Ligt eraan. Misschien staat hij wel op die foto.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef schuiltje het volgende:
Nee, niet dat ik afhankelijk ben van een mening van een ander
Maar wil gewoon weten of andere mensen hem ook wel zien zitten...
Ik kan heel die foto niet zien, doe ik iets verkeerd of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan. Misschien staat hij wel op die foto.
Je kunt er gewoon weer niet mee omgaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan heel die foto niet zien, doe ik iets verkeerd of zo?
Nou dan kan ze zeggen dat ze een hele gewilde jongen aan de haak heeft geslagenquote:
Die andere mensen willen toch geen relatie met hem? Wat zal het jou aan je kont roesten wat de buitenwereld van hem vindt? En dan ook nog complete vreemdelingen op een internetforum.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:48 schreef schuiltje het volgende:
Nee, niet dat ik afhankelijk ben van een mening van een ander
Maar wil gewoon weten of andere mensen hem ook wel zien zitten...
Oh ja, heel belangrijk in deze tijd en ruimte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:51 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Nou dan kan ze zeggen dat ze een hele gewilde jongen aan de haak heeft geslagen
Met Facebook? Daar heb je wel danig gelijk in ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon weer niet mee omgaan.
Niet mis mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, heel belangrijk in deze tijd en ruimte.
[..]
Met Facebook? Daar heb je wel danig gelijk in ja.
Ik zie er ook zo uit. Samen naar de zonsondergang kijken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef zakpatat90 het volgende:
Ja hij is echt precies mijn type! Gelijk een berichtje gestuurd en hij wil met me daten
Leuk he TS
Alleen als TS jou ook leuk vindt. Gewoon omdat dat kan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er ook zo uit. Samen naar de zonsondergang kijken?
Daar kwam uit dat ik prachtig ben. Goeie test is dat wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef cjan het volgende:
Heus ga je een speciaal een FOK! account aanmaken (4 min geleden), special om dit te vragen.
en bovendien als jij een dame bent bestaat er toch zoiets als "girl talk" waardoor je dit niet nodig zou hebben.
Ik verwijs je naar deze site:
http://www.quizlet.nl/quiz/355552/ben-jij-knap/
De test is doorgestoken kaart er staat dat ik pretty pretty ben en dat is hulegaar nie zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef cjan het volgende:
Heus ga je een speciaal een FOK! account aanmaken (4 min geleden), special om dit te vragen.
en bovendien als jij een dame bent bestaat er toch zoiets als "girl talk" waardoor je dit niet nodig zou hebben.
Ik verwijs je naar deze site:
http://www.quizlet.nl/quiz/355552/ben-jij-knap/
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef imanidiot het volgende:
[..]
De test is doorgestoken kaart er staat dat ik pretty pretty ben en dat is hulegaar nie zo.
Ik waardeer uw oprechtheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen zeggen.
Ik zou hem doen maar dan gaat hij huilen!quote:
Ja!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben jij dat zelf en ben je zo onzeker dat je hier gaat vragen wat men van je vindt?
Ben jij Xander?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef SaxoPower het volgende:
Oke ik zal ff serieus zijn.
Wat maakt jou het uit wat anderen vinden? als jij hem leuk vind ga dr voor.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |