Kijk de film Natalee Holloway maar eens. Met (uiteraard) Beth Holloway in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat niet waar. Maar vertel.
Waarom wil je hem altijd veroordeeld zien? Verdient men soms niet een tweede kans?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nog niet nee. Dat komt nog wel hopelijk![]()
Waar het om gaat is dat Joran gestoord is, en de kans op herhaling zeer groot is. En zoals ik al eerder zei, therapie lijkt niet te werken bij deze stoornis. Het maakt het alleen maar erger.
Verwerking, kan makkelijk. Je emoties willen delen, het verhaal willen delen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kijk de film Natalee Holloway maar eens. Met (uiteraard) Beth Holloway in de hoofdrol.
Zo'n persoon dus niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Waarom wil je hem altijd veroordeeld zien? Verdient men soms niet een tweede kans?
Ik ga niet meer reageren, je bent te dom, sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Waarom wil je hem altijd veroordeeld zien? Verdient men soms niet een tweede kans?
ik ben dom? Jij denkt dat er perfecte mensen bestaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga niet meer reageren, je bent te dom, sorry.
Nee achterlijk met een stoornis (imbeciel)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:45 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ik ben dom? Jij denkt dat er perfecte mensen bestaan
dit van een kameel neukende berberquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Nee achterlijk met een stoornis (imbiciel)
Met een IQ van 51-70. Het was een stapje hoger dan 'imbeciel' (IQ 26-50) en twee stappen hoger dan 'idioot' (IQ 0-25).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:48 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dit van een kameel neukende berber
Oja, het verzinnen van een (zogenaamde) verklaring van Joran van der Sloot is natuurlijk ook verwerking. Haar verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Verwerking, kan makkelijk. Je emoties willen delen, het verhaal willen delen.
Ga eerder werken aan je al qaeda bermbom. Je hebt het nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:49 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Met een IQ van 51-70. Het was een stapje hoger dan 'imbeciel' (IQ 26-50) en twee stappen hoger dan 'idioot' (IQ 0-25).
wiens verhaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Oja, het verzinnen van een (zogenaamde) verklaring van Joran van der Sloot is natuurlijk ook verwerking. Haar verhaal rammelt aan alle kanten.
jij weet het beter dan ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Al Qaida, vaak ook getranscribeerd als Al-Kaida of Al Qaeda (القاعدة in het Arabisch (al-Qā‘idah), letterlijk de basis), is een islamitische paramilitaire beweging die door velen.
Bedoel je deze dikkebroekvol?
ik denk niet dat Beth loog over de rol van Joran. Wel betekent het dat je Joran niet voorgoed af moet rekenen op afpersing.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Verhaal van Beth Holloway natuurlijk.
neem je woede uit op je kameelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef allesbeterweter het volgende:
Verhaal van het broertje van Joran(dikkebroekvol) van der sloot in de bak.
Is ook zeer fraai en zielig moet er bijna een traan om laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |