abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:50:14 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107797652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef joopenma het volgende:

[..]

dat is dus niet zo als je het via de sociale dienst doet, vrijwilligerswerk. Je hebt niet meer ruimte voor je ziekte. Uiteindelijk is het gewoon een baan.Alleen onbetaald, met behoudt van uitkering. Je wordt in de gaten gehouden door de sociale dienst. Het aantal uren wordt bepaald door de soos,
En als je ziek bent wordt je gecontroleerd.. Daar heb je als werkeloze niets over te vertellen.
je kunt ook voor jezelf vrijwillig kleren maken he :). Bijv. voor mensen uit de buurt of voor de lokale dansmariekes :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107797925
dacht je dat nauw werkelijk? Je mag niets, zonder de sociale dienst op de hoogte te brengen van wat je doet. Daar hoort voor jezelf vrijwillig kleren maken ook bij. Iedere stap die je zet moet gemeld worden.
Ik snap dat dit vrij moeilijk te begrijpen is voor iemand die daar niets mee van doen heeft.
gardenqueen,
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:03:50 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107798090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef joopenma het volgende:
dacht je dat nauw werkelijk? Je mag niets, zonder de sociale dienst op de hoogte te brengen van wat je doet. Daar hoort voor jezelf vrijwillig kleren maken ook bij. Iedere stap die je zet moet gemeld worden.
Ik snap dat dit vrij moeilijk te begrijpen is voor iemand die daar niets mee van doen heeft.
Sociale diens... Je hebt dus bijstand? Ik dacht wia of wao.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:08:19 #104
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107798208
Ja, ik ging ook uit van een wao. Waarom zorg je er dan niet voor dat je bij de uwv in plaats van de sociale dienst? Dan kan je alles in overleg doen.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107798418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sociale diens... Je hebt dus bijstand? Ik dacht wia of wao.
Ik heb WIA, maar omdat dit onder de bijstandsnorm viel (70% van het laatst verdiende loon) Heb ik er nog een beetje uitkering bij om het aan te vullen. Om die rede wordt ik door de soos als werkeloze behandeld, ondanks dat ik ben afgekeurd.
gardenqueen,
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:18:55 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107798520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:15 schreef joopenma het volgende:

[..]

Ik heb WIA, maar omdat dit onder de bijstandsnorm viel (70% van het laatst verdiende loon) Heb ik er nog een beetje uitkering bij om het aan te vullen. Om die rede wordt ik door de soos als werkeloze behandeld, ondanks dat ik ben afgekeurd.
Okay, maar denk je dat je er gelukkiger van wordt als je iets doet met je creativiteit? Dan moet je dat met de 'soos' overleggen, maar wat zeggen ze dan? Dat dat niet mag?
Een gedicht over Maanvis
pi_107798605
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Okay, maar denk je dat je er gelukkiger van wordt als je iets doet met je creativiteit? Dan moet je dat met de 'soos' overleggen, maar wat zeggen ze dan? Dat dat niet mag?
Als ik het als hobby in mijn vrije tijd doe kan het wel, maar ik mag er niets aan verdienen, dat moet ik opgeven en wordt van de uitkering ingehouden.
gardenqueen,
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:26:36 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107798770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef joopenma het volgende:

[..]

Als ik het als hobby in mijn vrije tijd doe kan het wel, maar ik mag er niets aan verdienen, dat moet ik opgeven en wordt van de uitkering ingehouden.
Okay, dan moet je voor jezelf bepalen of je je daardoor laat tegenhouden. Men verbiedt het dus niet en jij vindt het leuk, allicht dat daar iets mee te doen is :).
Een gedicht over Maanvis
pi_107798927
Als je je maar niet laat betalen, wat juist wel handig is als je je kop financieel niet boven water kunt houden.
Die instellingen hebben overal hun controleurs zitten, dus je wil niet worden gesnaaid.
gardenqueen,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')