Alleen geknuffeld waarschijnlijk.quote:
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de valquote:
lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de val
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat snuffie eerst een pleistertje kreeg na de val
Die ligt in de wasmandquote:
Oh dat ga ik doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit was toevallig onderwerp in de aflevering van 'De Week van Filemon' van afgelopen week. Dat kan je terugkijken als je een beeld wilt van een dergelijk persoon.
Het was niet heel bijzonder. Hij interviewde een jongedame die met een knuffel sliep. Toevalligerwijs deed haar vriend dat ook en dat wisten zij niet van elkaar toen ze een relatie kregen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh dat ga ik doenWas het daar een man of een vrouw? Is het uberhaupt de moeite waard om terug te kijken want Filemon...is niet echt mijn favo figuur om naar te kijken.
Inderdaad niet echt heel erg interessant maar ik ga toch even kijken, ..straks is het dezelfde meidquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het was niet heel bijzonder. Hij interviewde een jongedame die met een knuffel sliep. Toevalligerwijs deed haar vriend dat ook en dat wisten zij niet van elkaar toen ze een relatie kregen.
Mijn vriendin heeft beidequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Yngwie het volgende:
Knuffels niet... wel stapels kussens die eerst van het bed afgegooid worden alvorens in bed te kruipen. Dat heb ik ook nooit gesnapt eigenlijk.
Dat herken ik wel. Tig willekeurige dekens, kussen, lappen, tot het bed één grote toddenhoop is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Yngwie het volgende:
Knuffels niet... wel stapels kussens die eerst van het bed afgegooid worden alvorens in bed te kruipen. Dat heb ik ook nooit gesnapt eigenlijk.
Nee, want haar knuffel heette Kippie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt heel erg interessant maar ik ga toch even kijken, ..straks is het dezelfde meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |