• Krijgt de top 500 cadeautjes, sponsenringen of aanbiddingen? Nope.
• Is er een onderlinge strijd tussen de top 10 users bijvoorbeeld?Niet dat ik weet.
• Is de top500 bewust bezig met het score-aantal?Ik in ieder geval niet, maar ik kijk af en toe wel eens, omdat het grappig is. Vooral om te zien hoe sommige baggeraars er in terecht komen

. Dit zijn overigens ook vaak de users die dus wel heel druk bezig zijn met zo hoog mogelijk komen én zich dus ook dagelijks bemoeien met de dagcijfers. Persoonlijk vind ik het nogal sad, mede omdat men post om het posten.
• Ontmoet de top 10 elkaar jaarlijks voor een soort G-10 overleg?Nope.
• Ben je trots op je plekje? Verdedig je het? Zie je het als een persoonlijke overwinning, net als bijvoorbeeld het beklimmen van de Mount Everest?Nee.
•
En wordt de top 500 betrokken bij bijvoorbeeld nieuwe gadgets van Fok!, of veranderingen in het beleid?Nee. Voor wat betreft nieuwe gadgets/aanpassingen aan de site: mensen met een abo hebben in het forum ABO daar wel de eerste preview op en mogen als eerste zaken testen. Maar je kan dus met 0 posts ook gewoon een abo hebben c.q. nemen en jezelf zo toegang verschaffen tot ABO. Dit staat dus volledig los van je postaantal.