1. Zet 'Pim' 1x in het leger kijken of die dan nog zo stoer praat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef GeleHaas het volgende:
"Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen, maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen, niemand zal je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee. Blaas je weg, ook al schreeuw je "nee". De Telegraaf, Actie-nieuws en NOVA, je click wordt soft en bekeerdt tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa.
Ik heb een foto van jou, met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideert, het losgeld wordt betaald aan Ben Skeer.
Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer."
5. Pim heeft het niet tegen jou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:29 schreef BlackRed het volgende:
[..]
1. Zet 'Pim' 1x in het leger kijken of die dan nog zo stoer praat.
2. Hij heeft vast nooit een wapens gezien, laat staan aangeraakt, laat staan dat ie ze heeft.
3. Ik heb misschien een heleboel wapens, maar ik schep er niet mee op, ook niet over mijn armheid.
4. Pim heeft minder talent then a peace of shit on my shoe.
I love youquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:28 schreef Aneurysma het volgende:
"ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT??!?!"
~ James Bond
Zo wel goed toch? Of meer?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik dacht een keer dat ik mijn eigen portiek stond te zeiken maar ik stond in een hele andere straat
Ik kon mijn sleutel niet vinden daarom stond ik te zeiken
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:37 schreef GeleHaas het volgende:
[..]
Gaten in je bek, gaten in je nek, Sluipschutters rap staat gelijk aan respect.
Moet Termigator zijn bedoel ik.quote:
quote:
terminatorquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Moet Termigator zijn bedoel ik.
Nee dit is hem.quote:
And wtf does that supose to mean :p...you ain't swearin to me in latin or anything are you :/quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:39 schreef bas-beest het volgende:
Si vis pacem, para bellum
- onbekend
" I appreciate your admiration"quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is hem, stop maar.
[..]
Deze is echt vet! Fight Club is echt mijn favoriete film ooit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:01 schreef rumiii het volgende:
I double dare you motherfucker, say what one more goddamn time!
Jules
Harrison Ford was toch van The Beatles?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:11 schreef mschol het volgende:
"May the Force be with you"
• Character Han Solo
]Various others
• Actor Harrison Ford
Various others
First used in
Star Wars Episode IV: A New Hope
Also used in
Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back
Star Wars Episode VI: Return of the Jedi
Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
en uiteraard niet te vergeten:
Darth Vader: "The Force is strong with this one"
???quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Harrison Ford was toch van The Beatles?
Ja?? Hij is toen doodgeschoten door zo'n gekke fan. Die zat niet in de film hoor want die is daarna pas gefilmd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |