je kunt ook voor jezelf vrijwillig kleren maken hequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef joopenma het volgende:
[..]
dat is dus niet zo als je het via de sociale dienst doet, vrijwilligerswerk. Je hebt niet meer ruimte voor je ziekte. Uiteindelijk is het gewoon een baan.Alleen onbetaald, met behoudt van uitkering. Je wordt in de gaten gehouden door de sociale dienst. Het aantal uren wordt bepaald door de soos,
En als je ziek bent wordt je gecontroleerd.. Daar heb je als werkeloze niets over te vertellen.
Sociale diens... Je hebt dus bijstand? Ik dacht wia of wao.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef joopenma het volgende:
dacht je dat nauw werkelijk? Je mag niets, zonder de sociale dienst op de hoogte te brengen van wat je doet. Daar hoort voor jezelf vrijwillig kleren maken ook bij. Iedere stap die je zet moet gemeld worden.
Ik snap dat dit vrij moeilijk te begrijpen is voor iemand die daar niets mee van doen heeft.
Ik heb WIA, maar omdat dit onder de bijstandsnorm viel (70% van het laatst verdiende loon) Heb ik er nog een beetje uitkering bij om het aan te vullen. Om die rede wordt ik door de soos als werkeloze behandeld, ondanks dat ik ben afgekeurd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sociale diens... Je hebt dus bijstand? Ik dacht wia of wao.
Okay, maar denk je dat je er gelukkiger van wordt als je iets doet met je creativiteit? Dan moet je dat met de 'soos' overleggen, maar wat zeggen ze dan? Dat dat niet mag?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik heb WIA, maar omdat dit onder de bijstandsnorm viel (70% van het laatst verdiende loon) Heb ik er nog een beetje uitkering bij om het aan te vullen. Om die rede wordt ik door de soos als werkeloze behandeld, ondanks dat ik ben afgekeurd.
Als ik het als hobby in mijn vrije tijd doe kan het wel, maar ik mag er niets aan verdienen, dat moet ik opgeven en wordt van de uitkering ingehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, maar denk je dat je er gelukkiger van wordt als je iets doet met je creativiteit? Dan moet je dat met de 'soos' overleggen, maar wat zeggen ze dan? Dat dat niet mag?
Okay, dan moet je voor jezelf bepalen of je je daardoor laat tegenhouden. Men verbiedt het dus niet en jij vindt het leuk, allicht dat daar iets mee te doen isquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef joopenma het volgende:
[..]
Als ik het als hobby in mijn vrije tijd doe kan het wel, maar ik mag er niets aan verdienen, dat moet ik opgeven en wordt van de uitkering ingehouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |