Als ze dat doen vanuit een journalistiek oogpunt zoals artikelen schrijven over het werk wat ze doen, een stuk historie beschrijven of de staatsbezoeken die de familie heeft is daar natuurlijk weinig mis mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Royaltywatchers is idd wel te sad voor woorden
Natalie of Olga is dan de TS.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.
Een heel subforum lijkt me té.
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze dat doen vanuit een journalistiek oogpunt zoals artikelen schrijven over het werk wat ze doen, een stuk historie beschrijven of de staatsbezoeken die de familie heeft is daar natuurlijk weinig mis mee.
4 weken voor een ziekenhuis gaan liggen om te beschrijven hoe laat en hoe lang een moeder bij haar ernstige gewonde kind is is gewoon treurig.
de dunne homo (Peter vd Vorst) doet helemaal niet aan verafgoding. Je bent in de war met de EO volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
de dunne homo (Peter vd Vorst) doet helemaal niet aan verafgoding. Je bent in de war met de EO volgens mij
Je bedoelt de dikke Mark van der Lindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.
Jeroen Snelquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de dikke Mark van der Linden
quote:Zorgen over Friso in Tiroler kranten
INNSBRUCK - Kranten in het Oostenrijkse Tirol speculeerden donderdag over de gezondheidssituatie van prins Friso. „Kritische fase voor prins Friso”, berichtte de Tiroler Tageszeitung op de voorpagina. Een deze dagen wordt duidelijk of artsen het leven van de prins kunnen redden, schrijft de krant.
Volgens de Tiroler Tageszeitung wordt de lichaamstemperatuur van de prins sinds zijn opname in het ziekenhuis vrijdag langzaam verhoogd. Artsen kunnen dan beoordelen of zijn hersenen blijvende schade hebben opgelopen.
De krant schrijft dat „steeds meer details over de gezondheidssituatie“ naar buiten komen. Zo zou de reanimatie van Friso 45 minuten hebben geduurd. Een computerscan moet meer duidelijkheid geven over het functioneren van de hersenen.
De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Friso ligt sinds vrijdag in de universiteitskliniek van het Landeskrankenhaus in Innsbruck nadat hij onder een lawine belandde.
Geen bronvermelding, maar duidelijk de telegraaf.quote:
Dat was zo duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen bronvermelding, maar duidelijk de telegraaf.
Of een ANP bericht maar dan staat ie overal.quote:
45 is echt heel lang hoor, gebeurt niet vaak dat de artsen dan door blijven gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel vaker?Of heb ik te veel ER gekeken
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel vaker?Of heb ik te veel ER gekeken
Dus niet 45 minuten reanimatie.quote:De reddingswerkers die vrijdag prins Friso onder de sneeuw vandaan haalden en reanimeerden, wisten pas drie kwartier later om wie het ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |