Want dat is goed omdat..?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef schuiltje het volgende:
ik ben verliefd op deze jongen maar wil weten wat een ander er van vind..
Zeker nog nooit gehoord van "doe wat je hart zegt"?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef schuiltje het volgende:
Want als een ander hem niet aantrekkelijk vindt, ben je maar gewoon niet verliefd op hem? wtf?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef schuiltje het volgende:
Doet dat ertoe als je dat zelf wel vindt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:40 schreef schuiltje het volgende:
nee maar gewone vraag,, of nog meer mensen hem aantrekkelij kvinden....
Inderdaad, maar je kan hem wel één keer in zijn anus plassen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:39 schreef Beastie_boys het volgende:
Ik vind hem echt niet knap he, wat zullen jou vriendinnen wel niet denken laat staan je ouders
Omdat je zelf geen mening kunt vormen en de bevestiging en mening van anderen en volslagen vreemden nodig hebt.. Wat dat aangaat zit je goed hier in PUB.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:39 schreef schuiltje het volgende:
ik ben gewoon benieuwd wat een ander van hem vind...
Ik zou wel een beschuitje met hem willen eten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:40 schreef schuiltje het volgende:
nee maar gewone vraag,, of nog meer mensen hem aantrekkelij kvinden....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou wel een beschuitje met hem willen eten.
QFTquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:36 schreef schuiltje het volgende:
http://www.facebook.com/xmestebeld?ref=tn_tnmn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |