Ray / DVD+/-RW Combo
Bieden vanaf 550 euro. Ik woon in Utrecht, ophalen is mogelijk. Laptop wordt geformatteerd en gebruiksklaar gemaakt. Hij is ook gewoon vóór de koop draaiend te bezichtigen.
Oorspronkelijk bon en doos zijn nog aanwezig. Garantie van Sony is ook nog bijna een jaar geldig.
Biedingen van onder de 450 euro worden niet serieus genomen.
Ik heb van iemand anders al een bod van 425,- gekregen, en een tegenbod gedaan van 450. Als diegene dat accepteert, dan is de laptop voor hem. Vind ik wel zo eerlijk.quote:
Mee eens, maar blijf het even volgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Ik heb van iemand anders al een bod van 425,- gekregen, en een tegenbod gedaan van 450. Als diegene dat accepteert, dan is de laptop voor hem. Vind ik wel zo eerlijk.
Excuses voor mijn late reactie, maar ik heb inmiddels al een nieuw systeem, dus een ruil is niet aan de orde.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef xatlad het volgende:
Ik heb wellicht interesse in de laptop indien een ruil bespreekbaar is zie DM
Bij dezen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:36 schreef Ghostandor het volgende:
Zojuist verkocht, dus kan een slotje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |