Ik zou er toch wel erg graag 650/700 euro voor willen hebben. Hij functioneert nog perfect, beetje oppoetsen en hij ziet er als nieuw uit, en is pas een jaar oud. Heb er dus 1 jaar geleden 1100 voor betaald.quote:
Klopt, ik kan zelfs Battlefield 3 op een acceptabele snelheid/kwaliteit spelen. Ik ga echter verhuizen en heb meer ruimte. Desktop is toch krachtiger en bovendien makkelijker up te graden.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef DeHangui het volgende:
Heb exact de zelfde laptop. Top ding, ideaal formaat, en rap genoeg voor de meeste games
Ja, denk je dat ik er niet meer voor zou kunnen krijgen? Je hebt gelijk dat laptops/computers etc snel in waarde stijgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef attamottamotta het volgende:
Ik zou hem voor 550 euro meteen weg doen. PC/Laptops schrijven makkelijk de helft af in 1 jaar en voor 550 euro kun je ook een prima laptop nieuw kopen (wel mindere specs weliswaar)....
Dalen.quote:Je hebt gelijk dat laptops/computers etc snel in waarde stijgen.
Dat is ook mijn hoop, met 600 euro en een beetje spaargeld moet ik wel een aardig desktop set-up bij elkaar kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dalen.![]()
Denk persoonlijk dat je nog wel iets meer er uit zou moeten kunnen krijgen dan ¤550, al zou dat inderdaad wel zo'n beetje de top zijn.
Niet dat ik weet, wat houdt dat precies in? Laptop is vrij stil, bij hoog CPU-gebruik hoor ik hem wel eens blazen, maar that's about it.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Heb je ook last van de bekende "piep" toon bij VAIO-F series? (irritante piep geluid vanuit de CPU).
Vrij ongezond dit, tenzij je hem eruit hebt gehaald.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef Ghostandor het volgende:
Heb vrijwel altijd netstroom gebruikt, dus de batterij is ook nog in goede staat.
Dat laatste uiteraard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij ongezond dit, tenzij je hem eruit hebt gehaald.
Onzin, het is met de huidige accu's slechter om de accu elke keer helemaal leeg te maken en weer helemaal op te laden dan hem vaak aan netstroom te hangen met de batterij erin. Natuurlijk is het verwijderen van de batterij beter (dan wordt ie helemaal niet gebruikt), maar het algemene idee dat accu's lui worden wanneer je ze continue bijlaadt/aan de stroom hebt hangen is allang achterhaald.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bullshit, al mijn laptops hebben haast continue aan netstroom gehangen en gaan na een paar jaar nog erg lang mee. Indianenverhalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik dit juist het beste formaat, handzaam, gewicht nagenoeg gelijk, volledig toestenbord en HD scherm.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef leolinedance het volgende:
Mooi ding trouwens. Jammer dat het geen 15" is anders had ik interesse gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |