Zal het onthouden! Fijn dat je mij even verteld hoe ik moet aaienquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet tegen de groei van de haren in wrijven heh.
Misschien moet ik het eens voordoen. :S:S:#$quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Zal het onthouden! Fijn dat je mij even verteld hoe ik moet aaien
deed het al heeeeelemaal fout
Heb nu de smaak al te pakken hoor hahahahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens voordoen. :S:S:#$
ik ben al klaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:46 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Heb nu de smaak al te pakken hoor hahahaha
TS is gewoon een kleutertje die reacties 'a la Fok' op de foto wil van iemand waar ie een hekel aan heeft. Waarschijnlijk hoopt TS dat het slachtoffer hatemail in zn inbox krijgt van alle gevalletjes hier die er in trappenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef Clemenza het volgende:
Echt belachelijk dat je foto's van andere mensen op een forum plaatst (als je het tenminste niet zelf bent)
Via Duydumkikapımagelmiş,tokmakolmadığıiçinkapıyavurmadangeridönmüşsün.Bilmezmisin,kalpkapısınıntokmağaihtiyacıyoktur;oancakiçeridenaçılır.comquote:
Dus als hij net knap gevonden wordt door users is het een afknapper?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef schuiltje het volgende:
ik ben verliefd op deze jongen maar wil weten wat een ander er van vind..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef schuiltje het volgende:
Nee, niet dat ik afhankelijk ben van een mening van een ander
Maar wil gewoon weten of andere mensen hem ook wel zien zitten...
Dit zn Pwoned zijn als het echt waar zou zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef wimjongil het volgende:
Hallo schuiltje,
Wat fijn dat je mijn facebookprofiel op FOK! zet. Ook erg leuk om te weten dat je op mij verliefd ben. Ik niet op jou trouwens.
Gr,
Xander
Nope het viel een beetje tegen, het ligt niet aan jou maar aan mij echt waar hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Jeetje! en wou die et? hahahaha
De mijne zegt nee
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef ploegende_boer het volgende:
Wat een mongool, wat dat betreft passen jullie alvast bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |