Als je van tramadol ook ziek wordt, neem dan iig die sterkere lijkt me?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dood ziek. Van tramadol ook. Maar goed, ik moet wat.
Ik word er zo moedeloos van.
Als zij dan ook es naar mij luistertquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon wat ze zeggen...
Je zult me wel weer kunnen schieten nu, maar nogmaals, zij kan ook niet toveren.
Ze heeft het beste met je voor, het vertrouwen in haar was weer helemaal terug zei je van de week nog, dus luister nou maar gewoon naar haar.
Nee. Minder ziek. Ik ga echt niet aan die rotzooi. Klaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je van tramadol ook ziek wordt, neem dan iig die sterkere lijkt me?
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
Ja, tramadol probeer ik, prima. Werkt dat niet zal ze toch wat anders moeten doen.
Want ik ga NIET aan de dipidolor rotzooi. Been there, done that. Niet nooit nog een x.
Waar luistert ze niet naar dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als zij dan ook es naar mij luistert
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als zij dan ook es naar mij luistert
Kotsen, zweten, diarree, vette buikpijn, alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat niet waar ze zo van ging kotsen of heb ik nou weer het verkeerde onthouden?
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goed
Hier, de beloofde schop onder je reet: doe nou godverdomme eens rustig. Ga er voor de verandering eens van uit dat de artsen aan jouw kant staan. Ze zijn er écht niet op uit om je zieker te maken dan je bent. Geloof mij maar: ze prijzen de dag dat jij breedlachend de deur uit loopt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef senesta het volgende:
En zo'n block waar eerder over gesproken werd dan?![]()
Ik heb hier echt nul verstand van he
Eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan zeuren, schelden, drammen en dreigen. Dat hielp de afgelopen weken ook zo goed
Hier, de beloofde schop onder je reet: doe nou godverdomme eens rustig. Ga er voor de verandering eens van uit dat de artsen aan jouw kant staan. Ze zijn er écht niet op uit om je zieker te maken dan je bent. Geloof mij maar: ze prijzen de dag dat jij breedlachend de deur uit loopt.
En ik heb niet helemaal goed terug gelezen, maar je vader gaat dus mee maar je moeder niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwarming in de trein staat niet aan.
En je hebt 't helemaal goed.
Dat is wel het beste voor alle partijen gok ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Kunstmatige coma voor drie weken, hoppa.
Het is net een vrouw.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Je bejubelt die arts, je koopt een scalpel voor haar, daarna is het weer een kutwijf, dan zijn jullie weer helemaal in de gloria en van de week was het vertrouwen weer helemaal terug en nu vind je weer dat ze niet naar je luistert.
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb niet helemaal goed terug gelezen, maar je vader gaat dus mee maar je moeder niet?
En als het dan klikt met je vader gaat hij je moeder overtuigen?![]()
(Veel foto's maken van Sjaak in de armen van je vader)
Hoe laat gaan jullie morgen? Ik ga duimenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en zusje gaan mee kijken in de eerste instantie. Wij zullen met zijn drieen voornamelijk voor Sjakie gaan zorgen. Mocht het klikken, dan komt ma de tweede keer mee.
Volgens mij is dat het plan.
Mijn zusje moet tot elf uur trainen, daarna gaan ze meteen door, denk ik. Ik ben er al want ik moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie morgen? Ik ga duimen
Misschien kun je vragen waarom ze daar tot maandag mee wil wachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat er iets achter zit als: telkens snijden is ook niet goed. Niet voor het herstel van de enkel, niet voor het herstel van de wond, etc. Ik kan me voorstellen dat ze liever iets anders probeert dan voor de zoveelste keer te snijden. Maar vraag het eens......quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou niet pas MAANDAG. Ik ga toch niet tot Maandag met pijn liggen? De groeten hoor.
echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |