Dit. Vanuit Den Haag - over de eilanden gaat in de spits het snelst.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:56 schreef Adfundum het volgende:
ANWB routeplanner geeft aan dat over de Zeeuwse eilanden sneller is.
Hmm ja dat dacht ik dus ook. Dus jullie adviseren Utrecht of via Den Haag en dan door de eilanden? Maar Den Haag staat dus ook al wat vast. Qua kilometers lijkt Utrecht zo'n omweg...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik zou dan via Utrecht gaan. Hooguit wat lichte vertraging rond Gorinchem en Knooppunt Hooipolder.
De hoek Den-Haag / Rotterdam staat nog wel redelijk vast tegen de tijd dat je daar bent. En in kilometers (en te verwachten reistijd zonder files) maakt het allemaal haast niets uit.
Tenzij je vertreklocatie in Amsterdam ongunstig ligt ten opzichte van de A2 en gunstig ten opzichte van de A4. Kan eigenlijk niet, want in dat geval rij je gewoon niet via de Ring naar de A2 (=kruipend langs de Zuid-as), maar via de A4/A9.
Nja, je moet toch langs rotterdam voor de eilanden, ofwel via de a15 en brug bij brielle, of bij hellegatsplein richting zierikzee allebei rond de a20/a15, kleredruk met veel ongelukken in de ochtend..... Ik zou gewoon via dordrecht rijden, vanaf de moerdijk heb je geen probleem. Dordrecht en de a13 kan wel druk zijn....quote:Op maandag 9 januari 2012 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit. Vanuit Den Haag - over de eilanden gaat in de spits het snelst.
Moet regelmatig van Rotterdam naar Middelburg, Rotterdam wil je sowieso meiden in de spits, vooral het stuk vanaf rotterdam is minder.
Terug idem overigens als je in de spits rijdt
Ik ben geen PTA mod.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht... slotje maar, doe je nog wat nuttigs hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |