Ik waardeer uw oprechtheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen zeggen.
Ik zou hem doen maar dan gaat hij huilen!quote:
Ja!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben jij dat zelf en ben je zo onzeker dat je hier gaat vragen wat men van je vindt?
Ben jij Xander?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef SaxoPower het volgende:
Oke ik zal ff serieus zijn.
Wat maakt jou het uit wat anderen vinden? als jij hem leuk vind ga dr voor.
.
Waar gaat het heen met deze wereld, maar ts is waarschijnlijk best wel lelijk. 80% kansquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Pics van ts, dan kan ik pas zeggen of hij knap is.
Dan passen ze best goed bij elkaar toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld, maar ts is waarschijnlijk best wel lelijk. 80% kans
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan passen ze best goed bij elkaar toch?
Wat deze vrouw zegt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Pics van ts, dan kan ik pas zeggen of hij knap is.
En meteen ook een linkje van ts' FBquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef imanidiot het volgende:
[..]Ze passen inderdaad best wel goed bij elkaar. Hij is haar laatste puzzelstukje
Dus uw gereedschap laat hem niet naar binnen? Heb je ook een vlammenwerper in je flamoes?quote:
Vagina den tata of terwijl een kut met tandenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Dus uw gereedschap laat hem niet naar binnen? Heb je ook een vlammenwerper in je flamoes?
Misschien kan jouw vagina de brie en eekhorntjesbrood van mijn piemel afschrapen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Vagina den tata of terwijl een kut met tanden
Zal het overleggen met dr zo nodig even aaienquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien kan jouw vagina de brie en eekhorntjesbrood van mijn piemel afschrapen.
Niet tegen de groei van de haren in wrijven heh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Zal het overleggen met dr zo nodig even aaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |