En de vaders worden weer vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Het komende congres, dat dit weekend plaatsvind, zal vermoederlijk ook wat stof gaan doen opwaaien.
Nog afgezien van de rest, hoe kom je erbij om dit zo te schrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:28 schreef SplashO het volgende:
Ik volg jullie topic wat stilletjes, maar wou toch even zeggen dat ik het echt prachtig vind, serieus netjes werk!! Ik volg de opleiding toch interieur Architect en krijg echt jeuk van deze verhalen en foto's, op deze manier zou het altijd moeten haha! Nu alleen nog style volle speakers ophangen ;p
Ik kan er geen brood van bakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef Maron het volgende:
De film "Don't look now"...met Julie Christy en Donald Sutherland..
Krijg weer kippenvel bij het zien van de trailer...
Goeie film dough..
Denkt de geest van Hitler dat hij op dit forum is?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Wrick het volgende:
ik voel wat negatieve spanning in dit topic
de geest van adolf hitler waant hier rond
Jep.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Vagina den tata of terwijl een kut met tanden
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 @ 09:15 schreef amonfog het volgende:
Misschien dat ze nu gewoon oude herinneringen oprateld, dus zeg maar dingen die om haar heen werden gezecht maar in eerste instantie geen inpakt hadden op haar bewustzijn. dat die nu plotseling naar voren komen... gebeurd op zich wel vaker dat mensen na een ongeluk dingen herrineren die zie in eerste instantie onbewust meemaakten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:32 schreef rookworst4 het volgende:
Vergeet de action niet voor spullen als schoonmaakmiddelen, kantoorartikelen, tijltje.
Wel even van te voren een lijstje maken anders ga je met veelsteveel dingen die niet nodig zijn naar buiten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef Zoë23 het volgende:
[...]
Kan lang duren voordat er iets geregeld is bij defensie, zo is ie al 4mnd bezig met aanvraag rijskosten enz. Alles moet viavia en das soms lastig.
werk je zelf ook bij defensie?
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:42 schreef GTL_ het volgende:
Krijgt de top 500 cadeautjes, sponsenringen of aanbiddingen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:40 schreef Quisho het volgende:
OMG ik ook TS. Ik dacht dat het toeval was maar ik heb het al na 2 keer gehad na het eten van Jumbo huismerk spul.
Serieus de keuringsdienst van waarde moet er een keer naar kijken oid.
Intriges, intriges...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja echt belachelijk he. Wel hier willen wonen. Maar intrigeren in de samenleving.. Ho maar
Een soort rijger maar dan anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik heb wel eens aalsgolvers in de utrechtse oudegracht zien zitten, zelfs. vorige zomer nog.
een rijcher?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een soort rijger maar dan anders.
Hij heeft betaald voor SM?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
...
Boos op kutschool. Ineens fucked kut rooster. Verwacht niet dat ik vrijdag x tussenuren ga hebben voor x uur auhoeren #kutschool #naamvanschool
Hehe, vast een typfout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wist je dat niet,?
Al heel lang! Is vast niet goed voor je portemonnee, die nieuwtje?
quote:
quote:Betekenis ' trema '
U heeft gezocht op het woord: trema.
treˇma het; o -’s teken op een klinker om aan te geven dat er een nieuwe lettergreep begint; deelteken (bv. in coöperatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |