Weet je waar dat topic is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet dit topic. In dit topic was hetgeen de TS aanmerkte als een spelfout gewoon goed
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet dit topic. In dit topic was hetgeen de TS aanmerkte als een spelfout gewoon goed
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet je waar dat topic is?Kan hem niet vinden
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #34quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is hier toch ergens zo'n topic met spelfouten in reclames en folders enzo?
Waarom was jij 18 seconden sneller?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #34
Mag ik je er bij deze even op wijzen dan... Corrigeren is geen schande zoals ik ook al gedaan heb in dit topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef geevee het volgende:
Tja T.S. het is helaas al jaren gebruik om als je een fout maakt je te verdedigen met de slogan "maar je begrijpt het toch" ,niemand zal erover vallen als er eens een fout gemaakt word.
Maar een reclamebureau word ervoor betaald om dit soort fouten niet te maken,het is immers een kleine moeite om even een corrector de tekst door te laten lopen,in een van mijn vorige functies moest ik materiaal beheren wat voor advertentie's gebruikt werd en ook opende ik de post met nieuw materiaal toen mij een fout opviel,ik heb hierover laten bellen en er werd gauw nieuw materiaal verzonden (advertentie zat in de prijsrange van rond de ¤ 30.000) en dan kost een klacht van de klant al gauw heel veel geld.
Sindsdien is het Nederlandse taalgebruik meer en meer verarmd,het maken van fouten is niet erg als het onopzetterlijk gaat maar als je erop gewezen word is het even corrigeren geen schande.
Ik ben al weer geruime tijd van school af en dan zakt er wel eens wat van de kennis weg.
Ik ben erg benieuwd hoe dit meisje deze letter t aan het eind hoorbaar uit weet te sprekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Ken een meisje dat nog steeds 'ik wordt' zegt of 'ik vindt'
quote:
Jij werd ervoor betaald om fouten uit teksten te halen..? Waarom doe je je eigen tekst dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef geevee het volgende:
Tja T.S. het is helaas al jaren gebruik om als je een fout maakt je te verdedigen met de slogan "maar je begrijpt het toch" ,niemand zal erover vallen als er eens een fout gemaakt word.
Maar een reclamebureau word ervoor betaald om dit soort fouten niet te maken,het is immers een kleine moeite om even een corrector de tekst door te laten lopen,in een van mijn vorige functies moest ik materiaal beheren wat voor advertentie's gebruikt werd en ook opende ik de post met nieuw materiaal toen mij een fout opviel,ik heb hierover laten bellen en er werd gauw nieuw materiaal verzonden (advertentie zat in de prijsrange van rond de ¤ 30.000) en dan kost een klacht van de klant al gauw heel veel geld.
Sindsdien is het Nederlandse taalgebruik meer en meer verarmd,het maken van fouten is niet erg als het onopzetterlijk gaat maar als je erop gewezen word is het even corrigeren geen schande.
Ik ben al weer geruime tijd van school af en dan zakt er wel eens wat van de kennis weg.
Inderdaad, die d/t fouten zijn tenenkromendquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jij werd ervoor betaald om fouten uit teksten te halen..? Waarom doe je je eigen tekst dan niet?
de meisje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef damirovic het volgende:
Als ze die fouten na verloop van tijd invoeren omdat ze toch zo vaak worden gemaakt, word ik echt gek.
Wat is de fout?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Of dit (geen eigen foto)
[ afbeelding ]
Dat is al een beetje het geval met 'als man zijnde'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:55 schreef damirovic het volgende:
Als ze die fouten na verloop van tijd invoeren omdat ze toch zo vaak worden gemaakt, word ik echt gek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |