Ik heb er ook geen goed gevoel over. Als de prins intussen bij was gekomen, dan had de RVD dit echt wel gemeld. Nu lijkt er tijd te worden gekocht met een protocol wat in oostenrijk gebruikelijk is voor dit soort trauma gevallen. In Nederland trekken ze denk ik sneller conclusies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat dit niet goed gaat komen, maar dat dat nog even stil wordt gehouden. Arme man.
Wordt er niet sneuer van dat hij een 'prins' is, want zoiets wens je niemand toe.
Klinkt al een stuk meer plausibelquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef yvonne het volgende:
Kutlink
[..]
Dus niet 45 minuten reanimatie.
Reanimeren is ook enorm zwaar, ik weet niet hoeveel mensen hebben gereanimeerd, maar met een man of 3 hou je dat nooit 45 minuten vol.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.
Dit heeft toch in een van de topics gestaan?quote:De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiėnten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.
Nee, toen ze hoorden dat het prins Friso was waren ze maar weer begonnen met reanimerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
Dus ze stopten met reanimeren op het moment dat ze hoorde dat het prins Friso betrof?
Schopje BNW
Zie bovenstaande, volgens mij ook. Na 45 minuten weten wie het is is niet hetzelfde als 45 minuten reanimeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Die 45 minuten sloeg volgens mij ook op de tijd die verstreek toen een redder te horen kreeg dat het om een prins ging.
Ik weet het niet meer of dit al eerder in een topic heeft gestaan, dit artikeltje van de Televaag stond vandaag op de site.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit heeft toch in een van de topics gestaan?in een van de topics waar we wachtten op nieuws?
Klinkt inderdaad een stuk plausibeler...quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef yvonne het volgende:
Kutlink
[..]
Dus niet 45 minuten reanimatie.
respect voor je Pa.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Patroon het volgende:
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.quote:
Ja die was hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)riso_in_Tirol__.html
Bedoel je deze Roos.
Ik hoorde anders wel een gerucht dat de reanimatie wel lang had geduurd. Voor wat een gerucht waard is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie bovenstaande, volgens mij ook. Na 45 minuten weten wie het is is niet hetzelfde als 45 minuten reanimeren.
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonderquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.
Iemand kan er natuurlijk ook een stuk slechter uit komen, ondanks dat diegene het heeft overleefd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonder
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |