Alleen geknuffeld waarschijnlijk.quote:
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de valquote:
lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de val
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de val
Die ligt in de wasmandquote:
Oh dat ga ik doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit was toevallig onderwerp in de aflevering van 'De Week van Filemon' van afgelopen week. Dat kan je terugkijken als je een beeld wilt van een dergelijk persoon.
Het was niet heel bijzonder. Hij interviewde een jongedame die met een knuffel sliep. Toevalligerwijs deed haar vriend dat ook en dat wisten zij niet van elkaar toen ze een relatie kregen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh dat ga ik doenWas het daar een man of een vrouw? Is het uberhaupt de moeite waard om terug te kijken want Filemon...is niet echt mijn favo figuur om naar te kijken.
Inderdaad niet echt heel erg interessant maar ik ga toch even kijken, ..straks is het dezelfde meidquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het was niet heel bijzonder. Hij interviewde een jongedame die met een knuffel sliep. Toevalligerwijs deed haar vriend dat ook en dat wisten zij niet van elkaar toen ze een relatie kregen.
Mijn vriendin heeft beidequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Yngwie het volgende:
Knuffels niet... wel stapels kussens die eerst van het bed afgegooid worden alvorens in bed te kruipen. Dat heb ik ook nooit gesnapt eigenlijk.
Dat herken ik wel. Tig willekeurige dekens, kussen, lappen, tot het bed één grote toddenhoop is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Yngwie het volgende:
Knuffels niet... wel stapels kussens die eerst van het bed afgegooid worden alvorens in bed te kruipen. Dat heb ik ook nooit gesnapt eigenlijk.
Nee, want haar knuffel heette Kippie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt heel erg interessant maar ik ga toch even kijken, ..straks is het dezelfde meid
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh maar knuffels in de kamer of dergelijk vind ik niet erg. Ik heb op mijn bankstel in de woonkamer ook een knuffeldolfijn liggen maar dat is puur ter decoratie (ben dolfijnenliefhebber). Maar er echt mee slapen en gewoon niet zonder kunnen....dat vind ik best vreemd op 'latere' leeftijd.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh maar knuffels in de kamer of dergelijk vind ik niet erg. Ik heb op mijn bankstel in de woonkamer ook een knuffeldolfijn liggen maar dat is puur ter decoratie (ben dolfijnenliefhebber).
Net zoals mannen diep van binnen jongetjes blijven zijn dames diep van binnen meisjes. Bedekken met de mantel der liefde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:24 schreef hugsy33 het volgende:
Ik zou trouwens wel gaan twijfelen aan de psychische gesteldheid van de dame in kwestie, heb jij dat niet?
quote:
Als daar tegenover staat dat zij mijn lego sorteert heb ik daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb ook een vriendin gehad die met een knuffelkonijntje sliep. Dat was nog wel te doen, maar het verhaaltjes voorlezen voor het slapen gaan begon me te irriteren.
Mormonenquote:
Nee, sterker nog,...ze is er een met hersens.... niet te zuinig. Zegt verder niets over psyche maar tochquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:24 schreef hugsy33 het volgende:
Ik zou trouwens wel gaan twijfelen aan de psychische gesteldheid van de dame in kwestie, heb jij dat niet?
Laten we zeggen dat ik het er wel voor over hadquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef HaZet het volgende:
[..]
Is ze ook zo schattig in bed? Ach, zolang het ''zonder verplichting rotzooien'' is dan zou ik er geen moeite mee hebben!
Ik vind excentrieke vrouwen altijd wel aantrekkelijk. Lekker gek, lekker anders dit dat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee, sterker nog,...ze is er een met hersens.... niet te zuinig. Zegt verder niets over psyche maar toch.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb geen 20 knuffels en ook geen hele oude, maar vind t wel lekker om een knuffel tegen me aan te hebben als ik alleen in bed lig![]()
Bijna 20 jaar
Mag die knuffel ook snurken en je met z'n ochtendstijve in de rug prikken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb geen 20 knuffels en ook geen hele oude, maar vind t wel lekker om een knuffel tegen me aan te hebben als ik alleen in bed lig![]()
Bijna 20 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |