quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Zij (en haar collega's trouwens) hebben me echt een avond gegeven vol dingen die ik nog nooit gezien had, maar altijd toch wel nieuwsgierig naar was.
Kom eens uit de kast jij! Vertelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Zij (en haar collega's trouwens) hebben me echt een avond gegeven vol dingen die ik nog nooit gezien had, maar altijd toch wel nieuwsgierig naar was.
Gaaf!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:51 schreef Samzz het volgende:
Sjakie is voor ons gereserveerd morgen, jeeej!
Je doet het expresquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
(Het ging over een balletvoorstelling die ze via haar werk kon regelen en waar ik mee mee mocht![]()
).
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
(Het ging over een balletvoorstelling die ze via haar werk kon regelen en waar ik mee mee mocht![]()
).
Jawel.. Wordt het alleen maar beter van dat verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeggen dat het de Notenkraker was maakt het niet beter he?
Super gaaf! Word spannend morgen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook zo blij! Hopen dat het klikt. Pa net gesms't met het nieuws
.
Niet met een breinaald erin gernequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gips.
Godverdomme mijn wond doet zo enorm pijn.
Gips? Hoe dat zo inene? En kunnen ze nu nog wel bij die wond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gips.
Godverdomme mijn wond doet zo enorm pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |