Eet je vaker ben en jerry's?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook een vriend, maar als ik single was dan zou ik wel openstaan voor een gesprek. Zo'n 'verassing' is altijd leuk.En ik vind het wel lef hebben, als iemand dat doet. Ik zou het zelf echt niet durven.
Ligt trouwens ook wel aan de manier van benaderen. Aub niet met zo'n cliché openingszin of zo.
Ligt eraan. Is meerdere keren gebeurd, in de supermarkt.. op straat.. andere winkel en het is altijd wel leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Virtuoos het volgende:
Dames: Hoe vreemd zouden jullie opkijken als er inneens een man op je af zou stappen die jou wilde leren kennen? Is dat wel eens bij jullie gebeurd? (nee ik ben geen enge oude man met een grote zwarte hoed en lange leren jas) Zouden jullie er op ingaan? Hoe zou je reageren?
Ja dat heb ik over het algemeen ook. (volgens mij 99,9% van mensen)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik weet niet ik vind het vaak lastig om op een totaal onbekend iemand af te stappen. Vaak was het bij mij toch iemand uit de vriendengroep of iemand van school/werk etc. waar je dan langzaam contact mee krijgt en dan in een keer voel je een soort klik.
Dat geloof ik ook zéker. Alleen altijd lastig dat je bij iemand die je echt leuk lijkt ook al snel poeslief gaat lopen doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Cavalinho het volgende:
Overigens vergaat flirten voor het grootste deel nonverbaal en is wat je zegt niet eens zo heel erg belangrijk.
Gewoon even zeggen dat je geen interesse hebt, zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het ligt er aan.
Ik zou alleen op zo'n meisje afstappen als duidelijk is dat zij je ook wel leuk vindt (als ze bijv terug glimlacht of ook een aantal keer jou kant op kijkt)
Het lijkt me ontzettend irritant als ik mijn avondeten sta uit te zoeken en er uit het niets een kerel op me af komt om me te versieren in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het ligt er aan.
Ik zou alleen op zo'n meisje afstappen als duidelijk is dat zij je ook wel leuk vindt (als ze bijv terug glimlacht of ook een aantal keer jou kant op kijkt)
Het lijkt me ontzettend irritant als ik mijn avondeten sta uit te zoeken en er uit het niets een kerel op me af komt om me te versieren in de supermarkt.
Nee dat is ook niet moeilijk maar ik vind het gewoon raar wanneer iemand mij komt versieren waarbij er nog geen enkele keer oogcontact of wat dan ook is geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen dat je geen interesse hebt, zo moeilijk is het niet hoor.
Ja, in de zomer misschien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Supermarkt is misschien niet de ideale locatie, wat vinden jullie van in het park ofzo?
Supermarkt juist wel!!! Heel makkelijk om te vargen wat iemand van een bepaalde groente vind of kan helpen kiezen wat te eten die dag. en dna meteen van "ik vind het lastig om voor mezelf te koken" om te laten merken dat je single bent, bv. heel veel openingen mogelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Supermarkt is misschien niet de ideale locatie, wat vinden jullie van in het park ofzo?
Hoe ging dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef PanicQueen het volgende:
Is me twee keer overkomen; één keer op straat en één keer in de bibliotheek.
De eerste is toen uitgelopen op een date, maar dat was toch niet zo'n succes
Hoe heb je het afgekapt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef Arriviste het volgende:
Ik zou er niet vreemd van opkijken. En ja het is me weleens overkomen. Als ik ze leuk had gevonden, was ik er zeker op in gegaan
Ik heb het gevoel dat (sommige) meisjes nogal verlegen zijn. Die kijken dan juist niet jouw kant op als je een keer oogcontact hebt gehad. Volgens mij wil dat niet altijd zeggen dat ze je niet zien zitten. (zoals het knappe meisje van vanmiddag) Dat zou ook mede te maken kunnen hebben met het feit dat ik iets langer ben (m1,90) en meisjes meestal kleiner (m1,65)..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het ligt er aan.
Dat vind ik best netjes van jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Door (na 5 min) te zeggen dat ik er vandoor moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |