why oud zuid danquote:
rij je ook vespa?quote:
ik 10minuten lopen van leidseplein, jawel lopendquote:
Je hoerige tweelingbroer:Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie is Stevenmac28 onwijze domme hoer
Hehe beter, ik een half uurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik 10minuten lopen van leidseplein, jawel lopend
Ik kan verdwalen op de weg terug als ik lam benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe beter, ik een half uur. Maar dan wel knetterlam hè, dan schiet 't sowieso niet op
.
haha neuken?quote:
Je post sneller dan ik editquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan verdwalen op de weg terug als ik lam ben
Ik dacht een keer dat ik mijn eigen portiek stond te zeiken maar ik stond in een hele andere straatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je post sneller dan ik edit. Heb dat gelukkig nooit, in welke fase dan ook, thuis kom ik sowieso
.
alleen met jou toch schatje, mijn hoerige broer kan de kensers krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:19 schreef AndreaW het volgende:
[..]
alleen of met je hoerige broer erbij:P
Ik loop altijd langs de gracht, kan soms in 20 min wel 4 keer staan zeikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat ik mijn eigen portiek stond te zeiken maar ik stond in een hele andere straat
Ik kon mijn sleutel niet vinden daarom stond ik te zeiken
Dan geen deal, ik had het over je hoerige broer, gezien jij dat niet bent, gaat de zaak over.:Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen met jou toch schatje, mijn hoerige broer kan de kensers krijgen
okequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dan geen deal, ik had het over je hoerige broer, gezien jij dat niet bent, gaat de zaak over.:P
Ik ben paar maanden terug in een sloot geflikkerd in lamme toestand, daarom pas ik op met grachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop altijd langs de gracht, kan soms in 20 min wel 4 keer staan zeiken.
Ja moet je ook niet zo veel drinken. Sommige mensen kennen hun grenzen niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben paar maanden terug in een sloot geflikkerd in lamme toestand, daarom pas ik op met grachten
Echt?! Dat is ranzigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben paar maanden terug in een sloot geflikkerd in lamme toestand, daarom pas ik op met grachten
Wie zet hem in zijn sigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat ik mijn eigen portiek stond te zeiken maar ik stond in een hele andere straat
Ik kon mijn sleutel niet vinden daarom stond ik te zeiken
kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet zo veel drinken. Sommige mensen kennen hun grenzen niet.
Ik was alleen en moest via een brandnetelbosje er weer uit klimmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt?! Dat is ranzig!!! Wel geniaal. Was je met je maten of niet? Ik zou echt een lachkick van een uur hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |