Het is alleen zo vervelend dat ze op een gegeven moment je handtas uit groeienquote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet het leuk in de bladen; happy familyfoto's
Dat is altijd toch als er een de pijp uit gaat, was het opeens moeder teressa ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al die sterren die nu hypocriet doen alsof ze heilig was.
Eerlijk gezegd vind ik het echte triest eraan dat ze hun dochter voor altijd verpest hebben...das echt treurig, die wist letterlijk niets andersquote:Op zondag 12 februari 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
Zo gek is het niet trouwens dat dat kind ook aan de drugs zou belanden, met zulke ouders.
Ik las net wel dat het een ex-vriendje van dat meisje was dat met dat verhaal naar de krant holde.
Vraag anders of ze er wat watten extra bij frotten...zodat het niet heel scherp over je wond zitquote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg gips rond 14utot 10u morgen
Mijn voet staat weer flink in spits ookOnbewust gedaan, ik heb ook iets minder pijn als ik hem zo trek. Maar goed, nu wil hij er niet uit
Net zelf ff geprobeerd, geen doen
dus ben benieuwd hoe ze dat willen fixen.
De dochter schreef op twitter (vlak na die ene drugs foto):quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het echte triest eraan dat ze hun dochter voor altijd verpest hebben...das echt treurig, die wist letterlijk niets anders
Geen idee wat er waar van is natuurlijk, maar als zij zegt dat het echt nep was, dan zijn er tig anderen die het ook hebben gezien als het wél zo wasquote:'The pictures - a former very dear person to me did this. Set me up to make it look exactly what it looks like. God will smite them yes...,' she wrote.
'But it’s really not what it looks like.. People will do anything for money which is extremely sad, and I’m very hurt by this.
'Thing’s people do these days to hurt others is a shame. All I can do now, is keep my head up high, keep looking towards the lord.
'All the lord is telling me is be still. That’s all, and that’s exactly what I’m going to do. #BeStill.
She said her mother Whitney has been especially supportive during the ordeal.
'I love my family so much. My mom just comforted me to the max, and I’m so thankful for her, ' she said.
'Thank you so much lord for blessing me with an Phenomenal family and incredibly phenomenal mother. Thank you for giving me the strength to move forward and put things in the past.
The teenager believes that the person who sold the pictures used her for monetary gain.
Maar weet je, of het nu waar is of niet....ze heeft een compleet verknipte jeugd gehad...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De dochter schreef op twitter (vlak na die ene drugs foto):
[..]
Geen idee wat er waar van is natuurlijk, maar als zij zegt dat het echt nep was, dan zijn er tig anderen die het ook hebben gezien als het wél zo was
Verband blijft er ook om.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vraag anders of ze er wat watten extra bij frotten...zodat het niet heel scherp over je wond zit
Morgen? Middag inmiddelsquote:
Wat moet dat dan voor nut hebben? 20 uur gips?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg gips rond 14utot 10u morgen
Mijn voet staat weer flink in spits ookOnbewust gedaan, ik heb ook iets minder pijn als ik hem zo trek. Maar goed, nu wil hij er niet uit
Net zelf ff geprobeerd, geen doen
dus ben benieuwd hoe ze dat willen fixen.
Misschien een gips voor 20 uur dat wil niet zeggen dat ze het over 20 uur niet opnieuw in het gips doen. Misschien moeten ze na die 20 uur kijken wat er gaande is of een onderzoek of willen ze het i.v.m. eventuele zwelling niet te lang in hetzelfde gips doen et cetera.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet dat dan voor nut hebben? 20 uur gips?
Toch weer 20u dat ze niet kan weglopen, en braaf blijft liggenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, dat kanquote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien een gips voor 20 uur dat wil niet zeggen dat ze het over 20 uur niet opnieuw in het gips doen. Misschien moeten ze na die 20 uur kijken wat er gaande is of een onderzoek of willen ze het i.v.m. eventuele zwelling niet te lang in hetzelfde gips doen et cetera.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch weer 20u dat ze niet kan weglopen, en braaf blijft liggen
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef Laysa het volgende:
Hoi MissB....fijn voor Re en jou dat hij weer thuis is...Het thuis herstellen is in de meeste gevallen een stuk fijner en prettiger dan in een ziekenhuis.
Spannend lijkt mequote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef MissBliss het volgende:
De eerste nacht ging wel goed eigenlijk!![]()
Your guess is as good as mine!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien een gips voor 20 uur dat wil niet zeggen dat ze het over 20 uur niet opnieuw in het gips doen. Misschien moeten ze na die 20 uur kijken wat er gaande is of een onderzoek of willen ze het i.v.m. eventuele zwelling niet te lang in hetzelfde gips doen et cetera.
Ik kan sowieso niet lopen op die voetquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch weer 20u dat ze niet kan weglopen, en braaf blijft liggen
Dus dinsdag moet je terug?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar deden ze nu ook niks meer wat thuis niet kan ofzo. Hij heeft alleen nog 1 drain, hopelijk kan die er dinsdag uit.
Ze flikkeren je zo snel mogelijk naar buiten, want je hebt in het ziekenhuis een vele grotere kans op infecties dan thuis. De rest gaat dan doorgaans poliklinisch of de situatie moet veranderen dat een heropname nodig is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar deden ze nu ook niks meer wat thuis niet kan ofzo. Hij heeft alleen nog 1 drain, hopelijk kan die er dinsdag uit.
Dat vraag je niet even aan de zaalarts?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Your guess is as good as mine!
Ik denk dat ze hoopt dat in 20u de wond dichtgaat, ofzo. Was gisteren ook zoeen succes.
Ja, inderdaad! Je hebt weer geen idee hoe het zal zijn! Maar we zijn nu alweer gewendquote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend lijkt me![]()
En dan niet ranzig spannend, maar spannend spannend of het allemaal goed gaat![]()
Iig heerlijk om weer gewoon in je eigen omgeving te zijn en het scheelt voor jou ook weer een heleboel geren en gevlieg
Meh. Nou ja, ze doen iig wél ietsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Your guess is as good as mine!
Ik denk dat ze hoopt dat in 20u de wond dichtgaat, ofzo. Was gisteren ook zoeen succes.
Ja dinsdag heeft ie wat afspraken staan alweer.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus dinsdag moet je terug?
Wel tof dattie thuis is iig.
Ja, maar hij zat (behalve die drain) ook nergens meer aan vast dus eigenlijk was er geen reden meer om daar te zijn ookquote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze flikkeren je zo snel mogelijk naar buiten, want je hebt in het ziekenhuis een vele grotere kans op infecties dan thuis. De rest gaat dan doorgaans poliklinisch of de situatie moet veranderen dat een heropname nodig is.
+1quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet ook nog gaan douchen hoor!
Ik denk niet dat mijn vrouw dat kan waarderen als je mee gaat douchen.quote:
Ik duim voor hem meequote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kost 3 generaties om volledig in te burgeren komt uit onderzoek naar voren gedaan in de westerse immigratielanden zoals de V.S., Canada, Australië stond in de HP van een tijdje geleden.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit Ned. 2 te kijken en verbaas me daar echt over he, al die Turkse vrouwen in Nederland, sommigen zijn er al sinds 1971 (!!) dus langer dan dat ik besta en spreken geen woord Nederlands.
"We hadden het zo moeilijk toen we hier kwamen, want we spraken de taal niet". En nu, bijna 40 jaar later, nog steeds niet
Nou zolang hebben wij er ook niet over gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kost 3 generaties om volledig in te burgeren komt uit onderzoek naar voren gedaan in de westerse immigratielanden zoals de V.S., Canada, Australië stond in de HP van een tijdje geleden.
Ik had je nog niet eens op verwacht, eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik ga even douchen (nu pas ja)
Tussen volledig inburgeren en een paar woorden van de taal beheersen zit nog wel een heel gebiedquote:Op zondag 12 februari 2012 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kost 3 generaties om volledig in te burgeren komt uit onderzoek naar voren gedaan in de westerse immigratielanden zoals de V.S., Canada, Australië stond in de HP van een tijdje geleden.
Ja echt belachelijk he. Wel hier willen wonen. Maar intrigeren in de samenleving.. Ho maarquote:Op zondag 12 februari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit Ned. 2 te kijken en verbaas me daar echt over he, al die Turkse vrouwen in Nederland, sommigen zijn er al sinds 1971 (!!) dus langer dan dat ik besta en spreken geen woord Nederlands.
"We hadden het zo moeilijk toen we hier kwamen, want we spraken de taal niet". En nu, bijna 40 jaar later, nog steeds niet
Dat komt omdat westerse immigranten het een stapje gemakkelijker hebben dan niet-westerse immigranten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou zolang hebben wij er ook niet over gedaan
Integreren, niet intigrerenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk he. Wel hier willen wonen. Maar intrigeren in de samenleving.. Ho maar
Nou wil ik er ter nuancering wel even bij vermelden dat dat in het begin niet mocht. Die mensen werden bij elkaar weggestopt in een pension, gingen om met hun eigen mensen en moesten werken, niet integreren. In die zin is daar ook wel wat mis gegaan hoor, qua beleid... maar dat je dan in de 35 jaar erna niet je best hebt willen doen, komt ook voor een behoorlijk deel voor eigen rekening.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk he. Wel hier willen wonen. Maar intrigeren in de samenleving.. Ho maar
Mijn verblijf in het buitenland met vakantie was maar een paar weken slechts, maar toch zorg je dan dat je de basiswoorden kentquote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gastarbeiders hebben een beetje een lastige situatie gehad, omdat die lang het idee hadden en kregen voorgespiegeld dat hun verblijf slechts tijdelijk was.
Ik ben wat is het? Straks 2.5 tot 3 weken in snits? Fuck me, zelfs ik spreek reddend friesquote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen volledig inburgeren en een paar woorden van de taal beheersen zit nog wel een heel gebied
Ze zit net lachend te vertellen (best aardige vrouw verder) dat ze na jaren nog niet wist wat 'bruin of wit?' bij de bakker betekende...
Ik snap wel dat die mensen hier destijds kwamen met de bedoeling dat het tijdelijk was, als gastarbeider. Maar op een gegeven moment ga je toch een paar woorden leren?Als ik vroeger met mijn ouders naar Joegoslavië op vakantie ging, moest ik vanaf weken van te voren als kind (jaar of 6) een paar Joegoslavische woorden per dag leren, zodat tegen de tijd dat we gingen konden wij als kind naar de winkel en boodschappen doen
Wel leuk programma trouwens, want deze vrouw haar man riep al vanaf het begin 'doe die hoofddoek af!', want 'hij hield van moderne dingen'
Dat van net was gewoon écht zielig.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wat is het? Straks 2.5 tot 3 weken in snits? Fuck me, zelfs ik spreek reddend friesEn ik versta het prima.
HOe de neuk kun je dan 40 jaar over NL moeten doen.
Ja, want de verwantschap tussen Fries en Nederlands is net zo nauw als die van een germaanse taal en een semitische taal.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wat is het? Straks 2.5 tot 3 weken in snits? Fuck me, zelfs ik spreek reddend friesEn ik versta het prima.
HOe de neuk kun je dan 40 jaar over NL moeten doen.
Maar die vrouw kan toch wel het woordje hoi, hallo, dag leren of zo van iemand? Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat je dat niet eens kan zeggen..quote:Op zondag 12 februari 2012 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van net was gewoon écht zielig.
Ze wil al jaren de overbuurvrouw gedag zeggen als die zwaait, maar ze weet niet hoe.
Ik kan het gewoon bijna niet geloven.
Maar er zijn ook heel trotse vrouwen die het wel hebben geleerd vanaf het begin al en die snappen het dus zelf ook niet, van die andere dames.
Dat dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar die vrouw kan toch wel het woordje hoi, hallo, dag leren of zo van iemand? Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat je dat niet eens kan zeggen..
Mijn moeder was tot diep in haar ziel beledigd toen haar chef zei dat ze moest 'tellen'. Ze dacht namelijk voor kalf uitgescholden te worden. Dat soort dingenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn verblijf in het buitenland met vakantie was maar een paar weken slechts, maar toch zorg je dan dat je de basiswoorden kentVoor je eigen gemak.
Ja nou dat bedoel ik idd, je maakt het jezelf ook zo moeilijk danquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn moeder was tot diep in haar ziel beledigd toen haar chef zei dat ze moest 'tellen'. Ze dacht namelijk voor kalf uitgescholden te worden. Dat soort dingen
Een van de dames vertelde ook eerlijk dat ze zelfs na 30 jaar in Nederland nog met een tolk naar het gemeentehuis moest e.d. En dat ze nu geholpen wordt door haar kinderen als ze ergens heen moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik ken mensen die inmiddels Nederlander zijn, want ze hebben hun inburgeringsexamen gehaald, maar nauwelijks Nederlands spreken. Tenenkrommend dat die kinderen thuis geen taal meekrijgen waardoor ze dus echt met een flinke taalachterstand naar school gaan.
Tele, dus op zich best hetzelfde woord.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat bedoel ik idd, je maakt het jezelf ook zo moeilijk dan
(Wat is het woord voor kalf dan?)
Heel slecht onduidelijk filmpje:quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef Maes het volgende:
Greysieeeeeeeeeeeeeeeeee, alles goed met de livestock?
Wil je dat filmpje van Whitney posten? Ik heb haar nog live gezien, honderd jaar geleden......
Die ogen. Nuchter als Herman Brood.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
En dit was haar eergister.
Oke, niet echt flatteus, maar ze ziet er niet uit alsof de dood om de hoek ligt, toch?
[ afbeelding ]
Wat een mooierd is het tochquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cat22 het volgende:
En dan kom je thuis... en tref je dit aan.
[ afbeelding ]
Vale rooie en ik zijn matties.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt nu nog steeds in de kattekamer te grillen (deur dicht) en mijn team komt af en toe eens kijken en blazen. Verdorie, nu ik hem heb kunnen kroelen twijfel ik er opeens aan of hij een huisje heeft. Er mogen wat grammetjes bij, hij heeft van die harde plekjes op zijn vel (oude tekenbeten gok ik), oormijt en bij één oor irritatie door het krabben. Ik moet echt een halsbandje gaan kopen en dan geef ik het een week. En daarna gaat hij mee naar de DA voor de chiptest.
Het is bedrieglijk hoor. Hij heeft een volle vacht maar minder vetjes eronder dan ik dacht. En een vieze neus (had hij gisteren nog niet dus dat kan ook door snuffelen op rare plekken komen) en een beetje een prutoogje. Maar daar heeft Siets ook jaren mee rondgelopen. Het is dus een beetje dubbel. Hij regelt in ieder geval eten voor zichzelf, wellicht bij een baasje, maar dat gekrabte oor vind ik dan weer jammer. Dat kun je vrijwel altijd voorkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een mooierd is het toch
Maar hij ziet er toch best goed doorvoed uit?
Ik denk echt dat ie een baasje heeft hoor
Hij lijkt op onze Willemquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cat22 het volgende:
En dan kom je thuis... en tref je dit aan.
[ afbeelding ]
Vale rooie en ik zijn matties.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt nu nog steeds in de kattekamer te grillen (deur dicht) en mijn team komt af en toe eens kijken en blazen. Verdorie, nu ik hem heb kunnen kroelen twijfel ik er opeens aan of hij een huisje heeft. Er mogen wat grammetjes bij, hij heeft van die harde plekjes op zijn vel (oude tekenbeten gok ik), oormijt en bij één oor irritatie door het krabben. Ik moet echt een halsbandje gaan kopen en dan geef ik het een week. En daarna gaat hij mee naar de DA voor de chiptest.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even dat je ín de IKEA bedoelde.
Foon is aan het opladenquote:
Dan blijk ik nog evenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Foon is aan het opladen
Dus bij de volgende poging straks over een half uurtje film ik het
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Foon is aan het opladen
Dus bij de volgende poging straks over een half uurtje film ik het
"Ze breekt de boel af"quote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]ing*
ong*
"Willen de ouders van Biet haar op komen halen in het kinderspeelparadijs?".
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]ing*
ong*
"Willen de ouders van Biet haar op komen halen in het kinderspeelparadijs?".
Hij is best gaaf he?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh Cat, wat een mooierd![]()
Kun je niet es rondvragen in de buurt of iemand weet van wie hij is?
En ben je inmiddels weer wat opgeknapt?
Ja, niet dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij lijkt op onze Willem(onze Willem is niet meer)
Doe maar lekker verwennen, Cat
Kan ik weer een vreemde overboeking verwachten?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat heb je je rekening ondertussen al gecheckt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys is inmiddels weer helemaal genezen van de longontsteking en is weer vrolijck ende blijblij in chillmodus![]()
[ afbeelding ]
Oh hij is aan komen lopen? Ja dan moet je wat voorzichtig zijn met lekkere hapjesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, niet dus.![]()
![]()
Als ik hem eten ga geven is het hek van de dam en is hij niet meer weg te slaan. En dat vind ik dan weer niet fair naar de andere baasjes. Maar hem naar buiten sturen in de kou, dat doe ik niet. En anders zou hij toch meteen weer naar binnen wandelen.
Ja, paar dagen terug weer overgeboekt, maar ik heb een uitgebreide beschrijving erbij gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik weer een vreemde overboeking verwachten?
Bwehehehehe. Lekker ding is het.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys is inmiddels weer helemaal genezen van de longontsteking en is weer vrolijck ende blijblij in chillmodus![]()
[ afbeelding ]
Moet ik het hele topic teruglezen?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, paar dagen terug weer overgeboekt, maar ik heb een uitgebreide beschrijving erbij gedaan. En even vanaf hier lezen
, is grappig
.
[SC]#1796 Met viezigheid
Hij is echt een lekker ding en ik vind het ook echt heel jammer dat er maar een paar mensen zijn die dat kunnen beamenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bwehehehehe. Lekker ding is het.![]()
Denk ik. Als hij zich ooit zou laten zien als ik er ben.
Nee vanaf de quote die ik linktequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat! Ik heb geld naar je overgemaakt (eindelijk weer), en deze keer hoef je het niet terug te boeken
. De vorige keer hoefde dat ook niet
.
Je linkte naar de OP.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee vanaf de quote die ik linkte.
[..]
Heul niet, als ik klik dan spring ik naar de goede post. Maar wellicht omdat jij 50 ppp hebt ingesteld (of iets anders geks) snapt jouw computer het nietquote:
quote:
Als ie ooit weer es wakker wordt (ik gok zo rond etenstijdquote:
Wat dacht je, laat ik eens een Ingetje doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef Qwea het volgende:
baileys en boor
ik zou die kat houden, cat
Dus ik ga heel hard hopen dat hij een baasje heeft. Drie katten vond ik echt genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef Greys het volgende:
Vale is wel práchtig.
Dus als hij geen baasje heeft zou ik hem ook houden
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef Qwea het volgende:
baileys en boor
ik zou die kat houden, cat
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef Greys het volgende:
Vale is wel práchtig.
Dus als hij geen baasje heeft zou ik hem ook houden
Leuk dat ze meer toenadering zoekt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef Maes het volgende:
De Maeskat warmt ook een beetje op sinds het buiten erg koud is en ik wat meer thuis. Vanmorgen lag ze bij me en liet zich door me kroelen. En dan ineens is het afgelopen en heb ik tandjes in mijn vingers. Ik was snel dus ze kon niet echt bijten maar de bedoeling is duidelijk, KAPPEN NU!
Maar ze komt dus wel bij je liggenen wil dan gewoon niet geaaid worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef Maes het volgende:
De Maeskat warmt ook een beetje op sinds het buiten erg koud is en ik wat meer thuis. Vanmorgen lag ze bij me en liet zich door me kroelen. En dan ineens is het afgelopen en heb ik tandjes in mijn vingers. Ik was snel dus ze kon niet echt bijten maar de bedoeling is duidelijk, KAPPEN NU!
Traagje.quote:
Hier is het net een beetje opgehouden, maar er is genoeg naar beneden gekomenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint als een malle te sneeuwen hier
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de Rabobankierapp niet op je tel.?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
TOMBO??? MIJN RANDOM READER KOMT MORGEN /einde mededeling
Het blijft alleen niet echt liggen, is ook beetje natte schnee jawohlquote:Op zondag 12 februari 2012 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier is het net een beetje opgehouden, maar er is genoeg naar beneden gekomen
Lieber nasse snee dan trockenen snee, nou verdamt mal doch gegen ohne umlaut pumpernickelquote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft alleen niet echt liggen, is ook beetje natte schnee jawohl
Wat?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lieber nasse snee dan trockenen snee, nou verdamt mal doch gegen ohne umlaut pumpernickel
Mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Maes het volgende:
Het gaat goed! Dank jullie wel![]()
De Maeskat blijft vreemd
Ik dacht; laat ik er es wat Duitse woorden tegenaan gooienquote:
Over 10 minuten is het regenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
Hier sneeuwt het ook
En het is beneden nul, dus het blijft gewoon liggen
Oh, da's een instelling op mijn foon geloof ik, momentquote:Op zondag 12 februari 2012 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
"deze video is prive"
Weet je zeker dat het een Bietfimpje is Greys?
rente is 10%quote:Op zondag 12 februari 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
TOMBO??? MIJN RANDOM READER KOMT MORGEN /einde mededeling
Jaaaaaquote:
bijna, zo vanuit hier naar de dekaquote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooooo![]()
Uitgeverjaardagd voor vandaag?![]()
En kun jij ook al op zondag naar de supert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |