Oh hahaha, ja zo ging dat hier ook altijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef DanseMacabre het volgende:
De honden hebben dus een nieuwe mand.![]()
[ afbeelding ]
Slaap zacht!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep gaat hard he haha. Af en toe mobiel ook niet bij te benen hoor
Maargoed slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach gosquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hahaha, ja zo ging dat hier ook altijd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als steen, schaar, papier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Partingglass het volgende:
Blijf dat leuk vinden die interactie tussen dieren. Bij vrienden zie ik dat ook. Konijnen jagen de katten weg. katten de honden. maar de honden wel weer de konijnen. Te gek om te zien.
Je wilt niet weten hoe verdrietig en ongerust ik was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwww
Ik heb jou ook gemist
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verdrietig en ongerust ik was.
En ik had je kunnen whatsappen, maar ik gun je dat kleine stukje eigen leven zonder mij, hoe moeilijk ik dat soms ook vind
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, nu post mijn zus die foto weer op FB van die zwerver met die hond![]()
![]()
Had het net een beetje verdrongen
Nee heb nog niet teruggelezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je dat hondje gezien wat ik had gepost hier.. vind ik ook wel wat voor jou, zoiets.
Serieus?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die vond ze jaren geleden in haar fietsmand toen ze klaar was met werken
Ze werkte bij het tankstation en daar in de buurt woonde een man met heel veel hondjes die ze ook allemaal op elkaar liet gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?Gewoon in een fietsmand gedumpt?
Fijn dat het hondje dan zo goed terecht is gekomen
Wat ga jij vaak naar de hei... wij roepen ook elke keer dat we 'binnenkort' moeten gaan wandelen, maar het komt er nooit vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen...morgen ga ik met de 2 opa's naar de hei. Afgesproken met een vriendin die ook een hondje van 11 heeft.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit zijn haar honden![]()
Middelste is een Nederlandse zwerfhond, rechts is een broodfokhondje.. Waren 150 honden in beslag genomen bij een broodfokker en in het asiel terecht gekomen.
[ afbeelding ]
Is dichtbij dus ga er paar keer per week heen, kunnen ze lekker rennen. Bij ons heb je alleen maar dat stomme stukje bos bij de slaperdijk en de surfvijver.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ga jij vaak naar de hei... wij roepen ook elke keer dat we 'binnenkort' moeten gaan wandelen, maar het komt er nooit van(toch maar een hond dan
)
Take the blue pill!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 05:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Ben wakker en had nog uren kunnen slapen. Baal baal baal
enkel gaat wel, even een tik met wat zeurpijn, maar dat neem ik voor lief, heb geen zin in wéér gescheurde enkelbandenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ynske iets aan overgehouden?
En ja ik weet maar t begon me te ergeren.
heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:31 schreef Rewimo het volgende:
Lekker terechtgekomen dusBeterschap!
Ik zou maar even wat zand of zout over die plek strooien trouwens, als je bang bent dat er meer mensen onderuit gaan.
Jij bent een toffe buurvrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:32 schreef Ynske het volgende:
heb ik al gedaan
en een briefje opgehangen op de deur dat ze heel voorzichtig moeten zijn
Doe maar ff rustig aan dan :-)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
enkel gaat wel, even een tik met wat zeurpijn, maar dat neem ik voor lief, heb geen zin in wéér gescheurde enkelbanden
verder 1 knie open en twee dikke knieën. loopt ietwat lastig
zal wel weer overgaan
maar goed heb liever dat ik op mn gezicht ga, dan de oudjes die om me heen wonen.
Wat lief!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
en een briefje opgehangen op de deur dat ze heel voorzichtig moeten zijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar cat heeft bepaalde diensten verleend.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Zij (en haar collega's trouwens) hebben me echt een avond gegeven vol dingen die ik nog nooit gezien had, maar altijd toch wel nieuwsgierig naar was.
Kom eens uit de kast jij! Vertelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Zij (en haar collega's trouwens) hebben me echt een avond gegeven vol dingen die ik nog nooit gezien had, maar altijd toch wel nieuwsgierig naar was.
Gaaf!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:51 schreef Samzz het volgende:
Sjakie is voor ons gereserveerd morgen, jeeej!
Je doet het expresquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
(Het ging over een balletvoorstelling die ze via haar werk kon regelen en waar ik mee mee mocht![]()
).
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
(Het ging over een balletvoorstelling die ze via haar werk kon regelen en waar ik mee mee mocht![]()
).
Jawel.. Wordt het alleen maar beter van dat verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeggen dat het de Notenkraker was maakt het niet beter he?
Super gaaf! Word spannend morgen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook zo blij! Hopen dat het klikt. Pa net gesms't met het nieuws
.
Niet met een breinaald erin gernequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gips.
Godverdomme mijn wond doet zo enorm pijn.
Gips? Hoe dat zo inene? En kunnen ze nu nog wel bij die wond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gips.
Godverdomme mijn wond doet zo enorm pijn.
Ik zou toch bellen hoor, dat kan namelijk niet goed zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
Dit is niet bepaald grappig. MIjn wond deed al onwijs pijn... En dat wordt alleen maar erger en erger. Ook hele diepe pijnlijke steken in de voorvoet/wreef... In het enkelgewricht zelf, ect. Ik lul niet als ik zeg dat ik op punt van janken sta bijna.
Het doet meer pijn dan de vorige keer toen mijn voet zo debiel stond. Alle jezus. En ik heb ook GEEN zin om volgetrapt te worden met pijnstilling
Vind het alleen een beetje eng om te bellen en om te zeggen dat het nu zo'n pijn doet. Die wond deed al enorm pijn, maar de rest is sinds het gips. En dat zit er notabene pas 45 min om.
Succes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik ga krabben en dan het kind ophalen
Jaloers!!! ik wil ookIquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo schaatsen![]()
Balen Q, hopen dat het snel beter gaat
Ik heb geen schaatsen maar ben aan het oppassen en kan de schaatsen van de oppasmoeder aan en dus zo met kind de sloot opquote:
Leuk hoor,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen schaatsen maar ben aan het oppassen en kan de schaatsen van de oppasmoeder aan en dus zo met kind de sloot op
Waarom kan je niet schaatsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk hoor,
Ik heb wel schaatsen, baal al heel de week dat ik nu niet kan schaatsen
Kijk uit voor dunne stukken he
Ben gevallen tijdens het wandelen, en nu kan ik niet eens zelfstandig m'n bed uit komen. Dus schaatsen is een van de laatste dingen die ik nu moet doen haha.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom kan je niet schaatsen?
En ja, er is hier een schaatsvijver met koek en zopie ook, dus is wel te doenEr is zelfs een tocht hier
En ja het is echt naar. Ben gek op schaatsen en zeker nu met natuurijs is het helemaal vet natuurlijk! Maja heb iig afgelopen Zaterdag nog even gekund.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:07 schreef Partingglass het volgende:
Dat is wel klote idd TP wel willen maar dan niet kunnen.
Ja dat weet dus niemand.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Maar waarom hebben ze je in het gips gezet?
Als de pijn te pakken heeft weet ze dan ook wat ze er mee gaan doen. Uitzetten of blijft het in gevangenschap?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:10 schreef Qwea het volgende:
Internist assistente is geweestdie gaat achter mijn pijn van mijn voet aan.
Haar woorden : Godverdomme wat belachelijk ook!
Ja en anders heb ik pech en moet ik het maar met de kunstbaan doen. Maar vind het natuurijs veel leuker. Ik zit met the final countdown in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:14 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Als de pijn te pakken heeft weet ze dan ook wat ze er mee gaan doen. Uitzetten of blijft het in gevangenschap?
@TP dat is idd wel zuur. Hopen dat het volgende week weer flink vriest dat je dan weer even op de ijzers kunt
Oke, en wanneer hoor je meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet dus niemand.
Ik niet, verpleging niet, internist assistente vroeg het zich ook al afMo, zussen, jullie, ik
Oh bah dat is vervelend ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben gevallen tijdens het wandelen, en nu kan ik niet eens zelfstandig m'n bed uit komen. Dus schaatsen is een van de laatste dingen die ik nu moet doen haha.
[..]
En ja het is echt naar. Ben gek op schaatsen en zeker nu met natuurijs is het helemaal vet natuurlijk! Maja heb iig afgelopen Zaterdag nog even gekund.
Niet teveel twijfelen. Bij twijfelen krijg je juist dat je je evenwicht sneller verliest. Mijn vriend is ook altijd veel te ban gom te vallen en wat doet hij dan..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah dat is vervelend ja...Ik heb al 15 jaar ofzo niet geschaatst echt, zal mij benieuwen
Nou, die assistente was een onwijs tof wijf. Die is naar de verpleging gelopen, heeft gezegd dat ze moeten zorgen dat het open geknipt wordt om te kijken of dat beter ging en de arts moesten bellen.quote:
Huh... Is gips dan logisch? Ik zou eerder drukverband verwachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die assistente was een onwijs tof wijf. Die is naar de verpleging gelopen, heeft gezegd dat ze moeten zorgen dat het open geknipt wordt om te kijken of dat beter ging en de arts moesten bellen.
Dus 3x raden wie zo langskomt
Ooh en het blijkt erom te zitten voor bescherming v/d wond en zwelling. Ik had liever mijn drukverband
Ik voel me vet kut hoor dat ik ze zo bezig hou. Maar de pijn is echt niet tof.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef BlueEyes het volgende:
Je houdt ze wel bezig he?
Maar er wordt niet vooraf aan je vertelt wat ze gaan doen, je krijgt zo het gips eromheen zonder uitleg??
Had net nog even teruggekeken naar de foto van gisteren, maar voor mij niet goed terug te zien hoe het wondje er écht uitziet, zoals je al zei, klein fotootje.
Ja, dat had ik dus gisteren en vannacht. Nou ja, nu gipsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh... Is gips dan logisch? Ik zou eerder drukverband verwachten.
Ja, ik vraag om pijnstilling. Vroeg om tramadol (hoger ga ik echt niet) maar ik kan je nu al vertellen dat het niks doet. En dat krijg ik nu niet, moet fucking hell wachten op de artsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef BlueEyes het volgende:
Snap dat je het niet expres doet, en stiekem ben ik wel blij dat je daar nu bent, zodat ze meteen zien wat en hoe!
Neem wel pijnstilling, niet meteen roepen werkt niet/helpt niet, accepteer het, neem het.
Je laat dan zien dat je mee werkt, en het wilt proberen, en dan kunnen ze bijstellen over een uur of 3/4 voor einde van de middag als het echt niet werkt.
Als je jankt van de pijn, dan moet je je WEL vol laten trappen met pijnstilling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
Dit is niet bepaald grappig. MIjn wond deed al onwijs pijn... En dat wordt alleen maar erger en erger. Ook hele diepe pijnlijke steken in de voorvoet/wreef... In het enkelgewricht zelf, ect. Ik lul niet als ik zeg dat ik op punt van janken sta bijna.
Het doet meer pijn dan de vorige keer toen mijn voet zo debiel stond. Alle jezus. En ik heb ook GEEN zin om volgetrapt te worden met pijnstilling
Vind het alleen een beetje eng om te bellen en om te zeggen dat het nu zo'n pijn doet. Die wond deed al enorm pijn, maar de rest is sinds het gips. En dat zit er notabene pas 45 min om.
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen. No way dat ik aan de morfine zooi ga. Tramadol wil ik proberen, maar daarna gaat ze maar actie ondernemen. Ik heb nu net mijn eerste tramadol gekregen, maar serieus, als het niet gaat werken, dan zal ze toch echt iets moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je jankt van de pijn, dan moet je je WEL vol laten trappen met pijnstilling.
Of wil je met die pijn blijven zitten?
En waarom heb je tijdens het gipsen niet gevraagd waarom dat er om ging dan? Als niemand het weet?![]()
Wat zal ze dan moeten gaan doen schat, je voet eraf halen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen. No way dat ik aan de morfine zooi ga. Tramadol wil ik proberen, maar daarna gaat ze maar actie ondernemen. Ik heb nu net mijn eerste tramadol gekregen, maar serieus, als het niet gaat werken, dan zal ze toch echt iets moeten gaan doen.
Want dit zie ik niet zitten.
Ze doen toch van alles?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar misschien moeten ze er dan wat aan gaan doen.
.quote:No way dat ik aan de morfine zooi ga
Nou, wat dacht je van wat ze van plan is om Maandag te gaan doen als het niet over is? Wond spoelen/wond randen wegsnijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat zal ze dan moeten gaan doen schat, je voet eraf halen?
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef tombolafan het volgende:
En kan het zijn dat dat gips erom zit omdat je met drukverband er een aantal keer TOCH door heengegaan bent, door je enkel? Dat dat met gips echt niet kan
Het raam dichtdoen helptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
Tering. Het is hier binnen nog kouder dan buiten
.
Maar da's toch goed dan? Of mis ik nou iets?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van wat ze van plan is om Maandag te gaan doen als het niet over is? Wond spoelen/wond randen wegsnijden.
De voirge keer deed die wond ook zo enorm pijn. Na een spoeling was het de volgende dag over.
Hoe weet je dat? Je weet toch niet waar het voor is zei je net?quote:
Volgens mij zijn ze je liever kwijt dan rijk, dus als er een oplossing was, dan hadden ze die allang toegepastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Qwea het volgende:
nou ja, laten jullie je maar volstouwen met pijnstilling.
Ze zoekt maar een andere oplossing.
Maar ze wil niet op maandag wachten lijkt mequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch goed dan? Of mis ik nou iets?
Dan doen ze toch iets?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Qwea het volgende:
Dat zocht ze kennelijk in dat gips.quote:Ze zoekt maar een andere oplossing.
Nou niet pas MAANDAG. Ik ga toch niet tot Maandag met pijn liggen? De groeten hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch goed dan? Of mis ik nou iets?
Dan doen ze toch iets?
Als er geen andere oplossing is lijkt het me minstens het proberen waard Qtjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Qwea het volgende:
Als er 11 uur lang een hersenchirurg heeft lopen rondwroeten en ik een gat in mijn kop heb laat ik me graag volstouwen met pijnstilling jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Qwea het volgende:
Vandaar de pijnstillingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou niet pas MAANDAG. Ik ga toch niet tot Maandag met pijn liggen? De groeten hoor.
echt niet.
Maar Q begrijpt hoop ik ook dat ze daar nu eenmaal een planning en drukte hebben en alles niet meteen op dat moment dat zij het wil kanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze wil niet op maandag wachten lijkt me
Een raam dat niet open kan, kan ik niet dichtdoen.quote:
Pijnstilling...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou niet pas MAANDAG. Ik ga toch niet tot Maandag met pijn liggen? De groeten hoor.
echt niet.
Ik neem al een aspirine bij minimale hoofdpijn dus ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als er 11 uur lang een hersenchirurg heeft lopen rondwroeten en ik een gat in mijn kop heb laat ik me graag volstouwen met pijnstilling ja
Nee, maar dat proberen wij haar duidelijk te maken nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Q begrijpt hoop ik ook dat ze daar nu eenmaal een planning en drukte hebben en alles niet meteen op dat moment dat zij het wil kan
Ja, tramadol probeer ik, prima. Werkt dat niet zal ze toch wat anders moeten doen.quote:
Diepzinnig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een raam dat niet open kan, kan ik niet dichtdoen.
Hoe komt het zo koud bij je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon wat ze zeggen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, tramadol probeer ik, prima. Werkt dat niet zal ze toch wat anders moeten doen.
Want ik ga NIET aan de dipidolor rotzooi. Been there, done that. Niet nooit nog een x.
Waarom niet? Word je er ziek van?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, tramadol probeer ik, prima. Werkt dat niet zal ze toch wat anders moeten doen.
Want ik ga NIET aan de dipidolor rotzooi. Been there, done that. Niet nooit nog een x.
Als het buiten warmer is zou je het dan weer juist opendoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dood ziek. Van tramadol ook. Maar goed, ik moet wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Word je er ziek van?
en gewoon interesse/meedenken he, niet meteen pissig worden![]()
Was dat niet waar ze zo van ging kotsen of heb ik nou weer het verkeerde onthouden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Word je er ziek van?
en gewoon interesse/meedenken he, niet meteen pissig worden![]()
De verwarming in de trein staat niet aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komt het zo koud bij je?
En tof van de reservering van SjakieWat houdt die reservering precies in? Dat er in de tussentijd tussen vandaag en morgen niemand hem kan adopteren dus? Een soort optie op Sjaak?
Als je van tramadol ook ziek wordt, neem dan iig die sterkere lijkt me?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dood ziek. Van tramadol ook. Maar goed, ik moet wat.
Ik word er zo moedeloos van.
Als zij dan ook es naar mij luistertquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon wat ze zeggen...
Je zult me wel weer kunnen schieten nu, maar nogmaals, zij kan ook niet toveren.
Ze heeft het beste met je voor, het vertrouwen in haar was weer helemaal terug zei je van de week nog, dus luister nou maar gewoon naar haar.
Nee. Minder ziek. Ik ga echt niet aan die rotzooi. Klaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je van tramadol ook ziek wordt, neem dan iig die sterkere lijkt me?
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
Waar luistert ze niet naar dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als zij dan ook es naar mij luistert
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als zij dan ook es naar mij luistert
Kotsen, zweten, diarree, vette buikpijn, alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat niet waar ze zo van ging kotsen of heb ik nou weer het verkeerde onthouden?
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goed
Hier, de beloofde schop onder je reet: doe nou godverdomme eens rustig. Ga er voor de verandering eens van uit dat de artsen aan jouw kant staan. Ze zijn er écht niet op uit om je zieker te maken dan je bent. Geloof mij maar: ze prijzen de dag dat jij breedlachend de deur uit loopt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef senesta het volgende:
En zo'n block waar eerder over gesproken werd dan?![]()
Ik heb hier echt nul verstand van he
Eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goed
Hier, de beloofde schop onder je reet: doe nou godverdomme eens rustig. Ga er voor de verandering eens van uit dat de artsen aan jouw kant staan. Ze zijn er écht niet op uit om je zieker te maken dan je bent. Geloof mij maar: ze prijzen de dag dat jij breedlachend de deur uit loopt.
En ik heb niet helemaal goed terug gelezen, maar je vader gaat dus mee maar je moeder niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwarming in de trein staat niet aan.
En je hebt 't helemaal goed.
Dat is wel het beste voor alle partijen gok ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Kunstmatige coma voor drie weken, hoppa.
Het is net een vrouw.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Je bejubelt die arts, je koopt een scalpel voor haar, daarna is het weer een kutwijf, dan zijn jullie weer helemaal in de gloria en van de week was het vertrouwen weer helemaal terug en nu vind je weer dat ze niet naar je luistert.
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb niet helemaal goed terug gelezen, maar je vader gaat dus mee maar je moeder niet?
En als het dan klikt met je vader gaat hij je moeder overtuigen?![]()
(Veel foto's maken van Sjaak in de armen van je vader)
Hoe laat gaan jullie morgen? Ik ga duimenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer mee.
Volgens mij is dat het plan.
Mijn zusje moet tot elf uur trainen, daarna gaan ze meteen door, denk ik. Ik ben er al want ik moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie morgen? Ik ga duimen
Misschien kun je vragen waarom ze daar tot maandag mee wil wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat er iets achter zit als: telkens snijden is ook niet goed. Niet voor het herstel van de enkel, niet voor het herstel van de wond, etc. Ik kan me voorstellen dat ze liever iets anders probeert dan voor de zoveelste keer te snijden. Maar vraag het eens......quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt niet.
Wha! Spannend ende tofquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer mee.
Volgens mij is dat het plan.
Misschien heeft ze ook nog wel meer patienten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kun je vragen waarom ze daar tot maandag mee wil wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat er iets achter zit als: telkens snijden is ook niet goed. Niet voor het herstel van de enkel, niet voor het herstel van de wond, etc. Ik kan me voorstellen dat ze liever iets anders probeert dan voor de zoveelste keer te snijden. Maar vraag het eens......
Ja, dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook nog wel meer patienten.
Spoedgevallen, denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar kunnen![]()
Maar we hebben ook gezien dat als het écht nodig is, ze echt wel direct tot opereren over gaat, zelfs al is het in haar eigen tijd. Dus waarschijnlijk heeft ze een goede reden om te willen wachten
Ja, denk je? Ik heb de indruk dat er een visie achter zit, kijk bijvoorbeeld maar naar dat gips, da's toch ook een methode om de schade tegen te gaan (goed, het werkt blijkbaar niet, maar toch).... gewoon even rustig met de dokter in gesprek gaan lijkt me wel een noodzaak. Voor je weer zo'n situatie krijgt als van de week. Alles zou goed gecommuniceerd worden en nu is er gips aangebracht zonder overleg, dat soort dingen. Gewoon elkaar even diep in de ogen kijken en puntjes op de 'i' kan dan aardig helpen denk ik.....quote:
+1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
+1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Doe nou maar gewoon wat ze zeggen...
Je zult me wel weer kunnen schieten nu
Dat kan iedereen zich voorstellen denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef senesta het volgende:
Nou ja goed, ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze het enorm zat is
Dit is niet 'wat gefrustreerd', dit is 'kont tegen de krib en dwars liggen en op alles haten en alles in twijfel trekken wat ze doen en zeggen'quote:en wat gefrustreerd raakt van alles
Ja graagquote:Ik hoop echt dat alles nu snel tot rust komt en eens gaat helen Qwea. Ik zie je ook liever weer gewoon hier klagen omdat Baloe tijdens het wandelen ganzenpoep heeft gevreten of zo
Sneeuw? Woon je in Roemenië?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik schrik me elke keer te pletter als er weer een lading sneeuw en ijs van het dak komt schuiven
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?quote:
Ik zou maar een alu-hoedje opzetten voor je de deur uitstapt. Huuuu!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?
Hier is alles nog wit hoorEn met een zonnetje er bij op het dak komt nu alle aangevroren sneeuw in grote brokken van het dak af zeilen.
Echt, helemaal niets meer. Alles "schoon". behalve mijn auto, maar wassen gaat nu zo slechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er bij jou geen sneeuw meer dan?
Hier is alles nog wit hoorEn met een zonnetje er bij op het dak komt nu alle aangevroren sneeuw in grote brokken van het dak af zeilen.
Vladimir Greyzitpaki, daarom de username.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het is een man. Wist je dat niet
Wacht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, helemaal niets meer. Alles "schoon". behalve mijn auto, maar wassen gaat nu zo slecht
Oe, Biet trakteert?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Beetle is 1 geworden vandaag!![]()
![]()
*biefstuk kopen gaat straks*
Gefeliciteerd mutsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Beetle is 1 geworden vandaag!![]()
![]()
*biefstuk kopen gaat straks*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Vladimir Greyzitpaki, daarom de username.
En ik zag het omdat er een kaart kwam met heel groot BEETLE op de envelopquote:
Ik heb een rooie. Als dat wat voor je is, mag je 'm lenenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Ik ga even kijken of ik nog een feestmuts kan vinden
Gatverdammequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet roggebrood want gezond, maar huu.
Oooh bah! Dat is heeeel viesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Lekker. Met erwtensoepquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Whutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Hellup, wat deed die enge meneer van Elies inene in m'n quote
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef Muis006 het volgende:
Het is van die hele donkere zoetige ook nogik heb er dik pindakaas op gesmeerd.
Ik heb hem snel geedit, niemand heeft het gezien denk ik... niet dat jullie denken dat ik die meneer met erwtensoep wil eten of zoquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Ik ga even kijken of ik nog een feestmuts kan vinden
quote:
Geweldig hoe snel ze opbloeien hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco deed het zo goed, liep netjes mee.. vriendin was mee en die had hem ff vast toen ik Nacho moest halenwilde die ook mee. Toen ze hem losliet kwam hij gelijk naar mij toe rennen.. Nog een poosje met de lange lijn eraan en dan mag hij los
![]()
Paar weken geleden was hij nog zo![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Muis006 het volgende:
Nieuwe carnavalskraker
Biet, waar is mijn feestmuts
*om nom nom*
Als ik haar arts zou zijn, kwam ze wel weer bovendrijven als het ijs van de Zwette weer is verdwenen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, da's dus ook zo'n communicatiedingetje. Wel fijn dat het alsnog geregeld is, scheelt een hoop vrije dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
Mijn ziekenhuis dinsdag: we gaan rekening houden met je vrije dag en we gaan alle onderzoekjes op 1 dag doen.
Ik:
Mijn ziekenhuis: stuurt de afspraken, alles los en niet op mijn standaard vrije dag
Ik:
Ik vandaag bellen: uh, kan dat niet veranderd worden
Ziekenhuis: oh, tuurlijk, geen probleem. Kwart over drie echo, 4 uur MRI. Zo goed?
Ik: ja hoor, dank je!
Echt, waarom kan het niet in 1x goed![]()
Tot twintig tellen, en de dag erop vriendelijk eens opbellen helptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, da's dus ook zo'n communicatiedingetje. Wel fijn dat het alsnog geregeld is, scheelt een hoop vrije dagen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Goed nieuws van Re: alle snijvlakken waren schoon en de tumor was al dood ook
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Hij was al dood door de bestraling en chemoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
De tumor was al dood? Wat betekent dat? Dat leeft door?![]()
Re is maandag gewoon thuis dus
Duuuuuring the struggle they will puuuuuuull us dohohown.quote:
Oh yes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd met Biet, Greys
Q, ik krijg soms de indruk dat je het jezelf zo moeilijk maakt... Al die woede en boosheid staan ook je herstel in de weg ben ik bang. Rust, reinheid en regelmaat, dát moet je hebben!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duuuuuring the struggle they will puuuuuuull us dohohown.
But please pleaaaase let's use this chance toooo tuuuuuurn things around.
And toniiiight we can truely say; together we're invincible![]()
Ik ben zo blij voor jullie![]()
Dat zou raar zijn inderdaad!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink vanavond een pina colada op Re
Niet letterlijk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
We ploffen gewoon met zijn allen op Re's buikquote:
Herstel ja, denk dat dat nog best lang gaat duren met die arm enzo. En controles natuurlijk, dat zal ook wel spannend zijn steeds.. Maar ja, wel weer terug naar ons normale leven, na 4 maanden. Best raar ja, maar ik heb er enorm zin in!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Dus het is gewoon helemaal over nu. Nu alleen het herstel nog om vervolgens lang en gelukkig te gaan leven.
Vind je het niet een beetje rare gedachte nog?
Dat is zielig want hij heeft tig gebroken ribbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We ploffen gewoon met zijn allen op Re's buik
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik blijf ook lachen om zulke dingen hè
Is het eigenlijk zijn dominante arm?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Herstel ja, denk dat dat nog best lang gaat duren met die arm enzo. En controles natuurlijk, dat zal ook wel spannend zijn steeds.. Maar ja, wel weer terug naar ons normale leven, na 4 maanden. Best raar ja, maar ik heb er enorm zin in!
[..]
Dat is zielig want hij heeft tig gebroken ribben![]()
Nee, dat is echt geluk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk zijn dominante arm?
Ja zeg dat welquote:
Okequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg dat weldan kan je in ieder geval gewoon schrijven enzo.
Als ik een tip mag geven, let erop dat je met je dominante kant niet gaat overcompenseren met dingen doen enzo. Dan schiet je herstel niet op, heb ik aan den lijve ondervonden*eigenwijs*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Dat is absoluut het beste bericht van vandaag
WAUWquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd met Biet, Greys
Q, ik krijg soms de indruk dat je het jezelf zo moeilijk maakt... Al die woede en boosheid staan ook je herstel in de weg ben ik bang. Rust, reinheid en regelmaat, dát moet je hebben!![]()
Inderdaad, steeds beterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh MB, ik ben zo blij voor jullie.En het herstel gaat wellicht lang duren (niet gek na wat er allemaal in zijn lichaam is gebeurd), maar het is in ieder geval herstel, dus het wordt steeds beter in plaats van steeds slechter
.
Biet, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
Biet met feestmuts pics gaat hem niet worden, want die is er spookbang voor
En het moet ook weer geen kwelling worden.
Boor deed het even voor en ging er gewoon mee rondlopen en was beledigd dat ie telkens afzakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
Biet met feestmuts pics gaat hem niet worden, want die is er spookbang voor
En het moet ook weer geen kwelling worden.
Boor deed het even voor en ging er gewoon mee rondlopen en was beledigd dat ie telkens afzakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |