abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106953840
In et jaar 2008 is et uitgegaan met mijn ex omdat ze moest verhuizen naar Amerika. Dus et leek voor ons allebei et beste dat we uit elkaar zouden gaan, long distance relationship zou et nie worden. Ik was een maand lang echt devastated en neukte maar gwn rond om die misselijke gevoelens te vermijden. Maar elke keer als ik klaar was met de sex kwamen die kut gevoelens gwn weer terug. Uiteindelijk bn ik van die kut gevoelens afgekomen. Eind vorig jaar kwam ik haar weer tegen naar mijn verbazing, want ik dacht dat ze nog in Amerika was. Komt ze me vertellen dat ze et overnieuw wilt proberen met mij, en vertelde ze me ook dat ik emotioneel afwezig/onbeschikbaar was tijdens die periode dat we met elkaar hadden. Maar dn snap ik nie hoe dat zo kan zijn, want wat ik die 11 maanden lang voelde was verliefdheid. Nu bn ik in de war, hoe kn een persoon emotioneel afwezig zijn en tog zoveel voor een persoon gevoelt hebben ? En je moet begrijpen dat zij mijn eerste vriendin was omdat ik nie echt in relaties geloof, ik was gwn overrompelt door liefde en ging ervoor. Ik bn meer een vrije vogel !
Homesick For A Place I've Never Been ..
pi_106953944
Volgens mij werkt je toetsenbord niet zo goed.

En wat is het probleem nu precies?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106954032
Dat is heel normaal want mannen hebben en snappen geen emoties :)
pi_106954088
@2Happy4U hoe kan een persoon emotioneel onbeschikbaar zijn terwijl diegene ckr weet dat hij diepe gevoelens heeft voor zijn vriendin ?
pi_106954114
Nou je bent een vrije vogel zeg je zelf.. Je HOEFT namelijk het niet opnieuw te proberen. En please schrijf je OP nog eens opnieuw. Dit is toch geen Nederlands.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106954138
@zuipuzuipu ahahaha grappig maar iedereen heeft emoties.
pi_106954163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef Mavado het volgende:
Eind vorig jaar kwam ik haar weer tegen naar mijn verbazing, want ik dacht dat ze nog in Amerika was. Komt ze me vertellen dat ze et overnieuw wilt proberen met mij,
Begrijp ik het goed dat je haar toevallig tegen het lijf loopt en ze je dan vertelt dat ze het opnieuw wil proberen? :o
pi_106954215
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef Mavado het volgende:
@zuipuzuipu ahahaha grappig maar iedereen heeft emoties.
Jaajah, lekker cliche, maar mannen uiten het 'moeilijker' dan vrouwen.

Hoe uitte bij jou je verliefdheid dan?
pi_106954218
@Pharmacist nou nie echt toevallig. Ik was klaar met kickboxen en toen stond ze voor de gym te wachten op mij.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:27:50 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106954292
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Mavado het volgende:
@Pharmacist nou nie echt toevallig. Ik was klaar met kickboxen en toen stond ze voor de gym te wachten op mij.
Kun je a.u.b. wat beter je best doen op je taalgebruik? Het hoeft niet geweldig te zijn maar dit is eigenlijk onleesbaar :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106954319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kun je a.u.b. wat beter je best doen op je taalgebruik? Het hoeft niet geweldig te zijn maar dit is eigenlijk onleesbaar :).
Ja dat zei ik ook al, maar dat wordt genegeerd ;( Is om te huilen dit.
pi_106954323
@zuipuzuipu jhaa heeel moeilijk, ik liet haar zien dat ik om haar gaf (eigenlijk geef ik nog steeds om haar). ik haalde haar zowat elke dag op vn werk enzow. ik weet nie echt. ze zei wel altijd tegen mij dat ze vn me houdt maar ik zei et nooit terug omdat ik nie weet wat 'houden van' precies betekent.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:29:29 #13
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_106954367
Ik heb je "h" gevonden. Hij zit tussen de G en de J
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_106954388
@Thinkk-Pinkk et is geen correct nederlands maar zo typen we op msn altijd. afkortingen enzow. et is volgens mij wel te lezen kom op zeg :p
pi_106954436
@Waaghals ahaha grappig, bn volgens mij op de verkeerde plek hier. ik zoek mensen om mee te praten, nie mensen die me gaan afkraken ..
pi_106954446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef Mavado het volgende:
@Thinkk-Pinkk et is geen correct nederlands maar zo typen we op msn altijd. afkortingen enzow. et is volgens mij wel te lezen kom op zeg :p
Dit is geen MSN, maar een openbaar forum.
pi_106954474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Mavado het volgende:
@zuipuzuipu jhaa heeel moeilijk, ik liet haar zien dat ik om haar gaf (eigenlijk geef ik nog steeds om haar). ik haalde haar zowat elke dag op vn werk enzow. ik weet nie echt. ze zei wel altijd tegen mij dat ze vn me houdt maar ik zei et nooit terug omdat ik nie weet wat 'houden van' precies betekent.
Volgens mij komt het helemaal goed, je hebt je tweede kans.
En binnenkort is het Valentijnsdag. Dus ff bossie bloemen kopen, etentje in n restaurant en niet te snel kinderen baren :)
pi_106954480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Mavado het volgende:
Ah, dus ze heeft dit geplanned. Misschien is dat "emotioneel onbeschikbaar" verhaal van haar een excuus naar haarzelf toe waarom het uitging en waarom het nu een tweede kans verdient omdat jij nu niet "emotioneel onbeschikbaar" bent.

Zou er meer op focussen of je haar inderdaad terugwil en niet om wat ze als excuus aangeeft.
pi_106954487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:29 schreef Mavado het volgende:
Nee, dat is het niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106954538
:|W
Tevens moet ts het zelf weten, wij kunnen toch niet voor jou bepalen of je haar terug moet nemen of niet.
pi_106954616
@Angel-Joy jhaa dat klopt, bn gwn heel erg in de war ..
pi_106954653
se wil je terug maar dan gelijk kritiek. dat gaat niet werken. + ze zat helemaal niet in america dus se lieg nog ok.
pi_106954664
@zuipuzuipu ahahaha die is een goeie. valentijn is voor goedgelovige en optimistische mensen. bedoel maar van, et is nie eens een officiele feestdag, want je moet gwn werken :p
pi_106954670
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:35 schreef Mavado het volgende:
@Angel-Joy jhaa dat klopt, bn gwn heel erg in de war ..
Ja, en wat moeten wij er aan doen?
Ga dan samen naar een relatie therapeut
ofzo, wij kunnen jullie toch niet helpen :|W
pi_106954712
je zegt gewoon, ik heb het alvast naar msn vertaald:
yO brEEzaH bABE WssupP??
Luv U forEVAH Schatje AlwaYS XXXXXX KSUSUIE KUSSIE KUSSIE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')